Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
No eipä se nyt vielä ole yhtään varma onko tuo panta edes Nelan. Itse olin kuvitellut Nelan päässä olevan leveämmän ja ohuemman tuubihuivin, mutta mistäs sitä tietää vaikka olikin tuollainen hikipantamalli. Bussikuvasta vaikea nähdä huovin/pannan laatua.
Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
Mun mielestä tuo näyttää tosi paljon samalaiselta. Mutta miksi se olisi puussa noin? Kuka sen on siihen noin laittanut? Nela? Miksi?
Onhan siellä soitakin. Jos Nela kävellyt vahingossa sellaseen. Sehän selittäis miksi mitään tavaroita ei ole löytynyt.
Mua vaivaa, kun se Nuuksiossa naisen pari vuotta sitten siepannut ei jäänyt kiinni. Entä se naisen Porvoossa lenkkipolulta siepannut, lieneekö vapaalla jalalla taas? Hrrr. No kai poliisi käy noi tyypit läpi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Mun mielestä tuo näyttää tosi paljon samalaiselta. Mutta miksi se olisi puussa noin? Kuka sen on siihen noin laittanut? Nela? Miksi?
[/quote]
Ottanut pois? Ja tipahtanut huomaamattaan? Joku muu nostanut puuhun.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:32"]Miksi täällä kirjoitellaan, että mies olisi yrittänyt soittaa pitkin päivää? Hänhän yritti tavoittaa Nellaa vasta, kun tämä ei ollut tullut kotiin työpäivän jälkeen. Puhelintiedoistahan näkyy, että soitot ovat tapahtuneet vasta illalla. [/quote] Koska joissain ekojen päivien lehtijutuissa Sergey oli sanonut yrittäneensä tavoittaa vaimoaan pitkin päivää (soittokerrat mainittu), kuten kuulemma tapanana oli muinakin päivinä.
[/quote]Sergei sanoi yhdessä videossa soittaneensa 5-10 kertaa "during the day". Kellonajasta ei sanonut mitään. Todennäköisesti on soittanut ensin kerran ja kun vastausta ei kuulunut, alkanut myöhemmin soitella tiheämmin. Ensimmäinen soitto on voinut olla ennen äidin viestiä tai sitten vasta sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:32"]
Miksi täällä kirjoitellaan, että mies olisi yrittänyt soittaa pitkin päivää? Hänhän yritti tavoittaa Nellaa vasta, kun tämä ei ollut tullut kotiin työpäivän jälkeen. Puhelintiedoistahan näkyy, että soitot ovat tapahtuneet vasta illalla.
[/quote]
Ja tuosta voidaan päätellä, että Nela ei pystynyt vastaamaan enää vaan puhelin hälyytti turhaan. Jotain vakavaa on siis tapahtunut tuon 14.30- noin 17.00 välillä.
[/quote]
Niinpä.
Ihmetyttää aamun ajankäyttö. Jos 7.35 on ollut jo asemalla menossa myyrmanniin(valvontakamerakuva) ja on siellä edelleen hieman ennen klo 9 (valvontakamerakuva) niin se on aika pitkä aika käydä vain Cittarissa eväsostoksilla. Voisi kuvitella myös että tuohon aikaan kauppakeskuksessa tai marketissa yli tunnin haahuileva yksinäinen nainen kiinnittäisi henkilökunnan huomion. Tai sitten hän oli tavannut jonkun tai puhunut pitkän puhelun jonkun kanssa, mikä selittäisi tätä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
[/quote]mun mielestä siinä vois olla kaksikin ihmistä? Sillä miehellä shortsit jalassa? Tonen msinen? Aika jännä et Nelalla on niin paljon vaatetta jos ulkona ois tarennu shortseillaki? Tosin oli laiha, ehkä kylmeni helpommin.
No ei kauppakeskuksessa kyllä yhtään kehenkään kiinnitetä mitään huomiota, jos ei ole häiriöksi. Et taida olla Pk-seudulta? Myyrmannissa kuluu aikaa ihan siirtyykin, kun on julkisilla liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
[/quote]mun mielestä siinä vois olla kaksikin ihmistä? Sillä miehellä shortsit jalassa? Tonen msinen? Aika jännä et Nelalla on niin paljon vaatetta jos ulkona ois tarennu shortseillaki? Tosin oli laiha, ehkä kylmeni helpommin.
[/quote]
Missä kohti muka?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
[/quote]toinen nainen siis?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
[/quote]
Missä kohti muka?
[/quote]kato sitä vasenta ikkunaa. Siinä näkyy ainako ihannkunois kahen henkilön jalat. Ylävartalo sumea.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:08"]
Ihmetyttää aamun ajankäyttö. Jos 7.35 on ollut jo asemalla menossa myyrmanniin(valvontakamerakuva) ja on siellä edelleen hieman ennen klo 9 (valvontakamerakuva) niin se on aika pitkä aika käydä vain Cittarissa eväsostoksilla. Voisi kuvitella myös että tuohon aikaan kauppakeskuksessa tai marketissa yli tunnin haahuileva yksinäinen nainen kiinnittäisi henkilökunnan huomion. Tai sitten hän oli tavannut jonkun tai puhunut pitkän puhelun jonkun kanssa, mikä selittäisi tätä.
[/quote]
Mihin aikaan Myyrmannin Cittari avautuu? Varmaan klo 8.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:15"]
No ei kauppakeskuksessa kyllä yhtään kehenkään kiinnitetä mitään huomiota, jos ei ole häiriöksi. Et taida olla Pk-seudulta? Myyrmannissa kuluu aikaa ihan siirtyykin, kun on julkisilla liikkeellä.
[/quote]
Joo, en ole mutta eikö Myyrmäen asema ole Myyrmannin vieressä? Näin ainakin olen käsittänyt. Sieltä se kuva oli. En tosin koskaan ole käynyt Myyrmannissa niin en tiedä kuinka iso paikka se on ja kauan siellä menee aikaa kulkemiseen. Omasta mielestä tuo on pitkä aika eväiden hakemiseen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
[/quote]
Missä kohti muka?
[/quote]kato sitä vasenta ikkunaa. Siinä näkyy ainako ihannkunois kahen henkilön jalat. Ylävartalo sumea.
[/quote]siis paljaat sääret. Toosen hekilön jalat näkyy siinä ikkunas ja toiselta henkilöltä näkyy vaan toinen jalka. Loput vartalosta jää avautuneen oven taakse.
Nela viesti äidille on sisältänyt jotain Nelan viimekesäisiin häihin liittyvää.
Kaikkee tekin näätte. Bussikuva on niin sumea ettei siitä erota edes kunnolla Nelan varustuksen yksityiskohtia vaikka hän on kameran lähellä, saatika ikkunoista että mitä niiden takana kauempana on. Kuvittelette vain.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:50"]
Voi ei, Sergeitä olisi voinut suojata ja jättää kertomatta paikka julkisesti. Huomenna paikalla varmasti paljon porukkaa ja mediaakin.. :(
[/quote]
Selvennä vähän, kun nyt meni ohi..