Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
On ollut jokin syy miksi hän on mennyt Nuuksioon ja on olemassa jokin syy miksi hän ei ole sieltä takaisin palannut? Se onko hän edes Nuuksiossa ei ole varmaa, se onko hän itse käsitellyt puhe pintaan, onko varmaa? Ja onko joku muu voinut tietää hänen olinsijansa, esim. puhelimen kautta ja paikantamalla hänet jo ennen "katoamista" . Itseä kiinnostaa tuo syy miksi on mennyt Nuuksioon ja onko ollut jotain syytä pukeutua noin tietyllä tavalla, ja ostaa se aamupala kaupasta ja nahkatakissa ulos ja toinen vanha takki mukaan mistä ei tunnisteta. Eli mikä on ollut se oikea syy miksi on mennyt Nuuksioon, eikä sieltä ole palannut enää takaisin...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:19"]Etsitäänkö muuten nykyisin kaikkia kadonneita yhtä tarmokkaasti? Vai onko tätä tapausta auttanut aviomiehen peräänantamaton aktiivisuus?
[/quote]
Jos epäillään kadonneen juurikin metsään tms. tai hukkuneen niin kyllä etsitään. Monesti vaan kadonneita el pystytä mistään tietystä paikasta etsimään.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:19"]Mun mielestä tässä on ihan selvästi lavastettu, että ollaan Nuuksiossa, vaikka oikeasti sieltä lähdetty ihan jonnekkin muualle.
[/quote]Tiesikö N siis että kyseisessä bussissa on valvontakamera ja hänen kuva tulee lehteen? Mahdollisuus että kukaan ei muista nähneensä häntä Nuuksiossa on suuri.
[/quote]
Varmaan se puhelimen signaalin jättö sinne ollut pääasia. Näin tiedetään sieltä etsiä. Varmaan jokaine myös tajuaa, että voi tallentua vaikka mihin kameraan.
Muistan kun nuori mies oli kadonnut ja viimeinen havainto oli lähellä vantaanjokea. Sitä etsittiin, tolpat liputettiin kadonneesta ja sieltä joesta se myöhemmin löytyikin :(
Minä itse tekisin itsemurhan varmaan ihan samanlaisessa paikassa, omassa rauhassa ja kauniissa ympäristössä. Ei pelkoa että joku läheinen löytää ruumiin. Hukkunut tai hirttäytynyt. Olikohan ostosten joukossa köysi? Siinä, että ostaa ruokaa viimeiselle retkelle ei kyllä ole mitään outoa ja on halunnut pukea sen ulkoilutakin päälle ettei kukaan ihmettelisi nahkatakki päällä vaeltavaa eikä kiinnittäisi huomiota. Surullista mutta näin taitaa olla käynyt.
Mulla fiilis et tää jää ratkaisemattomaksi mysteeriksi.
Ei ole rouvan oikea nimi Nela muuten. Kyttäsin facea, ja siel joku kutsui sitä Nellyksi.
Te, jotka olitte tänään Nuuksiossa etsimässä Nelaa:
Oliko siinä VaPePan etsijöille näyttämässä listassa mitään uutta vaatetta tai esinettä, josta ei ole uutisoitu? Uutisessa siis kerrottiin, että kaikille vapaaehtoisille näytettiin lista asioista, jotka Nelalla tiedetään olleen mukana. Näin etsijät tietävät etsiä myös pudonneita tavaroita ja muita vihjeitä Nelan reitistä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:15"]Alkaa vaikuttaa tosi friikiltä tää tapaus.Jos on jatkanut matkaa Nuuksiosta niin pakkohan jonkun olisi ollut nähdä hänet?
[/quote]
Siksihän sillä oli niitä vaatteita paljon. Ja ties mitä repussa ollut. Muistatko sinä kaikki päivänaikana näkemäsi ihmiset? Jos ei ole ole mitenkään huomiota herättävästi pukeutunut tai käyttäydy erikoisesti ei välttämättä jää kenenkään mieleen.
Lämpimät vaatteet ollut myös siksi, että voi seikkailla yöhön asti ja käydä piilottamassa puhelimen tai simkortin niin, että signaali näyttää päättyvän tiettyyn paikkaan.
Ja sitten pimeän turvin lähtee jatkamaan matkaa lentokentälle tai laivalle tai autolla esim. pohjoiseen jossa raja ylitetty.
Luultavasti mukana apuri. Syitä näin toimimiseen voidaan vain arvailla. Huono parisuhde? Suhde toiseen? Rikollinen toiminta?
[/quote]No en muista kaikkia päivän aikana tapaamiani ihmisiä mutta ehkä ne kenen kuvat on ollut monen päivän ajan iltasanomissa kissan kokoisin kirjaimin.Mutta meinaatko että olisi naamioitunut? Hmm....
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:56"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:54"] Mä en vieläkään tajua sitä, että jäädään pois töistä koska voidaan huonosti ja sitten lähdetään varta vasten yksin jumalan selän taakse monella eri kulkuneuvolla. Ei vaan mene mun jakeluun. Mikäli olisi halunnut käyskennellä luonnossa ja haukata vähän happea, se olisi onnistunut kyllä Malminkartanossakin. [/quote] Päänsärky voi olla tekosyy, jotta voi ottaa päivän vapaata ja lähteä yksin virkistäytymään kansallispuistoon jos esim. on ollut stressaavaa työssä ja tuntuu siltä ettei jaksa mennä juuri sinä aamuna. Eikö teistä kukaan muka koskaan valehtele. Tietenkin oikeaa päänsärkyäkin on voinut olla. [/quote] no vaikka pitäisin ns. omaa lomaa, tuskin lähtisin julkisesti haahuilemaan ympäri ostoskeskuksia ja toiselle puolelle pk-seutua. Riski nähdyksi tulemisestakin on jo niin suuri. Ja se, ettei kertonut mitään miehelleen on todella outoa, rokulipäivä tai ei. Enkä kyllä lähtisi ns. työvaatteilla patikoimaan, hänhän veti NAHKATAKIN PÄÄLLE jonkun pusakan. Todella outoa sekin. Itse ainakin lähden kotoa patikointivarusteissa, enkä kanna silloin työvaatteita mukana... [/quote] Jos sillä on ollut siellä joku toinen henkilö kenet se on halunnut tavata, ja sen vuoksi laittanut päällensä vanhan takin mistä sitä ei helposti tunnisteta tai sitten sen vuoksi, koska ei ole mennyt töihin niin mennyt sitten pois Nuuksioon, missä ei tule liikaa tuttuja vastaan ja tuo takkivalintakin vois selittyä sillä.
[/quote] silloin kun lähtee Nuuksioon tai johonkin vastaavaan paikkaan niin sitähän laittaa päälle sporttivaatteet eikä mitään nahkatakkia. Ehkä tarkoitus oli viipyä muutama tunti ja sitten tapahtui jotain odottamatonta.
En tiedä liittyykö tähän, mutta juuri äsken kun lähdimme Haukkalammen parkkipaikalta, sinne tuli kaksi maijaa. No ei tuo vielä mitään meinaa, niitä oli muutenkin liikkeellä. Mutta Kattilantiellä tuli sitten vastaan paloauto. En tiedä oliko menossa Haukkalammen suuntaan, Kattilaan vai minne. Voihan olla että auto kävi myös vaan hakemassa päivän tavarat pois paikalta.
Ja ennen kuin joku ryntää sanomaan, että oltiin vaan etsintöjen tiellä, niin ihan eväsretkellä oltiin eikä häiritty etsintöjä millään lailla.
Miksei ole vielä löydetty? Suuret etsinnät, joka päivä paljon ulkoilijoita yms. Onko poikennut niin paljon reitiltä (ts. keskellä ryteikköä) että siksi löytämättä? Tai sitten on vedessä.
Jos havainto viime lauantailta pitäisi paikkansa, olisi Nela hiipparoinut Nuuksiossa kolme päivää. Luulisi aika monen nähneen hänet + silloin oli jo uutisissa kovat haut päällä.
Kiinnostava tuo kenkä-asia. Toinen kenkä tosiaan näyttää "varvaskengältä" mutta taaemmassa jalassa näyttäisi normi valkopohjaiselta lenkkarilta.
paloautojahan siellä on ollut alusta lähtien. Poliiseista paha sanoa.
Mistä toi lauantain mahd. havainto oikein on saanut alkunsa?? Kuka väittää nähneensä? Mulla mennyt ihan ohi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:17"]
Mistä toi lauantain mahd. havainto oikein on saanut alkunsa?? Kuka väittää nähneensä? Mulla mennyt ihan ohi.
[/quote]
Facebookissa henkilö kommentoinut uutiseen.
Tuolla murhainfo sivuilla oli joku epäillyt, että N olisi vaihtanut kengät bussissa, mutta mun mielestä nuo kengät näyttää ihan tavallisilta l enkkareilta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:47"]Ahdistaako tää teitä muita? Mulla kauhea painavan jännittynyt ja ahdistunut tunne asiaan liittyen. mutta tuli vasta tänään tää tunne. Olen herkkä aistimaan kaikenlaista.
[/quote] Kyllä mua ahdistanut tämä koko juttu. Oon kyllä ottanut myös sen huomioon, että lehtien kautta ja siihen vielä oma mielikuvitus matkaan, niin kauhuelokuva on valmis. Kyllä huolestuttaa myös se, että mitä ihmiselle on voinut käydä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:55"]Minä itse tekisin itsemurhan varmaan ihan samanlaisessa paikassa, omassa rauhassa ja kauniissa ympäristössä. Ei pelkoa että joku läheinen löytää ruumiin. Hukkunut tai hirttäytynyt. Olikohan ostosten joukossa köysi? Siinä, että ostaa ruokaa viimeiselle retkelle ei kyllä ole mitään outoa ja on halunnut pukea sen ulkoilutakin päälle ettei kukaan ihmettelisi nahkatakki päällä vaeltavaa eikä kiinnittäisi huomiota. Surullista mutta näin taitaa olla käynyt.
[/quote] Ota huomioon, että kaikki eivät tuollaiseen edes kykene, vaikka asiaa ajattelisivat. Saakohan mistään selkoa,että missä hän olisi käynyt aikaisempina päivinä ennen katoamista, eli sen puhelimen kautta paikantamalla signaalia..
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:13"]Miksei ole vielä löydetty? Suuret etsinnät, joka päivä paljon ulkoilijoita yms. Onko poikennut niin paljon reitiltä (ts. keskellä ryteikköä) että siksi löytämättä? Tai sitten on vedessä.
Jos havainto viime lauantailta pitäisi paikkansa, olisi Nela hiipparoinut Nuuksiossa kolme päivää. Luulisi aika monen nähneen hänet + silloin oli jo uutisissa kovat haut päällä.
Kiinnostava tuo kenkä-asia. Toinen kenkä tosiaan näyttää "varvaskengältä" mutta taaemmassa jalassa näyttäisi normi valkopohjaiselta lenkkarilta.
[/quote] Katsoppas siitä kuvasta sitä takana olevaa kenkää, näkyy taitettuna? Musta tuo on lenkkari, ellei jossain ole kuvaa tismalleen samanlaisesta toisista minkä oli joku laittanut tuonne min ton sivulle.
Ahdistaako tää teitä muita? Mulla kauhea painavan jännittynyt ja ahdistunut tunne asiaan liittyen. mutta tuli vasta tänään tää tunne. Olen herkkä aistimaan kaikenlaista.