Lopetan sanoma-tilaukseni koska menetetty sananvapaus
Eipä lue meidän poika enää aku-ankkaa, minäkään en tarvitse hyvää terveyttä, me naisia ENKÄ VARSINKAAN vauva-lehteä.
Miksi minä maksaisin sanoman julkaisemista jutuista kun en saa edes itse kirjoittaa/sanoa omaa mielipidettäni heidän portaaliin?
Kommentit (32)
Mummo kirjoitti pakolaisista ja sai bannit. Arvaa oliko loukkaantunut:)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:57"]Sanokaamme kovaan ääneen ei pakkomamutukselle
[/quote]
Ei kuulu vielä kerran ei pakkomamutukselle
Mikä teitä vaivaa? Ettekö tajua, että sananvapauteen ei kuulu toisten ihmisarvon polkeminen? Lopettakaa ihmeessä lehtien tilaaminen ja opetelkaa keskustelemaan asiallisesti. Kuulostaa silt, että lapsenne ovat koulussa niitä sammakoita suustaan päästeleviä oppilaita, joiden mielestä oma mielipide pitää a) kertoa joka välissä b) saa olla vaikka kuinka ilkeä ja solvaava (koska sanavapaus on olemassa).
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:02"]Mummo kirjoitti pakolaisista ja sai bannit. Arvaa oliko loukkaantunut:)
[/quote]
Täällä ei kunnioiteta edes mummoja
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta. [/quote][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta. [/quote] Siinä tapauksessa on hieman huvittavaa antaa palstalle nimeksi Aihe Vapaa, vai mitä?
[/quote] No jos palstan nimeä vaihtamalla pääsisi eroon vihapuheesta, kannatan nimenvaihtoa minäkin. Ennen tämäkin palsta oli kohtuullisen asiallinen, nyt te "sananvapausaktivistit" olette vihapuheellanne pilanneet monet keskustelut.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]
Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta.
[/quote]
Eli alapeukuttajien mielestä hyysäri saa tulla teidän kotiinne julistamaan ilosanomaansa. Ei tarvi poistua vaikka käskette, koska hänellä on SANANVAPAUS. Sitä saa harjoittaa tasan siellä missä haluaa. Talon/palstan omistajalla ei ole siihen mitään sananvaltaa. Koska sananvapaus. Antakaapa osoitteita niin tullaan visiitille. Kuuntelette sitten kiltisti ja muistatte sen sananvapauden, eikös joo?
Huomenna tulee uudet mediatilastot, niistä näkee, onko palstailu vähentynyt.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta. [/quote][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta. [/quote] Siinä tapauksessa on hieman huvittavaa antaa palstalle nimeksi Aihe Vapaa, vai mitä?
[/quote]
Omalle palstalleen saa antaa sen nimen minkä haluaa. Ja omalla palstallaan saa rajoittaa keskustelua. Jos se ei miellytä niin aina voi perustaa oman palstan jossa saa sitten julistaa ihan mitä haluaa. Toisen palstalla noudat sen toisen sääntöjä. Et sä voi ulkomaillakaan mesota ja touhuta mitä haluat ja vedota siihen että kyllä meillä Suomessa saa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:07"]
Huomenna tulee uudet mediatilastot, niistä näkee, onko palstailu vähentynyt.
[/quote]
Mistäs ne näkeepi
Minäkin lopetin yli 20 vuoden hs tilauksen
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta.
[/quote] Siinä tapauksessa on hieman huvittavaa antaa palstalle nimeksi Aihe Vapaa, vai mitä?