Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette, milloin kadonnut Nela löytyy?

Vierailija
20.09.2015 |

Ja mistä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä löytyykö. 

Joskus ehkä tuurilla joku metsästyskoira löytää luut tai vastaavaa. 

Vierailija
2/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on vaikea sanoa.

Ap, jos yhtään olet seurannut vakavasti otettavaa mediaa ja sitä kautta poliisin tiedotusta, etkä vain keskustelupalstoja ja vast. viihdettä, niin osaat ehkä itsekin päätellä, että hän on todennäköisesti kadonnut omasta halustaan. Siitä taas voit päätellä, että hän jonakin päivänä löytyy joko kuolleena paikasta A tai elossa paikasta B. Kummastakaan ei välttämättä tiedoteta. Katoaminen ei ole rikos, vaikka AV- ja muut nettimammat katsovatkin, että heillä on joku luovuttamaton oikeus saada tietoa muiden ihmisten henkilökohtaisista valinnoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin, että onko hän edes siellä...Ja suurin outo asia on tuo puhelimen paikantuminen ja tieto siitä onko puhelin siellä minne viimeinen signaali näyttää. Jos puhelin on jossain siellä ämmänsuolla, mutta näistä ei näy lähellä mailla eikä halmeilla, niin joko on itse halunnut kadota, tai sitten joku on tehnyt hänelle jotain ja viimeinen vaihtoehto se onnettomuus. Kyllä hänellä on ollut aikaa laittaa se viesti jos on eksynyt...Ja myös löytää itse perille, mikäli ne viestit ei ole tulleet eriltä henkilöltä kokonaan eli kokonaan jonkun muun lähettämiä. Ilmeisesti se puhelin on ollut hänellä kuitenkin siellä kauppakeskuksessa, ja jos signaali tulee jostain mastosta myös bussissa ollessa vielä. Ainut mikä itseä on jäänyt enään häiritsemään on se, että onko jollain voinut olla se hänen puhelin käytössä, silloinhan olisin luontaisempaa, että se puhelin löytyisi jostain nakattuna roskiin. Ja onko joku voinut autolla esimerkiksi hänet ottaa jostain kiinni ja viedä johonkin. Tai sitten hän on itse tiennyt mihin suunnistaa ja saanut kyydin. Jos on omasta tahdosta lähtenyt niin miksi? Ellei kukaan häntä ole ahdistellut tai koti vaikeuksia ei ole ollut, niin järjettömin omaehtoinen katoaminen. Ja eksyminenkin ei käy järkeen, jos naisella on ollut kokemusta vieläpä maastossa liikkumisessa. Vaatetuksessa ei ole muuten mitään outoa,noin voisi normaalikin ihminen liikkua ja pukeutua, mutta jos on halunnut paeta jotain niin voisin järkyttyneenä itsekkin toimia noin, eli menisin tuttuun paikkaan ja siellä miettisin toista vaihtoehtoa ja lähtisin kotoa hiljaisin äänin ja ehkä paniikissa ottaisin sellaista vaatetta mistä joku henkilö ei minua tunnistaisi. Ja jos se olisi oma mies, niin heittäisin itsekkin oman puhelimen pois, ettei mieheni löytäisi => kun taas tuo vaihtoehto voisi olla helpompikin => ero ja suhde vaan katki.

Vierailija
4/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuus epätodennäköinen, jos henkilö on vielä jalan ja tietää mitä tekee.

Vierailija
5/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin voi yhtä hyvin olla Nuuksiossa, se masto kattaa sekä ÄmmäSsuon että osan Nuuksiota.

Vierailija
6/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä nousee pintaan

Vierailija
7/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se on uponnut suohon?

Vierailija
8/29 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ala löytymään niin minä ainakaan en menis Nuuksioon enää retkeilemään enkä muutenkaan.

Vierailija
9/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:33"]Mäkin mietin, että onko hän edes siellä...Ja suurin outo asia on tuo puhelimen paikantuminen ja tieto siitä onko puhelin siellä minne viimeinen signaali näyttää. Jos puhelin on jossain siellä ämmänsuolla, mutta näistä ei näy lähellä mailla eikä halmeilla, niin joko on itse halunnut kadota, tai sitten joku on tehnyt hänelle jotain ja viimeinen vaihtoehto se onnettomuus. Kyllä hänellä on ollut aikaa laittaa se viesti jos on eksynyt...Ja myös löytää itse perille, mikäli ne viestit ei ole tulleet eriltä henkilöltä kokonaan eli kokonaan jonkun muun lähettämiä. Ilmeisesti se puhelin on ollut hänellä kuitenkin siellä kauppakeskuksessa, ja jos signaali tulee jostain mastosta myös bussissa ollessa vielä. Ainut mikä itseä on jäänyt enään häiritsemään on se, että onko jollain voinut olla se hänen puhelin käytössä, silloinhan olisin luontaisempaa, että se puhelin löytyisi jostain nakattuna roskiin. Ja onko joku voinut autolla esimerkiksi hänet ottaa jostain kiinni ja viedä johonkin. Tai sitten hän on itse tiennyt mihin suunnistaa ja saanut kyydin. Jos on omasta tahdosta lähtenyt niin miksi? Ellei kukaan häntä ole ahdistellut tai koti vaikeuksia ei ole ollut, niin järjettömin omaehtoinen katoaminen. Ja eksyminenkin ei käy järkeen, jos naisella on ollut kokemusta vieläpä maastossa liikkumisessa. Vaatetuksessa ei ole muuten mitään outoa,noin voisi normaalikin ihminen liikkua ja pukeutua, mutta jos on halunnut paeta jotain niin voisin järkyttyneenä itsekkin toimia noin, eli menisin tuttuun paikkaan ja siellä miettisin toista vaihtoehtoa ja lähtisin kotoa hiljaisin äänin ja ehkä paniikissa ottaisin sellaista vaatetta mistä joku henkilö ei minua tunnistaisi. Ja jos se olisi oma mies, niin heittäisin itsekkin oman puhelimen pois, ettei mieheni löytäisi => kun taas tuo vaihtoehto voisi olla helpompikin => ero ja suhde vaan katki.
[/quote] Kuka eroaa miehestä lähtemällä metsään ?

Vierailija
10/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha? Tapauksessa on outoja yksityiskohtia ollakseen itsemurha, mutta alan silti kallistumaan sille kannalle.

Vierailija
11/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nykynainen hirttää itsensä jos puhelimesta loppuu patterit.

Vierailija
12/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:37"]

Itsemurha? Tapauksessa on outoja yksityiskohtia ollakseen itsemurha, mutta alan silti kallistumaan sille kannalle.

[/quote]

Siltähän se alkaa vaikuttaa, varsinkin viesti äidille ja poliisin vaitonaisuus viestin laadusta. Ihmettelen kyllä hiukan sitä, että osti eväät mukaan.

Vierailija
13/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on maastossa, niin varmaan eläimet löytävät jossain vaiheessa. Korpit ja muut haaskansyöjät.

Vierailija
14/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi keväänä, lumien sulamisen jälkeen ruumis pullahtaa lammesta. Joku raukka sen löytää.

Vierailija
15/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:33"]Mäkin mietin, että onko hän edes siellä...Ja suurin outo asia on tuo puhelimen paikantuminen ja tieto siitä onko puhelin siellä minne viimeinen signaali näyttää. Jos puhelin on jossain siellä ämmänsuolla, mutta näistä ei näy lähellä mailla eikä halmeilla, niin joko on itse halunnut kadota, tai sitten joku on tehnyt hänelle jotain ja viimeinen vaihtoehto se onnettomuus. Kyllä hänellä on ollut aikaa laittaa se viesti jos on eksynyt...Ja myös löytää itse perille, mikäli ne viestit ei ole tulleet eriltä henkilöltä kokonaan eli kokonaan jonkun muun lähettämiä. Ilmeisesti se puhelin on ollut hänellä kuitenkin siellä kauppakeskuksessa, ja jos signaali tulee jostain mastosta myös bussissa ollessa vielä. Ainut mikä itseä on jäänyt enään häiritsemään on se, että onko jollain voinut olla se hänen puhelin käytössä, silloinhan olisin luontaisempaa, että se puhelin löytyisi jostain nakattuna roskiin. Ja onko joku voinut autolla esimerkiksi hänet ottaa jostain kiinni ja viedä johonkin. Tai sitten hän on itse tiennyt mihin suunnistaa ja saanut kyydin. Jos on omasta tahdosta lähtenyt niin miksi? Ellei kukaan häntä ole ahdistellut tai koti vaikeuksia ei ole ollut, niin järjettömin omaehtoinen katoaminen. Ja eksyminenkin ei käy järkeen, jos naisella on ollut kokemusta vieläpä maastossa liikkumisessa. Vaatetuksessa ei ole muuten mitään outoa,noin voisi normaalikin ihminen liikkua ja pukeutua, mutta jos on halunnut paeta jotain niin voisin järkyttyneenä itsekkin toimia noin, eli menisin tuttuun paikkaan ja siellä miettisin toista vaihtoehtoa ja lähtisin kotoa hiljaisin äänin ja ehkä paniikissa ottaisin sellaista vaatetta mistä joku henkilö ei minua tunnistaisi. Ja jos se olisi oma mies, niin heittäisin itsekkin oman puhelimen pois, ettei mieheni löytäisi => kun taas tuo vaihtoehto voisi olla helpompikin => ero ja suhde vaan katki.
[/quote] Nainen joka on peloissaan, tai siihen on kohdistettu väkivaltaa, manipuloitu, no vaikkapa psykopaatin puoliso. En usko, että tässä tapauksessa voisi olla kyse tästä, mutta pinnallinen käsitys sulla, jos et tiedä muuta kuin normaalit parisuhteet.

Vierailija
16/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:33"]Mäkin mietin, että onko hän edes siellä...Ja suurin outo asia on tuo puhelimen paikantuminen ja tieto siitä onko puhelin siellä minne viimeinen signaali näyttää. Jos puhelin on jossain siellä ämmänsuolla, mutta näistä ei näy lähellä mailla eikä halmeilla, niin joko on itse halunnut kadota, tai sitten joku on tehnyt hänelle jotain ja viimeinen vaihtoehto se onnettomuus. Kyllä hänellä on ollut aikaa laittaa se viesti jos on eksynyt...Ja myös löytää itse perille, mikäli ne viestit ei ole tulleet eriltä henkilöltä kokonaan eli kokonaan jonkun muun lähettämiä. Ilmeisesti se puhelin on ollut hänellä kuitenkin siellä kauppakeskuksessa, ja jos signaali tulee jostain mastosta myös bussissa ollessa vielä. Ainut mikä itseä on jäänyt enään häiritsemään on se, että onko jollain voinut olla se hänen puhelin käytössä, silloinhan olisin luontaisempaa, että se puhelin löytyisi jostain nakattuna roskiin. Ja onko joku voinut autolla esimerkiksi hänet ottaa jostain kiinni ja viedä johonkin. Tai sitten hän on itse tiennyt mihin suunnistaa ja saanut kyydin. Jos on omasta tahdosta lähtenyt niin miksi? Ellei kukaan häntä ole ahdistellut tai koti vaikeuksia ei ole ollut, niin järjettömin omaehtoinen katoaminen. Ja eksyminenkin ei käy järkeen, jos naisella on ollut kokemusta vieläpä maastossa liikkumisessa. Vaatetuksessa ei ole muuten mitään outoa,noin voisi normaalikin ihminen liikkua ja pukeutua, mutta jos on halunnut paeta jotain niin voisin järkyttyneenä itsekkin toimia noin, eli menisin tuttuun paikkaan ja siellä miettisin toista vaihtoehtoa ja lähtisin kotoa hiljaisin äänin ja ehkä paniikissa ottaisin sellaista vaatetta mistä joku henkilö ei minua tunnistaisi. Ja jos se olisi oma mies, niin heittäisin itsekkin oman puhelimen pois, ettei mieheni löytäisi => kun taas tuo vaihtoehto voisi olla helpompikin => ero ja suhde vaan katki.
[/quote] Onko sua kohtaan kohdistettu ikinä äärimmäistä väkivaltaa? Tai, että se väkivalta on niin sairasta, että et voi ymmärtää? En tarkoita tällä tätä katoamista, mutta jos ei niin et voi tietää muten ihminen voisi toimia uhkaavassa tilanteessa, ellet ole kokenut vastaavaa.

Vierailija
17/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on se punainen takki päällä niin löytyy varmaan tämän syksyn aikana. Huomaamattomammissa vaatteissa ihan tuurista kiinni löytyykö koskaan.

Vierailija
18/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:35"]Onnettomuus epätodennäköinen, jos henkilö on vielä jalan ja tietää mitä tekee.
[/quote]
No ONNETTOMUUS, voi sattua kenelle vaan.
Siksi se on onnettomuus.

Vierailija
19/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä hieman epäkohteliasta ottaa perheväkivalta esille kun kyseisessä tilanteessa siitä ei ole mitään todisteita. Hieman kunnioitusta omaisia kohtaan kiitos.

Vierailija
20/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:53"]

On ehkä hieman epäkohteliasta ottaa perheväkivalta esille kun kyseisessä tilanteessa siitä ei ole mitään todisteita. Hieman kunnioitusta omaisia kohtaan kiitos.

[/quote]

Samaa mieltä. Surevien läheisten takia tällainen on todella kurjaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi