Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:13"]Miksei voisi olla täysin mahdollista, että joku on etsinyt siellä sopivaa kohdetta, jos tuo kaappauskin toteutui, amerikassa voisi olla todennäköistäkin, mutta tällä melko harvinaista.
Tai sitten on vain sellaisella alueella , mistä ei ole osattu etsiä,
kuitenkin monissa noissa tapauksissa oli, että kadonneet marjastajatkin löydetty melko läheltä oletettua katoamispaikkaa. Se puisto pitäisi jotenkin jakaa sektoreihin, jos moni vapaaehtoinen voisi osallistua ja merkittäisiin ylös katsotut alueet. En tosin tiedä miten se käytännössä toteutuisi, pitäisi osata lukea karttaa ja kompassia jotta selviäisi alueiden rajat.
[/quote]
Kaappaus on kuulemma epätodennäköistä. Eihän poliisin mukaan mitään rikosta ole havaittavissa. Joko siis itsemurha, onnettomuus/sairauskohtaus tai sitten lähti menemään maisemista ja ero tulee ehkä jossain vaiheessa voimaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]Eka päivä, kun mitään katoamiseen liittyvää ei ole uutisoitu.
[/quote] Totta. Ihminen katoaa, eikä siitä tiedetä yhtään mitään, ei mihin se on mennyt, ei mitä sille on tapahtunut. :/
[/quote]
Aika kylmää, et mieskin vain elää, muttei etsi vai etsiikö yhä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:52"]Mitenköhän tällainen vastaava tapaus hoidettaisiin usassa? Ainakin siellä lähiomaiset olisivat tarkkailun alaisina ensisijaisesti, toisaalta se maa on hulluja täynnä jo valmiiksi. Kidnappaus/väkivalta/henkirikokset olisivat ne dennäköisemmät vaihtoehtot. En ota kuitenkaan nyt kantaa näillä kommenteilla tähän N katoamiseen.
[/quote]
Usassa sen kuva liimattais mehu- tai maitotölkkiin ja kadut ois täynnä kuvia.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:52"]Mitenköhän tällainen vastaava tapaus hoidettaisiin usassa? Ainakin siellä lähiomaiset olisivat tarkkailun alaisina ensisijaisesti, toisaalta se maa on hulluja täynnä jo valmiiksi. Kidnappaus/väkivalta/henkirikokset olisivat ne dennäköisemmät vaihtoehtot. En ota kuitenkaan nyt kantaa näillä kommenteilla tähän N katoamiseen.
[/quote]
[/quote] Tai se kuva ois moottoritien varressa näytöstauluissa....joo :). Omaisilla olisi varmaan oma vastuu tutkinnan jatkamisessa ja voihan siellä palkata yksityisetsivänkin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:52"]Mitenköhän tällainen vastaava tapaus hoidettaisiin usassa? Ainakin siellä lähiomaiset olisivat tarkkailun alaisina ensisijaisesti, toisaalta se maa on hulluja täynnä jo valmiiksi. Kidnappaus/väkivalta/henkirikokset olisivat ne dennäköisemmät vaihtoehtot. En ota kuitenkaan nyt kantaa näillä kommenteilla tähän N katoamiseen.
[/quote]
[/quote] Tai se kuva ois moottoritien varressa näytöstauluissa....joo :). Omaisilla olisi varmaan oma vastuu tutkinnan jatkamisessa ja voihan siellä palkata yksityisetsivänkin.
[/quote]
Tai vessojen seinillä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]Eka päivä, kun mitään katoamiseen liittyvää ei ole uutisoitu.
[/quote] Totta. Ihminen katoaa, eikä siitä tiedetä yhtään mitään, ei mihin se on mennyt, ei mitä sille on tapahtunut. :/
[/quote]
Aika kylmää, et mieskin vain elää, muttei etsi vai etsiikö yhä.
[/quote]Itse en kyllä tyytyisi parin viikon etsintään, enkä varsinkaan uskoisi mihinkään itsemurhiin, miehen kanta on jäänyt tässä kyllä itselle hyvin epäselväksi...Omaisena en uskoisi, jos tunnen oman läheisen. Etsintää jatkaisisin kyllä, tekisin kaikkeni sen kanssa, että henkilö löytyy. Katoamistapauksissa pitäisi olla aina tarkasti kuulusteltu ja selvitetty lähiomaisten olinpaikat tarkkaan. Tietenkin jos todisteita ei ole, niin ketä syyttää. Alibi on eri asia, vaikka todisteita ei ole. Jos ei ole alibia, eikä henkilöä löydetty, ei todisteita, niin ketään ei voi syyttää. Väärin on tietenkin sekin, että syytettäisiin väärää henkilöä, jo etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Jollakin näköjään tarvetta kovistella ja vähätellä muiden halua auttaa. Kuka tahansa meistä olisi voinut kadota kuin tuhka tuuleen. Mitä olisit toivonut muiden tekevän, jos olisitkin toivonut jonkun etsivän itseäsi? On hyvä etsiä myös niistä paikoista, joita Nela ei tuntenut, sillä on niitä kadonneita ihmisiä, jotka ovat poikenneet tutulta alueelta ihan eri suuntaan. Jos joku hakee vain julkisuutta tämän kautta, niin se on hänen mokansa. Itse koen tarvetta auttaa, koska on sellainen fiilis, että mun on vain tehtävä se. Olen varautunut julkisuuteen, jos sellainen ehkä ruumiin löydettyä tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta se ei ole päällimmäinen tavoite. Tässä on kyseessä vain kadonneiden etsiminen ja omien auttamistaitojen kehittäminen. En tiedä mikä tarkoitus ja tavoite tällä sua edeltävällä kirjoittajalla oli asian suhteen, mutta julkisuuden tavoittelulta se ei näyttänyt.
[/quote]
Ei kovistella eikä vähätellä vaan kysyä :) Ja mitä tulee tuohon viimeiseen virkkeeseen: Minusta saattoi olla, mutta kumpikaan meistä ei voi sitä tietää, kuten kirjoittaja itsekin sanoo.
Miksette muuten ole etsimässä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:26"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/poliisikoira-reagoi-nelan-etsinnoissa-sukeltaja-nuuksion-pitka-saarijarvella/5333522 löytyikö??
[/quote]
Voi voi :/ Toivotaan ettei ole hukkuneena. Tämä jää kyllä vaivaamaan, jos nyt löytyy kuolleena ei saada koskaan tietää mitä kävi
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:52"]Mitenköhän tällainen vastaava tapaus hoidettaisiin usassa? Ainakin siellä lähiomaiset olisivat tarkkailun alaisina ensisijaisesti, toisaalta se maa on hulluja täynnä jo valmiiksi. Kidnappaus/väkivalta/henkirikokset olisivat ne dennäköisemmät vaihtoehtot. En ota kuitenkaan nyt kantaa näillä kommenteilla tähän N katoamiseen.
[/quote]
[/quote]
Tai vessojen seinillä.
[/quote] Katsoin kerran yhden ohjelman siepatusta tytöstä, jossa jokaisessa vessareissulla hän kirjoitti olevansa kadonnut ja siepattu, ja näin poliisi pääsi sieppaajan jäljille. Asiasta ei uutisoitu uutisissa, koska se olisi riskeerannut tytön hengen. Mistä voimme tietää mitä meillä suomessa tapahtuu. Ainakin tuosta Nelan tapauksesta on uutisoitu niin paljon, mutta kuten sanottu, ei voi mitään tietää. Suomi on turvallinen maa, mutta mitä vain voi täälläkin sattua.
Siepattu Nuuksiossa, huoh. Menkää nyt tarkastamaan kaikki vessat esim. 50 km säteeltä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:22"]
Siepattu Nuuksiossa, huoh. Menkää nyt tarkastamaan kaikki vessat esim. 50 km säteeltä.
[/quote]
Mä voisin mennä, jos asuisin millinkin lähempänä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos ei sataisi. Ja jos mun ei pitäis vauvapalstailla. Mut hei, mä voin perustaa facebook-ryhmän, niin tykätään sitten kaikki siitä, eiks jee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:22"]Siepattu Nuuksiossa, huoh. Menkää nyt tarkastamaan kaikki vessat esim. 50 km säteeltä.
[/quote] Lue tarkemmin mitä on kirjoitettu, älä kommentoi jos et tiedä mistä puhutaan. Kuka on puhunut, että Nela on siepattu jostain vessasta, vituttaa suoraan sanottuna tietynlaiset kirjoittajat. Täytyy siirtyä eri sivustolle juttelemaan. Täällä ihmiset tietentahtoen provosoivat tai vääristävät toisten näkökantoja, ei niin sanotusta osata pysyä omalla tontilla. Ja keskusteluja hyviä sellaisia ei synny.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Jollakin näköjään tarvetta kovistella ja vähätellä muiden halua auttaa. Kuka tahansa meistä olisi voinut kadota kuin tuhka tuuleen. Mitä olisit toivonut muiden tekevän, jos olisitkin toivonut jonkun etsivän itseäsi? On hyvä etsiä myös niistä paikoista, joita Nela ei tuntenut, sillä on niitä kadonneita ihmisiä, jotka ovat poikenneet tutulta alueelta ihan eri suuntaan. Jos joku hakee vain julkisuutta tämän kautta, niin se on hänen mokansa. Itse koen tarvetta auttaa, koska on sellainen fiilis, että mun on vain tehtävä se. Olen varautunut julkisuuteen, jos sellainen ehkä ruumiin löydettyä tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta se ei ole päällimmäinen tavoite. Tässä on kyseessä vain kadonneiden etsiminen ja omien auttamistaitojen kehittäminen. En tiedä mikä tarkoitus ja tavoite tällä sua edeltävällä kirjoittajalla oli asian suhteen, mutta julkisuuden tavoittelulta se ei näyttänyt.
[/quote]
Ei kovistella eikä vähätellä vaan kysyä :) Ja mitä tulee tuohon viimeiseen virkkeeseen: Minusta saattoi olla, mutta kumpikaan meistä ei voi sitä tietää, kuten kirjoittaja itsekin sanoo.
Miksette muuten ole etsimässä?
[/quote] Sä oot ilmeisesti?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:59"] [quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:18"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!! [/quote] ? Mediahuomiotako sinäkin menisit sieltä hakemaan? Oliski kivaa olla jossain näyttävässä jutussa mukana? Suurimmalla osalla suomalaisista on työnsä hoidettavana ja jos jotakuta etsitään, kannattaisi varmaankin etsiä niitä vähemmän huomiota saaneita. [/quote] Jollakin näköjään tarvetta kovistella ja vähätellä muiden halua auttaa. Kuka tahansa meistä olisi voinut kadota kuin tuhka tuuleen. Mitä olisit toivonut muiden tekevän, jos olisitkin toivonut jonkun etsivän itseäsi? On hyvä etsiä myös niistä paikoista, joita Nela ei tuntenut, sillä on niitä kadonneita ihmisiä, jotka ovat poikenneet tutulta alueelta ihan eri suuntaan. Jos joku hakee vain julkisuutta tämän kautta, niin se on hänen mokansa. Itse koen tarvetta auttaa, koska on sellainen fiilis, että mun on vain tehtävä se. Olen varautunut julkisuuteen, jos sellainen ehkä ruumiin löydettyä tulee vastaan tavalla tai toisella, mutta se ei ole päällimmäinen tavoite. Tässä on kyseessä vain kadonneiden etsiminen ja omien auttamistaitojen kehittäminen. En tiedä mikä tarkoitus ja tavoite tällä sua edeltävällä kirjoittajalla oli asian suhteen, mutta julkisuuden tavoittelulta se ei näyttänyt. [/quote] Ei kovistella eikä vähätellä vaan kysyä :) Ja mitä tulee tuohon viimeiseen virkkeeseen: Minusta saattoi olla, mutta kumpikaan meistä ei voi sitä tietää, kuten kirjoittaja itsekin sanoo. Miksette muuten ole etsimässä? [/quote] Sä oot ilmeisesti?
[/quote]
En ole enkä menisi, vaikka asuisin pk-seudulla.
Mulle tuli aamulla sellanen näky silmiin että N on suon tai pikku lammen läheisyydessä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:22"]Siepattu Nuuksiossa, huoh. Menkää nyt tarkastamaan kaikki vessat esim. 50 km säteeltä. [/quote] Lue tarkemmin mitä on kirjoitettu, älä kommentoi jos et tiedä mistä puhutaan. Kuka on puhunut, että Nela on siepattu jostain vessasta, vituttaa suoraan sanottuna tietynlaiset kirjoittajat. Täytyy siirtyä eri sivustolle juttelemaan. Täällä ihmiset tietentahtoen provosoivat tai vääristävät toisten näkökantoja, ei niin sanotusta osata pysyä omalla tontilla. Ja keskusteluja hyviä sellaisia ei synny.
[/quote]
Hei, lue itse :D Kukaan ei ole puhunut, että olisi siepattu vessasta :D
Koska ei ollut tapaturma (olisi löydetty maastosta), todennäköisin vaihtoehto on itsari (hukuttautunut psykoosissa, masentuneena, ahdistuneena, lääkkeissä tms).