Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuksiossa tie suljettu

Vierailija
20.09.2015 |

Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.

Kommentit (879)

Vierailija
601/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Mistä tämmöinen ajatus? Tai mistä päättelit, että media huomiota? Kirjoitin itse tuon tekstin ylläolevan. Täytyy sanoa, että mitään muuta en inhoa enempää kuin ihmisiä, jotks tosissaan luulevat tietävänsä toisten ajatukset. Taitaa olla epäilijällä itsellä väärät jauhot pussissa.

[/quote]

Ajatus tuli varmaankin siitä hypetyksestä, jota viestissäsi viljelet. Eivätkä kommenttini olleet mitään luuloja vaan kysymyksiä. Katso, niissä on kysymysmerkki.

Vierailija
602/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tie? Kai paikallisilla asukkailla pitää olla tie käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin ruumislöydon omasta päästäni, mutta voi se toki näillä tiedoilla olla tottakin. Jos se elossa olisi löytynyt, niin silloin mitään tietä suljettaisi.

T: Kakkonen.

Vierailija
604/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa sivulla joku joka nähnyt myös karoliina kestin ja jonkun muun oikein, näki nelan juoksemassa karkuun miestä ja tippui kalliolta ja joku toinen näki naamalleen sammaleen päällä, oli juossut karkuun. Vaikka onkin huuhaajuttuja jonkun mielestä, jos joku nyt lähtee , katsoisi ainakin tällaset paikat. Ensimmäinen paikka oli jonkun pienen kapean vesistön lähellä, jonne pudotti puhelimen ja tippui kalliolta alas, kompastui.

Vierailija
605/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kuulemassa, kun av-mammat soittelee poliisille. "Joo nyt ollaan täällä Nuuksiossa ja löydettiin jalanjälki. Joo-o, jalanjälki. Että tuutteko kattomaan heti? Otettiin myös kuvat ja analysoitiin niitä jo av:llä. Jälki on lähes varmasti Nelan."

Vierailija
606/879 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan hämärää. Nelan vanhemmatkin sitten maanantaina lähteneet takaisin tsekkeihin. Sergey mennyt töihin.
Kyllä jos minun läheiseni katoaisi niin jatkaisin vaikka yksin etsintöjä. Kuitenkin "vasta" 2 viikkoa kulunut.

Vierailija
607/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on joku partiolaisten kilpailukin, metsässä satoja lapsia ja nuoria. Voi liittyä siihenkin.

Vierailija
608/879 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään näkijä, mutta tuntuu siltä, että paskasta tuurista huolimatta näen valoisan tulevaisuuden Sergeille. Ei ehkä Nelan rinnalla tai mistä sitä tietää, jos nainen sietää palata kuvioihin, mutta jonkun rinnalla kuitenkin. Toipumiseen menee aikaa, mutta onneksi työura tulee olemaan antoisaa.

Vierailija
609/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Mistä tämmöinen ajatus? Tai mistä päättelit, että media huomiota? Kirjoitin itse tuon tekstin ylläolevan. Täytyy sanoa, että mitään muuta en inhoa enempää kuin ihmisiä, jotks tosissaan luulevat tietävänsä toisten ajatukset. Taitaa olla epäilijällä itsellä väärät jauhot pussissa.

[/quote]

Ajatus tuli varmaankin siitä hypetyksestä, jota viestissäsi viljelet. Eivätkä kommenttini olleet mitään luuloja vaan kysymyksiä. Katso, niissä on kysymysmerkki.
[/quote] Sinä et valitettavasti voi tietää mitä ihmisillä on mielessä, tuntu tuota viestiä lukiessa niin absurdilta koko kirjoitus...Ihmisillä voi oikeasti olla auttamisen halu mielessä. Enkä aijo alkaa edes uskottelemaan mitään ihmiselle, jonka ensiajatus on tuo. Myös sinulla on oikeus ajatella ihmisistä mitä haluat ja miten haluat. Itse valitsen ajatella aivan toisin kuin sinä :)

Vierailija
610/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenneviraston tiedote:

Tie 11307, Espoo. Tie on suljettu liikenteeltä.
Paikka:
Espoo
Tarkempi paikka:
Tie 11307 eli Nuuksiontie. Paikka: Espoo. Tarkempi paikka: Nuuksion kansallispuisto.
Tie on suljettu liikenteeltä.
Kesto:
Kesto: 20.09.2015 klo 14:07 toistaiseksi
Päivitetty:
20.0.2015 klo 14:11

Vierailija
611/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tänään (vasta!) vapepa etsimässä, koirat kyllä löytävät kadonneita (ruumiitakin) tehokkaasti. Jos on maastossa, ja etsivät oikealta alueelta, tänään löytyy.

Vierailija
612/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Kateellinen olet jollekkin? Ehkä kyyninenkin jopa?

[/quote]

Voi olla vähän kyyninen elämänasenne joo. Toisaalta monasti myös realistinen. Kenelle olisin kateellinen?

Vierailija
613/879 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Nela on varmaan vanhempien kotona odottanut heidän paluutaan.

Vierailija
614/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi liittyä mihin vaan. Tää katoomisjuttu vaan mielenpäällä kokoajan niin siks heti päättelin että liittyy siihen. Ei tosiaan radiotiedotteessa sanottu mitään syytä, kaikissa muissa liikennetiedotteissa sanottiin esim. "Ensitieto liikenneonnettomuudesta. Kehä 1 itäänpäin, yksi kaista suljettu liikenneonnettomuuden vuoksi." Mut odotellaan...
- ap

Vierailija
615/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:11"]

[/quote]

[/quote] Enmä huomaa mitään hypetystä omassa viestissä...se on miten sitä sen luit. Itse kirjoitin niinkuin asiat näen, en oo vastuussa miten joku ymmärtää luetun ja ymmärtääkö väärin ;) Pysy tuossa käsityksessa minkä sait, negaatiot taitaa olla sun juttu. :)

Vierailija
616/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin siellä on nyt sattunut. Odotellaan rauhassa uutisia.

Vierailija
617/879 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:11"] [quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Mistä tämmöinen ajatus? Tai mistä päättelit, että media huomiota? Kirjoitin itse tuon tekstin ylläolevan. Täytyy sanoa, että mitään muuta en inhoa enempää kuin ihmisiä, jotks tosissaan luulevat tietävänsä toisten ajatukset. Taitaa olla epäilijällä itsellä väärät jauhot pussissa. [/quote] Ajatus tuli varmaankin siitä hypetyksestä, jota viestissäsi viljelet. Eivätkä kommenttini olleet mitään luuloja vaan kysymyksiä. Katso, niissä on kysymysmerkki. [/quote] Sinä et valitettavasti voi tietää mitä ihmisillä on mielessä, tuntu tuota viestiä lukiessa niin absurdilta koko kirjoitus...Ihmisillä voi oikeasti olla auttamisen halu mielessä. Enkä aijo alkaa edes uskottelemaan mitään ihmiselle, jonka ensiajatus on tuo. Myös sinulla on oikeus ajatella ihmisistä mitä haluat ja miten haluat. Itse valitsen ajatella aivan toisin kuin sinä :)

[/quote]

En voikaan tietää; siksi ne olivatki K-Y-S-Y-M-Y-K-S-I-Ä.

Vierailija
618/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneepä jännäksi!

Vierailija
619/879 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:39"]Hiukan hämärää. Nelan vanhemmatkin sitten maanantaina lähteneet takaisin tsekkeihin. Sergey mennyt töihin.
Kyllä jos minun läheiseni katoaisi niin jatkaisin vaikka yksin etsintöjä. Kuitenkin "vasta" 2 viikkoa kulunut.
[/quote]
Niillä on varmaan velvollisuuksia myös.. kaikesta huolimatta. :(

Vierailija
620/879 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:39"]Hiukan hämärää. Nelan vanhemmatkin sitten maanantaina lähteneet takaisin tsekkeihin. Sergey mennyt töihin.
[/quote]

Maailma ei lakkaa pyörimästä vaikka joku katoaa. Laskut on yhä maksettava ja töistäkään ei voi ikuisesti olla pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi