Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:24"]Huuhaa sivulla joku joka nähnyt myös karoliina kestin ja jonkun muun oikein, näki nelan juoksemassa karkuun miestä ja tippui kalliolta ja joku toinen näki naamalleen sammaleen päällä, oli juossut karkuun. Vaikka onkin huuhaajuttuja jonkun mielestä, jos joku nyt lähtee , katsoisi ainakin tällaset paikat. Ensimmäinen paikka oli jonkun pienen kapean vesistön lähellä, jonne pudotti puhelimen ja tippui kalliolta alas, kompastui.
[/quote]
Minä taas vähän petyin kun luin nuo "näyt". Ei kuulostaneet kovin uskottavilta (tai no tuo sammal ehkä, mutta mies ja rotko ei). Karoliina Kesti -näyn toteutumiseen en usko, jos ei sitten kirjoittanut näkyään jonnekin ENNEN ruumiin löytymistä lammesta. Ainahan voi sanoa jo tapauksen selvittyä, että näin muuten näyn, mutten viitsinyt pitää siitä meteliä..
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!!
[/quote]
? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita.
[/quote]
Jollakin näköjään tarvetta kovistella ja vähätellä muiden halua auttaa. Kuka tahansa meistä olisi voinut kadota kuin tuhka tuuleen. Mitä olisit toivonut muiden tekevän, jos olisitkin toivonut jonkun etsivän itseäsi?
On hyvä etsiä myös niistä paikoista, joita Nela ei tuntenut, sillä on niitä kadonneita ihmisiä, jotka ovat poikenneet tutulta alueelta ihan eri suuntaan. Jos joku hakee vain julkisuutta tämän kautta, niin se on hänen mokansa. Itse koen tarvetta auttaa, koska on sellainen fiilis, että mun on vain tehtävä se. Olen varautunut julkisuuteen, jos sellainen ehkä ruumiin löydettyä tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta se ei ole päällimmäinen tavoite. Tässä on kyseessä vain kadonneiden etsiminen ja omien auttamistaitojen kehittäminen.
En tiedä mikä tarkoitus ja tavoite tällä sua edeltävällä kirjoittajalla oli asian suhteen, mutta julkisuuden tavoittelulta se ei näyttänyt.
Minäkin lähtisin takuulla Nuuksioon etsimään, jos asuisin pk-seudulla tai olisin tulossa sinne suunnalle loma- tai työmatkalle. En mediahuomion takia vaan ollakseni avuksi ja koska Nuuksio näyttää kuvissa melkoisen upealta (tykkään liikkua luonnossa ja kuvata maisemia). Jos siellä olisi paikalla median väkeä, vaihtaisin oitis suuntaa. Kammoksen ajatustakin, että pärstäni olisi jonkun uutiskuvan taustalla. En kuitenkaan usko, että Nuuksion retkellä tarvitsisi mediasta välittää - käsittääkseni viralliset etsinnät on lopetettu eikä aviomieskään enää tee kovin aktiivisia etsintöjä tuolla.
Onko poliisi nyt ihan varma että bussista otetussa kuvassa on tämä nainen? Vaatteet ovat ihan erit, harmaat pillifarkut( ?) näyttää olevan kummassakin kuvassa sekä kauppakeskuksen ja bussin mutta voihan olla että on eri materiaalia housutkin, siihen se yhteneväisyys loppuu. Bussin kuvasta ei millään ilveellä pysty tunnistamaan naista. Voin hyvin olla että kuvassa on joku muu jolla ei ole innostusta tätä juttua kohtaan eikä tajua että kuvaa esitellään julkisuudessa. Kaikki eivät seuraa asioita.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 23:03"]
Siis liittyykö nää melontaspekulaatiot edelleen siihen sekoteoriaan kultakaupan ryöstöstä? Yksi kysymys: miten melot Nuuksiosta keskustaan...? :D Vastaus: et mitenkään!
Ymmärrän, että omiin omituisiin tarinakehitelmiin ihastuu, mutta hellittäkää nyt vähän.
[/quote]
En ole ainakaan itse väittänyt että liittyisi mihinkään melontaan tai kultakaupan ryöstöihin. Täällä on aiemminkin sanottu että kyseisiä kenkiä voi käyttää ihan normaaliin maastossa liikkumiseen tai kiipeilyyn. Lähinnä sitä vaan että jos on vaihtanut esim. varakengät tai toiset kengät jalkaan maastossa liikkuakseen, niin kannattaisi lienee sitten jonkun tarkastaa sieltäkin missä joku on tälläisten kenkien jälkiä viime viikolla nähnyt mudassa Nuuksion alueella.
Täytyy olla vajaa uskoakseen johonkin ryöstösuunnitelmaan tms.
Tosin on mahdollista että bussikuvassakengät ovat samat lenkkarit kuin myyrmannissa, mutta optinen harha ja huono kuvanlaatu saa ne näyttämään toisessa kuvassa erilaisilta tai eri mallilta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!!
[/quote]
? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita.
[/quote]
Jollakin näköjään tarvetta kovistella ja vähätellä muiden halua auttaa. Kuka tahansa meistä olisi voinut kadota kuin tuhka tuuleen. Mitä olisit toivonut muiden tekevän, jos olisitkin toivonut jonkun etsivän itseäsi?
On hyvä etsiä myös niistä paikoista, joita Nela ei tuntenut, sillä on niitä kadonneita ihmisiä, jotka ovat poikenneet tutulta alueelta ihan eri suuntaan. Jos joku hakee vain julkisuutta tämän kautta, niin se on hänen mokansa. Itse koen tarvetta auttaa, koska on sellainen fiilis, että mun on vain tehtävä se. Olen varautunut julkisuuteen, jos sellainen ehkä ruumiin löydettyä tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta se ei ole päällimmäinen tavoite. Tässä on kyseessä vain kadonneiden etsiminen ja omien auttamistaitojen kehittäminen.
En tiedä mikä tarkoitus ja tavoite tällä sua edeltävällä kirjoittajalla oli asian suhteen, mutta julkisuuden tavoittelulta se ei näyttänyt.
[/quote] Jep, ja miten voi viestin perusteella edes tehdä tuommoisen johtopäätöksen. Oon itse seurannut tätä Nelan katoamista niin intensiivisesti, että oon oikeasti kokenut itse, että jos asuisisin edes vähänkin lähempänä, olisin ollut mukana etsimässä. Ja tuossa omassa viestissä missä kirjotin mediahuomiosta, tarkoitin sillä vaan ja ainoastaan sitä, että julkisuus minkä tuo katoaminen on saanut, niin se on herättänyt ihmisten huomion ja halun auttaa, niin myös oman kuin varmasti monen muunkin. Ja myös, että jos olisi mahdollisuus osallistua etsintöihin, esimerkkinä olisi henkilöitä joilla on sitä aikaa ja halua etsiä, niin lähtisin itse vaikka autolla eristä kaupungista etsimään. Kamerat ja julkisuus ei ole käynyt kertaakaan mielessä ja muutenkin aika sairas yhtälö jos joku haluaisi oman naaman kameroihin vasn sen puolesta, että pääsisi julkisuuteen? Eukä muutenkaan ihmistä, joka kirjoittaa netissä ja jota ei ole edes kertaakaan tavannut, niin en lähtisi itse tekemään noin nopeita johtopäätöksiä kenestäkään. Ja se henkilö, joka ajattelee, että mediahuomiosta on vain kyse, niin kyllä se kuvitelma/päätelmä, on silloin sen henkilön päässä itsellä. :)
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tai ainakaan levittäkö valheellista tietoa mistään Sellon valvontakameroista! Luen itse minfon ketjua aiheesta ja siellä on yksi (no on useampikin tosin) seko, joka kirjoittaa ihan ihmeellisiä viestejä vailla tolkun häivää.. tämä sama nikki siis selosti jotain sekavaa kysellen miksi poliisi ei ole julkaissut kuvaa Sellon valvontakameroista. Hänelle koitettiin selittää että ei Nela le käynt lähelläkään Selloa reitillään, mutta jankkaa vastaan jotain omiaan, vailla minkäänlaista loogista päättelykykyä.
Tämän saman tyypin luotettavuudesta kertoo myös se että väitti aiemmin minfon ketjussa whatsappia kaupaksi joka sijaitsee Myyrmannin ostoskekskuksessa. Hänelle jouduttiin siellä ihan rautalangasta vääntämään, mikä whatsapp on :) eli joko tää on trolli tai joku vajaampi tapaus.
Pointtini kuitenkin, älkää nyt tälläistä huhua lähtekö levittämään. Ei päätä, ei häntää.
Hui, mua alkoi ahdistaa nuo näyt. Tuo näkyjen mieshän on voinut kuljettaa N:n muualle, mikä tarkoittaisi sitä, ettei N tuolta löydy laisinkaan, vaikka noin olisi käynytkin. Ja näyn mies, onkohan se ollut joku tuikituntematon, vai joku yllättävänkin tuttu... pelottavaa. Hyi.
-
Ja ihan hyvä pointti tuo, että noiden näkyjen kertoja voi satuilla, mutta toisaalta, mitä iloa saisi satuilemalla nettiin tuntemattomille tuntemattomana? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, varsinkaan näin vakavassa asiassa.
Onk täällä kukaan muuten vapepa:sta paikalla? Itse olis tarkoitus mennä heidän koulutukseen lauantaina.
Ei ole mitään havaintoa mistään tähän naiseen liittyvästä löytynyt Nuuksiosta edes suuretsinnän avulla. Tuskin löytyykään. Kovin hatarilla perusteilla hänen uskotaan olevan tuolla. Onkohan poliisilla muutakin kuin se huono kuva bussista olemassa?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:24"]Haluaisin olla kuulemassa, kun av-mammat soittelee poliisille. "Joo nyt ollaan täällä Nuuksiossa ja löydettiin jalanjälki. Joo-o, jalanjälki. Että tuutteko kattomaan heti? Otettiin myös kuvat ja analysoitiin niitä jo av:llä. Jälki on lähes varmasti Nelan."
[/quote] Tuo on yleistämistä, ei kaikki ketkä täällä kirjoittaa omaa alle 100 älykkyysosamäärää. Ja muutenkin tuo avmammat termi ja sen käyttö, on aika vähättelevä...Huomaa joistakin kirjoittajista, että on vaan pakko päästä pikaisesti kommentoimaan ja huomauttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 23:03"]
Siis liittyykö nää melontaspekulaatiot edelleen siihen sekoteoriaan kultakaupan ryöstöstä? Yksi kysymys: miten melot Nuuksiosta keskustaan...? :D Vastaus: et mitenkään!
Ymmärrän, että omiin omituisiin tarinakehitelmiin ihastuu, mutta hellittäkää nyt vähän.
[/quote]
En ole ainakaan itse väittänyt että liittyisi mihinkään melontaan tai kultakaupan ryöstöihin. Täällä on aiemminkin sanottu että kyseisiä kenkiä voi käyttää ihan normaaliin maastossa liikkumiseen tai kiipeilyyn. Lähinnä sitä vaan että jos on vaihtanut esim. varakengät tai toiset kengät jalkaan maastossa liikkuakseen, niin kannattaisi lienee sitten jonkun tarkastaa sieltäkin missä joku on tälläisten kenkien jälkiä viime viikolla nähnyt mudassa Nuuksion alueella.
Täytyy olla vajaa uskoakseen johonkin ryöstösuunnitelmaan tms.
Tosin on mahdollista että bussikuvassakengät ovat samat lenkkarit kuin myyrmannissa, mutta optinen harha ja huono kuvanlaatu saa ne näyttämään toisessa kuvassa erilaisilta tai eri mallilta.
[/quote]
Ihan näyttävät samoilta kengiltä molemmissa. Bussikuvassa erottuu taaempana näkyvän jalan kengän pohjaosan valkea sivu, eli eivät näytä miltään "varvaskengiltä".
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:17"]Hui, mua alkoi ahdistaa nuo näyt. Tuo näkyjen mieshän on voinut kuljettaa N:n muualle, mikä tarkoittaisi sitä, ettei N tuolta löydy laisinkaan, vaikka noin olisi käynytkin. Ja näyn mies, onkohan se ollut joku tuikituntematon, vai joku yllättävänkin tuttu... pelottavaa. Hyi.
-
Ja ihan hyvä pointti tuo, että noiden näkyjen kertoja voi satuilla, mutta toisaalta, mitä iloa saisi satuilemalla nettiin tuntemattomille tuntemattomana? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, varsinkaan näin vakavassa asiassa.
[/quote] Jotku ihmiset ei oo terveitä, ja joillakin ihmisillä on halu sekoittaa asioita asioita. Puuttuu ne realiteetit.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:16"]Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tai ainakaan levittäkö valheellista tietoa mistään Sellon valvontakameroista! Luen itse minfon ketjua aiheesta ja siellä on yksi (no on useampikin tosin) seko, joka kirjoittaa ihan ihmeellisiä viestejä vailla tolkun häivää.. tämä sama nikki siis selosti jotain sekavaa kysellen miksi poliisi ei ole julkaissut kuvaa Sellon valvontakameroista. Hänelle koitettiin selittää että ei Nela le käynt lähelläkään Selloa reitillään, mutta jankkaa vastaan jotain omiaan, vailla minkäänlaista loogista päättelykykyä.
Tämän saman tyypin luotettavuudesta kertoo myös se että väitti aiemmin minfon ketjussa whatsappia kaupaksi joka sijaitsee Myyrmannin ostoskekskuksessa. Hänelle jouduttiin siellä ihan rautalangasta vääntämään, mikä whatsapp on :) eli joko tää on trolli tai joku vajaampi tapaus.
Pointtini kuitenkin, älkää nyt tälläistä huhua lähtekö levittämään. Ei päätä, ei häntää.
[/quote] Ylilauta on myös aika sekavien ihmisten paikka.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:57"]Miksi ihminen kävisi ostamassa kaupasta ruokaa ensin, jos aikoo tehdä itsemurhan?
[/quote]
Jestas että joillakin on mustavalkoinen käsitys asioista! Miten voitte ajatella itsemurhaajista noin saippuasarjamaisesti? TOTTAKAI itsemurhaa aikova voi ostaa syötävää itselleen. Voi kuunnella lempimusiikkiaan, käydä mieluisissa paikoissa, jutella tärkeille ihmisilleen, TEHDÄ OLONSA MUKAVAKSI. Teillä av-mammat on todella naurettava olettamus asioista. Ei kaiken toivon heittäminen ja elämänhaluttomuus tarkoita sitä, että haluaisi tehdä olonsa oiiiikein hankalaksi ja vieläkin epämukavaksi kuin mitä se jo on. Jos joku haluaa päättää päivänsä, ei hän halua ylimääräistä kärsimystä ja epämukavaa olotilaa järjestää itselleen ennen kaiken pimenemistä päässä. Minua naurattaa aina kun teidänlaisenne täysin asioista tietämättömät elätte noissa lähinnä vain elokuvista tutuksi tulleissa stereotypioissa. Ei masentunutkaan pukeudu aina vain mustaan ja laahusta ympäriinsä zombien näköisenä ja ole väsynyt ja jaksamaton ihminen. Joskus myös se energisin, positiivisin ja aikaansaavin väriläikkä keskuudessamme voi uupua kenenkään huomaamatta ja kellekään mitään sanomatta.
N26
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:57"]Miksi ihminen kävisi ostamassa kaupasta ruokaa ensin, jos aikoo tehdä itsemurhan?
[/quote]
Jestas että joillakin on mustavalkoinen käsitys asioista! Miten voitte ajatella itsemurhaajista noin saippuasarjamaisesti? TOTTAKAI itsemurhaa aikova voi ostaa syötävää itselleen. Voi kuunnella lempimusiikkiaan, käydä mieluisissa paikoissa, jutella tärkeille ihmisilleen, TEHDÄ OLONSA MUKAVAKSI. Teillä av-mammat on todella naurettava olettamus asioista. Ei kaiken toivon heittäminen ja elämänhaluttomuus tarkoita sitä, että haluaisi tehdä olonsa oiiiikein hankalaksi ja vieläkin epämukavaksi kuin mitä se jo on. Jos joku haluaa päättää päivänsä, ei hän halua ylimääräistä kärsimystä ja epämukavaa olotilaa järjestää itselleen ennen kaiken pimenemistä päässä. Minua naurattaa aina kun teidänlaisenne täysin asioista tietämättömät elätte noissa lähinnä vain elokuvista tutuksi tulleissa stereotypioissa. Ei masentunutkaan pukeudu aina vain mustaan ja laahusta ympäriinsä zombien näköisenä ja ole väsynyt ja jaksamaton ihminen. Joskus myös se energisin, positiivisin ja aikaansaavin väriläikkä keskuudessamme voi uupua kenenkään huomaamatta ja kellekään mitään sanomatta.
N26
[/quote]Minäkin olen aina ajatellut että itsemurhan tekevät ihmiset jotka eivät enää rakasta itseään eivätkä välitä /jaksa välittää omista tarpeistaan.
Nähty sellon valvontakameroissa, mitä??????
Salaliitto!!!! Illuminati!!! Reptiliaanit!!!! Ufot!!!!!!! Kutsukaa Mulder ja Scully!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:14"]
Katsokaapa kauppakeskuksessa tuota kuvaa? Voisiko Nelalla olla niiden harmaiden housujen alla muutakin vaatetta, jos takin päälle on lyöty toinen takki, niin voisiko farkkujenkin alla olla jotain muuta vaatetta? Nuo on muuten varvastossut ellei joku voi todistaa, että tuollaiset Adidaskengät on olemassa? Valkoinen pohja on ainakin kuvassa....En haluaisi tätä kirjoittaa tähän, mutta mahtuisivatko nuo vaatteet sitten kajakkiin? Mä en yksinkertaisesti nyt tajua tuota vaatetusta, enkä hanskoja, ei oo kuitenkaan talvi, vaan alkusyksy. Sillä ei oo mitään syytä ollut varustautua noin ellei se oo ollut jäämässä pidemmäksi aikaa johonkin...tai sit tuolla ok ollut jotain miksi hän on sinne mennyt.
[/quote]
Noita varvaskenkiä käytetään ihan maastossakin. Ei tarvi olla mihinkään melomaan menossa. Joku minfossa vain huomasi että bussikuvassa voi olla eri kengät (varvaskengät) ja monta kymmentä sivua aiemmin samassa minfo ketjussa joku oli huomannut varpaiden/varvaskenkien jälkiä jossain Nuuksion maastossa. Kirjoittaja kai kyllä mainitsi paikan.
[/quote] No mitähän vaatetta käytetään melkoisessa? Mietin nuita läksyjä, onkohan tuo Nela käyttänyt nuita samoja pöksyjä melonnassa, joustaako ne? Imeekö vettä? Ainakin kun oon itse melonut niin pöksyt pitää olla lämpimät ja joustavat...tuo vaatemäärä voi selitttää sillä ettei tule kylmä jos kastuu, ja villavaatetus myös. Kahdet eri kengät sillä; toiset voi kastua, ja erilliset lenkkarit pysyy kuivina, ja nehän voi sopivasti kääriä muovipussiin ettei kastu...mitähän matskua tuo reppu on? Ja housut myös tarkemmin...Jossain luki että pöksyt on farkkuja, mun mielestä näyttää stress pöksyiltä, mitkä venyy...
[/quote]
Kuka on tämän kirjoittaja ;D
Änkyräkännissä vai muuten vaan sekoilee?
[/quote] :D Puhelin oikolukee ja muuttaa kirjoitetun sanan ihan joksikin muuksi.....hullua korjata joka toinen sana...."Kuka tämä kirjoittaja..änkyräkännissä" :D !!!!!Ihan selvinpäin! :)
[/quote]
Sen automaattisen korjauksen saa pois puhelimen asetuksista, käyhän tekemässä se ihan meitä viestiesi lukijoita ajatellen ;)