Lopetan sanoma-tilaukseni koska menetetty sananvapaus
Eipä lue meidän poika enää aku-ankkaa, minäkään en tarvitse hyvää terveyttä, me naisia ENKÄ VARSINKAAN vauva-lehteä.
Miksi minä maksaisin sanoman julkaisemista jutuista kun en saa edes itse kirjoittaa/sanoa omaa mielipidettäni heidän portaaliin?
Kommentit (32)
Minäkin olen tehnyt päätöksen jättää me naiset-lehden tästedes kaupan hyllyyn. On oksettavaa kun joka numeron lopussa on jotain säälittävän lapsellista olkiukonpieksentä huumoria jossa vastustetaan rassismia ja yritetään saada persuja ja natseja naurunalaiseksi.
Sanoman roskalehdet ovat niin paljon ja kauan jatkaneet tuota hapatustaan, ettei kukaan täysjärkinen enää jaksa.
Miksi ei voi puhua asiaoista niiden oikeilla nimillä. Suomessa tapahtuu nyt erittäin merkittäviä asioita joista ei saa puhua palstalla jonka nimi on Aihe Vapaa. Olisi outoa jos täällä kukaan ei haluaisi puhua päivän polttavista asioista. Itse en ole pakolaisvastainen. Haluaisin vain keskustella aiheesta. En ymmärrä miksi kaikki keskustelu kielletään kaikilla palstoilla ja mediassa Suomessa tästä aiheesta. Jos katsoo nettiä niin ulkomaisilla palstoilla saa keskustella tästäkin aiheesta ja siellä on paljon mielipiteitä puolesta ja vastaan.
Suomalaisilla on paljon syviä haavoja sielussa koska täällä ei ole saanut keskustella asioista koskaan, ei sisällissodasta viime vuosisadan alussa, ei talvisodasta eikä jatkosodasta, ei Lotista, ei suomettumisen ajasta, ei Neuvostoliitosta, ei 70-luvun tapahtumista, ei Kekkosen tempauksista, ei EU:n liittymisestä, ei EUrosta,ei Tiitisen listasta.... Näistä kaikista ollaan keskusteltu joka maassa ja äänestettykin ja se on ollut hyvin terapeuttista kansalle. Meillä vaan ollaan puhumatta. Niin suomalaista.
No teepä niin. Lopeta samalla tänne kirjoittaminen. Heippa!
Koska menetetty sananvapaus mitä? Ärsyttävä tapa tämä tämmöinen, olkaa mieluummin kirjoittamatta, koska tyhmä.
Käsittämätöntä, että mut on blogattu.
En tiedä johtuiko se niinkin naurettavasta jutusta kun tom of finland burkasta tai sitten ohjeesta käyttää proxya. Nämä ainoita viestejä, jotka olen laittanut. Bannia tuli, että tutisi.
Sun pitäis ensin selvittää mikä se sananvapaus oikein on. Se ei ole sitä että sulla on oikeus kirjoitella ihan mihin tahansa mielipiteitäsi. Sanomilla on täysi oikeus itse päättää mitä heidän palstallaan kirjoitellaan, eikä se mitenkään riko sananvapautta.
Meillä lopetettiin pari kuukautta sitten HS tilaus. Iso EI Sanomalle!!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:42"]Meillä lopetettiin pari kuukautta sitten HS tilaus. Iso EI Sanomalle!!!
[/quote]
Mä en oo koskaan tilannut paskalehteä
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:42"]Meillä lopetettiin pari kuukautta sitten HS tilaus. Iso EI Sanomalle!!!
[/quote]
[/quote]
Ja tännekin eksyin vahingossa ja nyt harmittaa
Tilaako joku muka vieläkin jotain sanomalehtiä? Ne jutut ovat aika mauttomia ja yksipuolisia, jossa kehutaan kaikkea huonoa.
Sanomassa huomattu ihmisten kasvava viha ko. firmaa kohtaan. Tj sai jo fudut, toivotaan että seuraavaksi lähtevät unelmatoimittajat!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:42"]Meillä lopetettiin pari kuukautta sitten HS tilaus. Iso EI Sanomalle!!!
[/quote]
[/quote]
Ja tännekin eksyin vahingossa ja nyt harmittaa
[/quote]
Luulin että tulin pohjoiskorean keskustelupalstalle
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:42"]Meillä lopetettiin pari kuukautta sitten HS tilaus. Iso EI Sanomalle!!! [/quote] Mä en oo koskaan tilannut paskalehteä [/quote] Ja tännekin eksyin vahingossa ja nyt harmittaa [/quote] Luulin että tulin pohjoiskorean keskustelupalstalle
[/quote]
:')
Sanoma; Suomalaiset vihaavat harrastamaanne pakkomamutusta!
Sanokaamme kovaan ääneen ei pakkomamutukselle
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:40"]
Käsittämätöntä, että mut on blogattu. En tiedä johtuiko se niinkin naurettavasta jutusta kun tom of finland burkasta tai sitten ohjeesta käyttää proxya. Nämä ainoita viestejä, jotka olen laittanut. Bannia tuli, että tutisi.
[/quote]
Aloitusviestistä saa kaikista helpoiten bannia, koska moni kiertää banneja ja postaa uudestaan sensuroituja viestejä. Tästä johtuen kynnys bannata uusien ketjujen aloittajia on todella matala. Kyllä näistä väliviesteistäkin välillä tulee bannia, vaikka ei olisi mitään ihmeellistä kirjoittanut.
...