Miten reagoisit jos huomaisit uskovien
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:58"]
Täällä on nyt kai useampi uskova palstailemassa. Voisimmeko sopia, että yhdessä rukoilisimme täällä AV:lla käyvien puolesta, että he tulevat tuntemaan totuuden eli Jeesuksen. Ehdotuksia? Kävisikö maanantaisin klo 14?
[/quote]Ok. Rukoillaan.
[/quote]
Missä kaksi tai kolme sopii jne...
Siis jo tänään klo 14!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:12"] Tempaus koskee vain ja ainoastaan uudestisyntyneitä Jeesuksen omia. Kaikki muut jäävät tänne vaivaan. Kääntykää siis Raamatun Jumalan puoleen ja pyytäkää.Jeesuksen nimessä syntinne anteeksi. Aikaa ei ole enää.paljon. [/quote] Jään kuule mieluummin tänne "vaivaan" kun vietä ikuisuuden teidän hihhulien seurassa, siitä voit olla varma. [/quote] Kuulutko muuten luterilaiseen kirkkoon?
[/quote]
Siitä firmasta olen eronnut kauan sitten.
Lapsena jo tajusin että jumala on yhtä totta kuin Joulupukki.
[/quote]
Tuo firma on kyllä oikea sana
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:58"]
Täällä on nyt kai useampi uskova palstailemassa. Voisimmeko sopia, että yhdessä rukoilisimme täällä AV:lla käyvien puolesta, että he tulevat tuntemaan totuuden eli Jeesuksen. Ehdotuksia? Kävisikö maanantaisin klo 14?
[/quote]
Hyvä idea, olisi edes kerran viikossa hetki ilman luulevaisten propagandaa.
[/quote]
Luuletko uskovien silloin istuvan kädet ristissä silmät suljettuina? Ei rukoileminen sitä vaadi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:58"]
[/quote]Ok. Rukoillaan.
[/quote]
Missä kaksi tai kolme sopii jne...
Siis jo tänään klo 14!
[/quote]
Kyllä!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:37"]Jos kaikki, siis ihan kaikki uskovat uskontoa erittelemättä katoaisivat, täällä olisi rauha eikä enää sotia, koska suurin osa konflikteista johtuu edelleen uskonnosta tavalla tai toisella. Myös liikakansoitus olisi historiaa.
[/quote]
Suurin osa konflikteista ei todellakaan johdu uskonnosta yhtään millään tavalla. Mutta liikakansoitus olisi varmaan historiaa kun maailman väestöstä vain muutama prosentti on ateisteja.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:45"]
Tuntisin tyytyväisyyttä siitä, että ihmiskunnan keskimääräinen älykkyysosamäärä olisi kohonnut, konfliktit eri uskontokuntien välillä olisivat loppuneet ja kaikinpuolinen tasa-arvo kukoistaisi jäljelle jääneiden kesken. Ylikansoituskin olisi ratkennut köyhyydestä puhumattakaan.
[/quote]Oletko todella noin naivi että kuvittelet tasa-arvon ja rauhan kukoistavan jos uskovia ei olisi? Sekö on korkeampaa älykkyyttä kuin mitä uskovat edustavat?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:08"]
Minä huomasin taannoin yhden uskovaisen kadonneen ja siinä sivussa minun omaisuuttani muutaman satasen edestä. Siihen saakka tyyppi oli todella hyvin esittänyt kaveria ja uskovaista, ja edelleen netissä on myynnissä tuon "uskovaisen" esittämiä uskovaislauluja. Reaktioni varmaan on helposti arvattavissa.
[/quote]Inhottavaa. Ja todella väärin. Mutta ymmärrät varmasti itsekin että ko ihminen ei ole mikään uskova vaan nimenomaan "uskovainen" kuten itse kirjoitit. Toivottavasti tiellesi osuu aitoja, rehellisiä ja hyvää tahtovia&tekeviä uskovia joista välittyy Kristuksen rakkaus ja valo.
Järkyttyisin. Siis jos olisin itse täällä "maan päällä" enkä muiden uskovien mukana. Mutta olen uskossa ja Jeesus on minun henkilökohtainen Vapahtajani joten tuollainen skenaario on mahdoton.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:51"]Järkyttyisin. Siis jos olisin itse täällä "maan päällä" enkä muiden uskovien mukana. Mutta olen uskossa ja Jeesus on minun henkilökohtainen Vapahtajani joten tuollainen skenaario on mahdoton.
[/quote]
Huomasitko tuon kutsun rukoukseen klo 14?
Minä huomasin taannoin yhden uskovaisen kadonneen ja siinä sivussa minun omaisuuttani muutaman satasen edestä. Siihen saakka tyyppi oli todella hyvin esittänyt kaveria ja uskovaista, ja edelleen netissä on myynnissä tuon "uskovaisen" esittämiä uskovaislauluja. Reaktioni varmaan on helposti arvattavissa.