Miten reagoisit jos huomaisit uskovien
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:37"]
Jos kaikki, siis ihan kaikki uskovat uskontoa erittelemättä katoaisivat, täällä olisi rauha eikä enää sotia, koska suurin osa konflikteista johtuu edelleen uskonnosta tavalla tai toisella. Myös liikakansoitus olisi historiaa.
[/quote]Voi miten väärässä oletkaan :( silloin sota vasta alkaisikin eikä rauha sanaa enää tunnettaisi.. pahuus riehuisi vapaasti eikä mikään enää estäisi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:21"]Juhliakseni tapahtunutta tempaisisin tuplaviskin.
[/quote]
Ota vaan ja.aika juovuksissa pitääkin olla sitten, että.kestät tulevat tapahtumat
Miksi uskovat puhuvat uskosta ihan kuin usko olisi valinnasta kiinni?
Onko se ylösotto todellakin lähellä? Mä olen niin väsynyt maailmaan, siis maailmanmenoon en niinkään ihmisiin vaan siihen tilaan missä se nyt on. En kuitenkaan haluaisi että kukaan henkilö joutuisi jäämään tänne saatikka että joutuisi kadotukseen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:12"]
Tempaus koskee vain ja ainoastaan uudestisyntyneitä Jeesuksen omia. Kaikki muut jäävät tänne vaivaan. Kääntykää siis Raamatun Jumalan puoleen ja pyytäkää.Jeesuksen nimessä syntinne anteeksi. Aikaa ei ole enää.paljon.
[/quote]
Jään kuule mieluummin tänne "vaivaan" kun vietä ikuisuuden teidän hihhulien seurassa, siitä voit olla varma.
[/quote]
Kuulutko muuten luterilaiseen kirkkoon?
[/quote]
Mistä nuo alapeukut yksinkertaiseen kysymykseen? Olen vaan ihan sivusta.seurannut, mutta uteliaisuus nyt voitti
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:12"] Tempaus koskee vain ja ainoastaan uudestisyntyneitä Jeesuksen omia. Kaikki muut jäävät tänne vaivaan. Kääntykää siis Raamatun Jumalan puoleen ja pyytäkää.Jeesuksen nimessä syntinne anteeksi. Aikaa ei ole enää.paljon. [/quote] Jään kuule mieluummin tänne "vaivaan" kun vietä ikuisuuden teidän hihhulien seurassa, siitä voit olla varma. [/quote] Kuulutko muuten luterilaiseen kirkkoon?
[/quote]
Siitä firmasta olen eronnut kauan sitten.
Lapsena jo tajusin että jumala on yhtä totta kuin Joulupukki.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:12"]
Tempaus koskee vain ja ainoastaan uudestisyntyneitä Jeesuksen omia. Kaikki muut jäävät tänne vaivaan. Kääntykää siis Raamatun Jumalan puoleen ja pyytäkää.Jeesuksen nimessä syntinne anteeksi. Aikaa ei ole enää.paljon.
[/quote]Rukoiletko mun puolesta, vanha synti yrittää kaikin voimin vetää mukanaan. Olen rukoillut tosi paljon ja Jeesus on auttanut mua. Mutta kova on taistelu käynnissä ja siitä tietää että aikaa on vähän.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:39"]Miksi uskovat puhuvat uskosta ihan kuin usko olisi valinnasta kiinni?
[/quote]
Sinä valitset Jumalan kutsun saadessasi, otatko Jeesuksen valmistaman pelastuksen vastaan ihan omalla kohdallasi vai etkö ota.
Jumala ei siihen pakota.
Tuntisin tyytyväisyyttä siitä, että ihmiskunnan keskimääräinen älykkyysosamäärä olisi kohonnut, konfliktit eri uskontokuntien välillä olisivat loppuneet ja kaikinpuolinen tasa-arvo kukoistaisi jäljelle jääneiden kesken. Ylikansoituskin olisi ratkennut köyhyydestä puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:12"]
[/quote]Rukoiletko mun puolesta, vanha synti yrittää kaikin voimin vetää mukanaan. Olen rukoillut tosi paljon ja Jeesus on auttanut mua. Mutta kova on taistelu käynnissä ja siitä tietää että aikaa on vähän.
[/quote]
Rukoilen puolestasi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:45"]
Tuntisin tyytyväisyyttä siitä, että ihmiskunnan keskimääräinen älykkyysosamäärä olisi kohonnut, konfliktit eri uskontokuntien välillä olisivat loppuneet ja kaikinpuolinen tasa-arvo kukoistaisi jäljelle jääneiden kesken. Ylikansoituskin olisi ratkennut köyhyydestä puhumattakaan.
[/quote]Iloitse nyt kun vielä harhassasi voit. Tulet huomaamaan että olet erehtynyt pahemman kerran.. tai tee kuten on neuvottu. Nöyrry ja rukoile armahdusta ja Jumalan ilmestymistä omaan elämääsi. Et tule katumaan.
Tempaus koskee vain ja ainoastaan uudestisyntyneitä Jeesuksen omia. Kaikki muut jäävät tänne vaivaan. Kääntykää siis Raamatun Jumalan puoleen ja pyytäkää.Jeesuksen nimessä syntinne anteeksi. Aikaa ei ole enää paljon.
[/quote]
Tarkemmin kaksi päivää, 23.9 räjähtää!
Rakkaat suomalaiset, ottakaa vastaan Jumalan tarjoama pelastus ja lahja:
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. --Joh.3
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. --Room.10
Jahas, luulevaisilla joukkohyökkäys palstalle.
Täällä on nyt kai useampi uskova palstailemassa. Voisimmeko sopia, että yhdessä rukoilisimme täällä AV:lla käyvien puolesta, että he tulevat tuntemaan totuuden eli Jeesuksen.
Ehdotuksia? Kävisikö maanantaisin klo 14?
Oikeesti miten KUKAAN voi olla uskomatta Jumalaan, kun katselee näitä luotuja taideteoksia??? Ei ole sattumalta värit sinne sun tänne vaan ihan on suunniteltu ja maalattu huolella:
Katso omin silmin ja usko!
http://themysteriousworld.com/top-10-most-colorful-animals-in-the-world/
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:58"]
Täällä on nyt kai useampi uskova palstailemassa. Voisimmeko sopia, että yhdessä rukoilisimme täällä AV:lla käyvien puolesta, että he tulevat tuntemaan totuuden eli Jeesuksen. Ehdotuksia? Kävisikö maanantaisin klo 14?
[/quote]
Hyvä idea, olisi edes kerran viikossa hetki ilman luulevaisten propagandaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:58"]
Täällä on nyt kai useampi uskova palstailemassa. Voisimmeko sopia, että yhdessä rukoilisimme täällä AV:lla käyvien puolesta, että he tulevat tuntemaan totuuden eli Jeesuksen. Ehdotuksia? Kävisikö maanantaisin klo 14?
[/quote]Ok. Rukoillaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:20"]
[/quote]
Jään kuule mieluummin tänne "vaivaan" kun vietä ikuisuuden teidän hihhulien seurassa, siitä voit olla varma.
Jos Raamatun ennustukset ja kristinusko on totta, ei kukaan haluaisi jäädä -vähätellen sanottuna- vaivaan. Se on jotain niin kauheata kärsimystä mitä ei kukaan osaa edes kuvitella. Helppo pilkata ja nauraa nyt, toiin on sitten kun on jo liian myöhäistä. Mutta valinnanvapaus on jokaisella, ketään ei pakoteta mihinkään.[/quote]
[/quote]
Surullista on se, että vaihtoehdot on pimitetty suomalaisilta. Lut.kirkko ei julista.Raamatun sanaa vaan " suvaitsevaisuutta ".