Pääseekö lapsettomuushoitoihin jos abortti
Tehty pari kk aikaisemmin? Ollaan yritetty lasta 2,5 vuotta. Nyt olen raskaana mutta minulla on lääkitys jonka aikana ei saa raskautua. Teen siis abortin ja menemme julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, olemme jonossa. Vai pääsemmekö enään abortin jälkeen?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 08:51"]
Mikseiköhän ap kerro, mikä lääkitys on kyseessä? Ai niin, oikeassa elämässä tehdään ensin raskaustesti ja käytetään ehkäisyä vaarallisen lääkityksen ajan.
[/quote]
Niin tehdään aina, ihan turha kuvitella, ettei olisi aloittajallekin. Kauheaa kyllä silti syödä esim. Roaccutania ja jos on lapsettomuushoidossa niin ei-ehkäistä!! Roaccutanin kanssa pitää AINA ehkäistä!!!!!!!!!! Siis isotretinoiinin.
Mikseiköhän ap kerro, mikä lääkitys on kyseessä?
Ai niin, oikeassa elämässä tehdään ensin raskaustesti ja käytetään ehkäisyä vaarallisen lääkityksen ajan.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:01"]Tehty pari kk aikaisemmin? Ollaan yritetty lasta 2,5 vuotta. Nyt olen raskaana mutta minulla on lääkitys jonka aikana ei saa raskautua. Teen siis abortin ja menemme julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, olemme jonossa. Vai pääsemmekö enään abortin jälkeen?
[/quote]
"Raskautua"? Tulla raskaaksi?
Harvemmin otan ääneen kantaa, mutta pakko sanoa, että en voi sietää ihmisiä jotka pelleilevät tämmöisten asioiden kanssa. Mikäli ei missään nimessä saa tulla raskaaksi tai ei halua lapsia, kannattaisi pitää huoli sitten siitä, että raskaaksi ei tule vahingossakaan. Ymmärtääkö ihmiset lainkaan mikä abortti on? Se ei ole mikään ehkäisykeino.
AP kadonnut keskustelusta, siis puhui täyttä sanonko-mä-mitä.