Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:11"]Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on...
[/quote]
Operaattorilta paikannus... Ei se mies mitään ole paikantanut :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:11"]Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on...
[/quote]
En ole seurannut tätä asiaa, mutta tuohon voin kommentoida että näen iphonellani missä lapset ja mies menee milloinkin. Sen voi siis valita haluaako jakaa sijaintinsa.
Pudonnut ehkäveteen. Ei kai muuten noin hyvin voi kadota ettei koirat tms löydä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:44"]Mun veikkaus on joku aivoverenkierron häiriö - veritulppa tai infarkti. Alkanut päänsäryllä ja on halunnut hoitaa ulkoilemalla. Sit onkin mennyt sekavaksi, menettänyt tajuntansa jne. Toivottavasti löytyy!!
[/quote]
Mutta miksi ei puhu miehellensä mitään?
[/quote]
Mistä me tiedetään, miten mies suhtautuu tällaisiin rokulipäiviin että ollaan liian sairaita menemään töihin, mutta riittävän terveitä lähteäkseen ulos luontoretkelle? Esim mun mieheni ei ymmärtäisi tällaista ollenkaan. Jos mä haluaisin viettää rokulipäivän, mun todellakin pitäisi salata se mieheltäni, jollen sitten haluaisi kuulla siitä moitteita seuraavan vuoden ajan joka riidan yhteydessä. Ihan riittävästi saan kuulla jo siitä, että haen lääkäriltä sairaslomaa kärsittyäni hirvittävästä flunssasta kaksi viikkoa mutta kuumetta ei ole kuitenkaan. Mun mies on itse pois töistä vain lähes kirjaimellisesti pää kainalossa ja odottaa läheisiltään samaa omistautumista.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:11"]Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on...
[/quote]
Operaattorilta paikannus... Ei se mies mitään ole paikantanut :D
[/quote] Mut eikö jossain lukenut, että tuon suunnistusharrastuksen kautta se pystyi katsomaan sen Nelan olinsijaa tai jotain tuollaista olin lukevinani :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:11"]Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on...
[/quote]
En ole seurannut tätä asiaa, mutta tuohon voin kommentoida että näen iphonellani missä lapset ja mies menee milloinkin. Sen voi siis valita haluaako jakaa sijaintinsa.
[/quote] No niin tuollainen on oiva juttu, kun pienistä lapsista on kyse, mut ei enää silloin kun jotain ihmistä pyritään ahdistelemaan tai vaikka seuraamaan tuolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:08"]Kattilan päässä tie on suljettu liikenteeltä, keskellä tietä oli ilmeisesti Vapepan kaveri stoppaamassa liikenteen ja käski mennä parkkeeraamaan auton takaisinpäin. Sinne kattilan suuntaan oli hirveesti menijöitä joten todennäköisesti vaan pitääkseen tilanteen aisoissa tie on katkaistu. En tiedä olisiko kävellen päässyt jatkamaan eteenpäin, mutta autolla sinne ei ole asia sivullisilla.
[/quote]
Päätit sitten mennä paikalle sherlokoimaan ja täten hidastamaan ja olemaan vain tiellä kuluttamassa vapepan aikaa?
Eli se Nela on voitu paikantaa noin jo aiemmin, eli joku ulkopuolinen on voinut tietää missä se menee...Tuo on hyvä tuollainen ohjelma jos kyse on läheisesti ja nimenomaan normaalista terveestä henkilöstä ja lapsista, mutta ei enää silloin kun tuollainen ohjelma on väärissä käsissä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:11"]Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on... [/quote] En ole seurannut tätä asiaa, mutta tuohon voin kommentoida että näen iphonellani missä lapset ja mies menee milloinkin. Sen voi siis valita haluaako jakaa sijaintinsa.
[/quote]
No et sitten ole tietoinen että naikkosen puhelin löytyi jo ekapäivänä kaatopaikan läheltä jonne se paikannettiin.
Tuosta sijainnin paikantamisesta: onnistuuko se vaikka paikannettavalla olisi sijaintitiedot pois päältä?
Jos paikannus ei tuolloin onnistuisi ja Nela halusi salata päivän liikkeensä mieheltään, olisi varmasti ottanut sijainnin pois päältä. Mikäli Nuuksio oli hämäystä, pitäisi sijaintitiedon päällä jotta paikantuisi nimenomaan tuolle suunnalle...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:44"]Mun veikkaus on joku aivoverenkierron häiriö - veritulppa tai infarkti. Alkanut päänsäryllä ja on halunnut hoitaa ulkoilemalla. Sit onkin mennyt sekavaksi, menettänyt tajuntansa jne. Toivottavasti löytyy!!
[/quote] En usko, jos mulla ois kova päänsärky niin kertoisin omasta huolesta läheiselle, tuossa on ollut about 7.00-14.30 aikaa ja se viesti oli mennyt äidille, sillä välin nainen on käynyt ostoksilla mennyt bussiin odottanut tunnin bussia ja 10.20 bussista ulos ja vika viesti äidille. Ei vaikuta päänsärkypotilaalta. Uskokaa jo, että se on ollut tekosyy olla menemättä töihin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:57"]Miksi ihminen kävisi ostamassa kaupasta ruokaa ensin, jos aikoo tehdä itsemurhan?
[/quote]
En minä ainakaan tahtoisi nälkäisenä lähteä. Kenties ei syönyt kotona aamiaista.
Tiennt että vielä bussimatka ja patikointia. Halunnut lähteä rauhassa ja leppoisasti, ja kenties istua luontoon rauhassa eväshetkelle.
Määrätietoinen nainen tekee asiat selkeästi ja varmasti, eikä panikoiden että nälkäisenä hyppää ensimmäisen junan alle.
Toki aina se toinenkim vaihtoehto että tapasi Nuuksiossa piknikin merkeissä jonkun ja tapaaminen päättyi näin.
Molemmat mielestäni uskottavia vaihtoehtoja. Kyllä niitä flirttailuja ka syrjähyppyjä tapahtuu ihan jatkuvasti ja kaikkialla.
Nelan treffikumppani vaan ollut joku sekopää.
Jos minulla olis paha päänsärky, ottaisin 800mg buranan ja menisin peiton alle lepäämään.
T: Idiootti
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:11"]Mut ei tuossa oo mitään järkeä että se ei oo palannut takaisin kotiin tuolta reissulta. Onko sen mies ainut, joka on paikantanut sen tai voinut paikantaa sen sillä puhelimella poliisien lisäksi...tai mikä ihme tuo on ollut tuo paikan kin, millä se puhelimen paikka on tiedetty. Itse en oo etes tiennyt että voi tuolla tavalla tietää missä toinen liikkuu, no mut luulis, että se mies on jo aikasemmin sitten tutkinut sen missä se Nela on, jos se ei oo sitä puhelimellakaan kiinni saanut...Jos sillä sellanen ohjelma omassa puhelimessa on... [/quote] En ole seurannut tätä asiaa, mutta tuohon voin kommentoida että näen iphonellani missä lapset ja mies menee milloinkin. Sen voi siis valita haluaako jakaa sijaintinsa.
[/quote]
No et sitten ole tietoinen että naikkosen puhelin löytyi jo ekapäivänä kaatopaikan läheltä jonne se paikannettiin.
[/quote] Siis olen kyllä itse käsittänyt, että sitä ei ole löydetty, vaan viimeinen signaali on otettu sieltä ämmänsuolta. Eli sitä itse puhelinta ei ole löydetty.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:33"]Tuosta sijainnin paikantamisesta: onnistuuko se vaikka paikannettavalla olisi sijaintitiedot pois päältä?
Jos paikannus ei tuolloin onnistuisi ja Nela halusi salata päivän liikkeensä mieheltään, olisi varmasti ottanut sijainnin pois päältä. Mikäli Nuuksio oli hämäystä, pitäisi sijaintitiedon päällä jotta paikantuisi nimenomaan tuolle suunnalle...
[/quote] Näkyyköhän tuollainen, ohjelman poislaittaminen missään, voikohan sitä tarkistaa? Eli nainen vaikka olisi itse laittanut sen pois päältä.. Oon itse näistä asioista pihalla.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 08:53"]Onko poliisi nyt ihan varma että bussista otetussa kuvassa on tämä nainen? Vaatteet ovat ihan erit, harmaat pillifarkut( ?) näyttää olevan kummassakin kuvassa sekä kauppakeskuksen ja bussin mutta voihan olla että on eri materiaalia housutkin, siihen se yhteneväisyys loppuu. Bussin kuvasta ei millään ilveellä pysty tunnistamaan naista. Voin hyvin olla että kuvassa on joku muu jolla ei ole innostusta tätä juttua kohtaan eikä tajua että kuvaa esitellään julkisuudessa. Kaikki eivät seuraa asioita. [/quote] Eiköhän bussista ole poliisilla paljon enemmän kuvaa. Jostain syystä tämä yksi on valittu julkaistavaksi.
[/quote]
kuvamateriaalia on poliiseilla pilvin pimein. kameroita on kaikkialla! ei Pk seudulla voi liikkua kukaan niin etteikö yhteenkään kameraan osuisi. asemat, liikkeet, kauppakeskukset, huoltoasemat, junat, bussit, metrot, sporat, torialueet, varastoalueet yms... ja jokainen täällä liikkuva tietää sen. niitä ei pakoon pääse paitsi keskelle metsää. nuuksiossa kun ei hirvimiehiä vaella riistakameroineen kun taas pohjoisempana.
Joku keksi että Nela vaihtanut myös kengät!!!
Sivu 177 tällä hetkellä vika viesti!
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=7&t=19421&start=2640
Ihan samanlaiset Nelalla ja tossa kuvassa. Onko lähteny kiipeilemään ja pudonnut. Tai kiipeillyt ja hypännyt narun jatkoksi =(
Etsitäänkö muuten nykyisin kaikkia kadonneita yhtä tarmokkaasti? Vai onko tätä tapausta auttanut aviomiehen peräänantamaton aktiivisuus?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:54"]
Mä en vieläkään tajua sitä, että jäädään pois töistä koska voidaan huonosti ja sitten lähdetään varta vasten yksin jumalan selän taakse monella eri kulkuneuvolla. Ei vaan mene mun jakeluun. Mikäli olisi halunnut käyskennellä luonnossa ja haukata vähän happea, se olisi onnistunut kyllä Malminkartanossakin.
[/quote]
Päänsärky voi olla tekosyy, jotta voi ottaa päivän vapaata ja lähteä yksin virkistäytymään kansallispuistoon jos esim. on ollut stressaavaa työssä ja tuntuu siltä ettei jaksa mennä juuri sinä aamuna. Eikö teistä kukaan muka koskaan valehtele.
Tietenkin oikeaa päänsärkyäkin on voinut olla.
[/quote]
no vaikka pitäisin ns. omaa lomaa, tuskin lähtisin julkisesti haahuilemaan ympäri ostoskeskuksia ja toiselle puolelle pk-seutua. Riski nähdyksi tulemisestakin on jo niin suuri. Ja se, ettei kertonut mitään miehelleen on todella outoa, rokulipäivä tai ei. Enkä kyllä lähtisi ns. työvaatteilla patikoimaan, hänhän veti NAHKATAKIN PÄÄLLE jonkun pusakan. Todella outoa sekin. Itse ainakin lähden kotoa patikointivarusteissa, enkä kanna silloin työvaatteita mukana...
[/quote] Jos sillä on ollut siellä joku toinen henkilö kenet se on halunnut tavata, ja sen vuoksi laittanut päällensä vanhan takin mistä sitä ei helposti tunnisteta tai sitten sen vuoksi, koska ei ole mennyt töihin niin mennyt sitten pois Nuuksioon, missä ei tule liikaa tuttuja vastaan ja tuo takkivalintakin vois selittyä sillä.