Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostaisitteko hoitajien palkkaa vai Kelan pienimpiä tukia?

Vierailija
02.04.2022 |

Tähän voi vastata, onko nyt kiireellisintä nostaa sairaanhoitajien palkkaa vai Kelan vähimmäisetuuksia kuten työmarkkinatukea, takuueläkettä ja toimeentulotukea.

Nostaisitteko hoitajien palkkaa vai Kelan pienimpiä tukia?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin hoitajien palkkaa.

Takuueläke toki pitäisi olla suurempi, mutta muuten minusta työstä pitää saada palkkaa ja työttömänä kotona tukien olla ihan minimi.

Se on selvä, että jos/kun toista korotetaan niin toiseen ei riitä enää rahat. Samasta verotahoistahan ne rahat revitään, itse en ole valmis maksamaan veroja yhtään enempää.

Vierailija
22/25 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää työpaikkoja ihmisille. Mitä jos hoitajilla olisi apulainen päivän viikosta? Nykyään olevien hoitoavustajien tms. lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ihan sama. Nyt olen hoitajana ja joudun liian pienen palkan takia kelasta nostaa tukia, että saan vuokrani maksettua.

Et todellakaan saa tukia noilla palkoilla! Joko huijaat KELA tai valehtelet.

Minulle jää palkasta käteen 900 euroa. Olen 2 lapsen yh.

Vierailija
24/25 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin lapsilisät kokonaan. Jos on varaa lisääntyä on myös varaa kasvattaa jälkikasvunsa. Subjektiivinen päivähoito-oikeus poistoihin myös.

Vierailija
25/25 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistaisin lapsilisät kokonaan. Jos on varaa lisääntyä on myös varaa kasvattaa jälkikasvunsa. Subjektiivinen päivähoito-oikeus poistoihin myös.

Silloin, kun mieheni vielä eli (ennen autokolaria noin vuosi sitten) niin silloin meillä vielä riitti rahat ihan hyvin eikä ollut mitään ongelmia mutta itse olin kolarista johtuen puolivuotta sairaslomalla ja sen aikana säästöt käytännössä kuluivat ja olisin kyllä itse mielummin valinnut ihan toisin elämäntilanteeni jos olisin vain saanut itse päättää. En olisi kylläkään lisääntynytkään jos olisin tiennyt, että mieheni ja vanhin lapsi kuolee kolarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän