Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v. yhdessä ja mies ei ole sanonut että rakastaa

Vierailija
20.09.2015 |

Mistä voi johtua. Ollaan siis oltu lokakuun alussa 1 vuosi yhdessä ja mies ei ole kertaakaan sanonut että rakastaa mua :( Itsekään en ole sanonut sitä tosin mutta olen vähän vihjaillut ja puhunut rivien välissä yhteen muuttamisesta jne. Voiko olla ettei rakasta? :( Sanovatko teidän miehet usein teille että rakastavat?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:57"]Ollaan oltu vuosi yhdessä ja mies sanoo monta kertaa viikossa rakastavansa minua, MUTTA niin sanon minäkin! Ekan kerran taidettiin sanoa, kun seurustelua oli takana joku pari kuukautta. Mikset itse sano??? Miksi miehen PITÄISI, jos et sinäkään? Hölmöä.
[/quote]

Tätä mä en just tajua. Ihmiset sanoo RAKASTAVANSA parin kk seurustelun jälkeen. WTF!!!?? Eihän toista edes tunne silloin vielä kunnolla. Mulle sanat rakastan sinua tarkoittaa todella paljon. Rupeaisin nauramaan ja todella ahdistumaan jos mulle ruvetaan rakastan sinua sanomaan heti. Toinenhan on ihan uppo-outo vielä alussa pitkään. En tajua näitä heti rakkautta viljeleviä ihmisiä, teille rakastan sinua on vähän niinkuin pidän sinusta kovasti, olet tärkeä??

Vierailija
22/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yleensä sellaisia, että teot puhuvat puolestaan. Kyllä sen näkee, jos toinen rakastaa, vaikka ei sitä sanokaan. Mikset sinä sano, jos rakastat häntä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki jaksa lässyttää tuollaisia. Mä muistan et mua ihan suunnattomasti nuorena ärsytti sellaset äijät jotka heti alko jankuttamaan sitä "mä rakastan sua" ja kiehnasivat kyljessä. Eikä se tarkoita ettei sitä tunteen paloa olisi vaikka sitä ei viljelisikään joka välissä. Meninkin naimisiin miehen kanssa joka on sopivan "viileä", rakastaa kyllä ja näyttää sen teoilla mutta ei lässytä kaikenaikaa.

Vierailija
24/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:57"]Ollaan oltu vuosi yhdessä ja mies sanoo monta kertaa viikossa rakastavansa minua, MUTTA niin sanon minäkin! Ekan kerran taidettiin sanoa, kun seurustelua oli takana joku pari kuukautta. Mikset itse sano??? Miksi miehen PITÄISI, jos et sinäkään? Hölmöä.
[/quote]

Tätä mä en just tajua. Ihmiset sanoo RAKASTAVANSA parin kk seurustelun jälkeen. WTF!!!?? Eihän toista edes tunne silloin vielä kunnolla. Mulle sanat rakastan sinua tarkoittaa todella paljon. Rupeaisin nauramaan ja todella ahdistumaan jos mulle ruvetaan rakastan sinua sanomaan heti. Toinenhan on ihan uppo-outo vielä alussa pitkään. En tajua näitä heti rakkautta viljeleviä ihmisiä, teille rakastan sinua on vähän niinkuin pidän sinusta kovasti, olet tärkeä??
[/quote]

Kyllä me tunnettiin toisemme jo varsin hyvin tuossa vaiheessa :) ei siis todellakaan oltu tunnettu vain tuota paria kuukautta.

Vierailija
25/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Noin vuosi oltu, mies ei ole sanonut. On suoraan sanonut ettei tunne niin, mutta välittää kovasti, huomioi ja kaikki muutenkin hyvin. Hän on myös vähän vaikeampi tapaus, miettii kaikki asiat ja ottaa jokaisen asian kaikessa huomioon. Hän on sanonut että voi olla että se tunne syttyy hitaasti, niinkuin joillain oikeasti käy. Minusta tämä ei ole huono asia, sittenkun hän sen sanoo hän todellakin tarkoittaa sitä vaikka tietää kaikki minun hyvät ja huonot puolet, kunnioittaa ajatustapaani, valintojani ja minua ihmisenä. En käsitä ihmisiä jotka jo 2kk jälkeen sanovat, eihän siinä ajassa tunne vielä toista joten onko se silloin vaan sitä lämpimikseen puhumista..

Vierailija
26/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:03"]

Olimme olleet mieheni kanssa yhdessä melkein puolitoista vuotta, ennen kuin hän kertoi rakastavansa minua. Nyt useiden vuosien yhdessäolon jälkeen kotonamme ei kuulla niitä kolmea sanaa edes kuukausittain, mutta kun teot ja arki puhuvat puolestaan, niin en osaa kaivatakaan mitään sanallisia rakkaudentunnustuksia. Muutenkin olemme hyvin epäromanttisia molemmat, joten vaikkapa halaus ja pusu ohimennen ovat luontevampia tapoja tunteiden osoittamiselle, kuin lepertely.

Ehkä sinunkin miehesi rakastaa, muttei syystä tai toisesta saa sitä sanotuksi.

Jos asia sinua vaivaa, etkä saa vastakaikua vihjailuillesi yhteiseen kotiin muuttamisesta, niin kannattaisi ehkä ottaa asia puheeksi ihan suoraan, rauhallisesti ja syyttelemättä. 

[/quote]

Kiitos todella paljon kommentista. Tätä minä itsekin mietin ja halusin kuulla, että onko muita pariskuntia jotka eivät ole sanoneet noita kolmea sanaa ensimmäisen parin kuukauden aikana... -AP

Vierailija
27/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "Iloveyou" lässytykset kuuluu Amerikkaan!

Suomessa ei ole tapana jauhaa pskaa!

Silloin puhutaan kun on asiaa. Ja se uusi hamekangas pitäisi riittää siihen rakkaushömmppäjuttuun...

Vierailija
29/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:08"]

Mulla sama tilanne. Noin vuosi oltu, mies ei ole sanonut. On suoraan sanonut ettei tunne niin, mutta välittää kovasti, huomioi ja kaikki muutenkin hyvin. Hän on myös vähän vaikeampi tapaus, miettii kaikki asiat ja ottaa jokaisen asian kaikessa huomioon. Hän on sanonut että voi olla että se tunne syttyy hitaasti, niinkuin joillain oikeasti käy. Minusta tämä ei ole huono asia, sittenkun hän sen sanoo hän todellakin tarkoittaa sitä vaikka tietää kaikki minun hyvät ja huonot puolet, kunnioittaa ajatustapaani, valintojani ja minua ihmisenä. En käsitä ihmisiä jotka jo 2kk jälkeen sanovat, eihän siinä ajassa tunne vielä toista joten onko se silloin vaan sitä lämpimikseen puhumista..

[/quote]

Kiitos tästä kommentista myös. Samoilla linjoilla olen itsekin, sitten kun se aika tulee niin uskon kyllä että rakastaa. -AP

Vierailija
30/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puolentoista vuoden jälkeen tunne rakkautta, niin voi olla myös että sitä ei tule koskaan tuntemaankaan. Mutta ainakin mies puhuu suoraan.

Vierailija
31/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu pian vuosi yhdessä.Mies ei ole koskaan sanonut sitä minulle itse. Jos sanon, että oot rakas, hänoo jotain tyyliin  "samat sanat" tjms. Joudun oikeastaan kysymään häneltä, tykkääkö hän minusta.

On sanonut, että välittää minusta paljon, mutta ei voi sanoa, että rakastaa. Hänellä on pari vaikeahkoa suhdetta takana ja yksi elämää suurempi ensirakkaus. En tiedä, johtuuko tästä vai mistä. On sanonut, ettei tässä ole samanlaista sykettä kuin suuren rakkautensa kanssa. Välillä en tiedä,  mitä tehdä tän suhteen kanssa :(.

Eli mulla on vähän samantapainen tilanne kuin sulla.

Tykkää se ja välittää...mutta ei kai sitten rakasta. On kyllä sanonut, että hänen on vähän vaikea osoittaa tunteitaan, mutta toisaalta on aika suoraan sanonut, ettei varsinaisesti ainakaan vielä rakasta. Voi kuulemma  myöhemmin tilanne muuttua. Hohhoijaa. Mun mielestä täytyisi nyt jo tässä vaiheessa tietää.

Vierailija
32/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]Me ollaan oltu pian vuosi yhdessä.Mies ei ole koskaan sanonut sitä minulle itse. Jos sanon, että oot rakas, hänoo jotain tyyliin  "samat sanat" tjms. Joudun oikeastaan kysymään häneltä, tykkääkö hän minusta.

On sanonut, että välittää minusta paljon, mutta ei voi sanoa, että rakastaa. Hänellä on pari vaikeahkoa suhdetta takana ja yksi elämää suurempi ensirakkaus. En tiedä, johtuuko tästä vai mistä. On sanonut, ettei tässä ole samanlaista sykettä kuin suuren rakkautensa kanssa. Välillä en tiedä,  mitä tehdä tän suhteen kanssa :(.

Tykkää se ja välittää...mutta ei kai sitten rakasta. On kyllä sanonut, että hänen on vähän vaikea osoittaa tunteitaan, mutta toisaalta on aika suoraan sanonut, ettei varsinaisesti ainakaan vielä rakasta. Voi kuulemma  myöhemmin tilanne muuttua. Hohhoijaa. Mun mielestä täytyisi nyt jo tässä vaiheessa tietää.
[/quote]

Siis mitä!? Ja sinä haluat olla tuollaisen miehen kanssa, joka puhuu noin? :D hyvä, että on suora ja tiedät ainakin missä mennään. Et aiheuta hänelle sellaista sykettä, kuin joku vanha suhde??? Ei sellausta kyllä sitten edes tule.

Vierailija
33/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]

Hohhoijaa. Mun mielestä täytyisi nyt jo tässä vaiheessa tietää.

[/quote]

Niin no vaihtoehdothan tässä tilanteessa on a) odotella, että tilanne muuttuu- sitten pitää vain miettiä että kuinka kauan meinaa odotella, kaksi vuotta? Viisi? b) lopettaa suhde.

Täällä on puhuttu, että miksi sitä rakkautta pitäisi olla koko ajan toitottamassa, mutta nähdäkseni osalla on se ongelma, ettei mies alunperinkään rakasta. Eihän sitä silloin tietenkään pidä muuta väittääkään, mutta mitenkä todennäköistä se sitten on, että mies yhtäkkiä huomaa rakastavansa? Toki voihan se olla, että sellainen järkisuhde kestää paljon pitempään kuin rakkauteen perustuva.

Vierailija
34/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]Me ollaan oltu pian vuosi yhdessä.Mies ei ole koskaan sanonut sitä minulle itse. Jos sanon, että oot rakas, hänoo jotain tyyliin  "samat sanat" tjms. Joudun oikeastaan kysymään häneltä, tykkääkö hän minusta.

[/quote]

En minä voisi elää missään parisuhteessa noin ajattelevan miehen kanssa ja hän sanoo sen myös sinulle ääneen... Olet siis hänelle vain joku paremman puutteessa. Jos hyväksyt tämän, niin asia on fine, mutta jos odotat jotain suurta elämäsi rakkautta, niin turha toivo.

Vierailija
35/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu. Se jankkaa kokoajan kuinka rakastaa sinua jne...

Lopuksi tappaa ja polttaa ruumiisi hiilikasaksi.

Miksi pitäisi jankata sitä lausetta? Näet kyllä teoista mitä mies sinusta on mieltä.

Lepertely ei ole suomalaista kulttuuria.

Vierailija
36/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin mieheltä, kun oltiin oltu 11 vuotta kimpassa, että rakastaako hän minua. Hän vastasi, tietysti rrakastaa. Kerron sitten kun lakkaan rakastamasta.

Vierailija
37/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän perspektiiviä tähän

Vierailija
38/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:45"]No vähän perspektiiviä tähän
[/quote]

Vierailija
39/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu 26 vuotta yhdessä. Mrs-lausetta ei ole viljelty. Hyvä niin. Mies anoo päivittäin esim. Kaunis vaimoni, tai haluaa. Mikään ihmeellisen kaunis en ole, mitta sanoo kuitenkin. Halaa, pusii.. Osoittaa rakkautensa. Me olemme me j meidän perhe. Ei siinä tiettyä pakko lausetta tarvita.
Ethän itsekään sano niin...

Vierailija
40/40 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehesi on ammatiltaan, taidan tietää tapauksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme