Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö lapsettomuushoitoihin jos abortti

Vierailija
20.09.2015 |

Tehty pari kk aikaisemmin? Ollaan yritetty lasta 2,5 vuotta. Nyt olen raskaana mutta minulla on lääkitys jonka aikana ei saa raskautua. Teen siis abortin ja menemme julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, olemme jonossa. Vai pääsemmekö enään abortin jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kadonnut keskustelusta, siis puhui täyttä sanonko-mä-mitä.

Vierailija
22/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 08:51"]

Mikseiköhän ap kerro, mikä lääkitys on kyseessä? Ai niin, oikeassa elämässä tehdään ensin raskaustesti ja käytetään ehkäisyä vaarallisen lääkityksen ajan.

[/quote]

Niin tehdään aina, ihan turha kuvitella, ettei olisi aloittajallekin. Kauheaa kyllä silti syödä esim. Roaccutania ja jos on lapsettomuushoidossa niin ei-ehkäistä!! Roaccutanin kanssa pitää AINA ehkäistä!!!!!!!!!! Siis isotretinoiinin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseiköhän ap kerro, mikä lääkitys on kyseessä?
Ai niin, oikeassa elämässä tehdään ensin raskaustesti ja käytetään ehkäisyä vaarallisen lääkityksen ajan.

Vierailija
24/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei

Vierailija
25/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:01"]Tehty pari kk aikaisemmin? Ollaan yritetty lasta 2,5 vuotta. Nyt olen raskaana mutta minulla on lääkitys jonka aikana ei saa raskautua. Teen siis abortin ja menemme julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, olemme jonossa. Vai pääsemmekö enään abortin jälkeen?
[/quote]

"Raskautua"? Tulla raskaaksi?

Vierailija
26/26 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin otan ääneen kantaa, mutta pakko sanoa, että en voi sietää ihmisiä jotka pelleilevät tämmöisten asioiden kanssa. Mikäli ei missään nimessä saa tulla raskaaksi tai ei halua lapsia, kannattaisi pitää huoli sitten siitä, että raskaaksi ei tule vahingossakaan. Ymmärtääkö ihmiset lainkaan mikä abortti on? Se ei ole mikään ehkäisykeino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan