Luetko paperisia lehtiä ja olet alle 60-vuotias?
Kommentit (30)
miksi suomessa maksetaan lehdistö tukia ja yle veroa. tarjoavat lähinnä viher punikki paskaa. TODELLA ONNELLISTEN MAA KUN TUONKIN RYÖSTÖN HYVÄKSYMME. tuet pois ja tosiaan kilpailu kuka mitäkin tilaa tai katsoo luulempa että lehdet ryhdistäitysivät yle ei stten sen voi lopettaa.
Paperilehdissä on vanhoja edellisen päivän uutisia joten en lue.
Luen digilehtiä (näköisversioita) ja olen yli 70 v. Sitähän ei kysytty, mutta kerron kuitenkin.
Tilaan Hesarin teemalehteä, kuukausiliitettä ja HS viikkolehteä. Muuten luen uutiset diginä Hesarista. Eilen jätin soittopyynnön Hesarin aspaan juuri viikkolehden tilausta varten. Nyt soitti aspa aamupäivällä ja saatiin tilaus tehtyä. Rakastan paperisia lehtiä ja tuleehan mulle muutama muukin lehti. Ennenkaikkea pidän Hesarin tuotteista. Suomen laadukkain uutismedia
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
En ole enää muutamaan vuoteen tilannut/ostanut/lukenut mitään lehteä paperisena. Eiköhän niiden aika ala olla ohi.
Luen lehden digiversion näköiselehteä. Kelpaako se? Iso näyttö, joten lehti on melkein 1:1 kokoinen
Kyllä luen paperisia lehtiä. Sanomalehti tulee tosin enää vain viikonloppuisin paperisena.
Mukavampi minusta lukea paperilehteä kuin nettilehteä, vaikka arkiaamuisin sanomalehden luenkin näköislehtenä.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää muutamaan vuoteen tilannut/ostanut/lukenut mitään lehteä paperisena. Eiköhän niiden aika ala olla ohi.
Mutta, kun Kelalta kyselin mihin oon unohtanut laittaa ruksin ettei tulisi paperisena ilmoituksia kotiin, niin se kuulema ole mahdollista ( paitsi työttömyysilmoituksesta).
Ärsyttää se turhan paperin määrä.
Hesarin viikkolehti tulee, mutta suurimman osan jutuista luen netistä päivittäin. Kahviloissa jos yksin käyn otan usein päivän lehden luettavaksi.