Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuinen nukahtaa AINA vasta puoliltaöin! :(

Vierailija
03.10.2006 |

ei nuku iltaisin, vaan vikat lyhyet torkut ottaa 17 aikaan, silti ei nukahda millään aikaisemmin :(

itse alan olla väsy kun esikoinen nukkuu 21-06,niin en itse ehdi paljon nukkua (ja siinäkin vauva jo herää syömään 2-3 kertaa)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joka ilta pikkasen aikasemmin yrittäis..ja kuinka aikasin oot yrittäny nukuttaa,oon ainakin ite huomannu et jos yrittää liian aikasin niin nukahtaminen venähtää entisestään..

Vierailija
2/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika kuluu ja asiat muuttuvat, koita nukkua aina kun voit. Jos miehesi tai joku muu voisi ottaa välillä kokonaisvastuun lapsista että saat nukuttua.

Itsekin todella kärsin unenpuutteesta joten ymmärrystä täältä sinnepäin, koita jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, lapsi on vasta 3 kk. Koita nyt vaan jaksaa vielä kuukausi niin eiköhän tuo rytmi ole jo muuttunut.

Vierailija
4/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nukkunut huonosti viimeiset kolme ja puoli vuotta. Kai sitä on jo niin tokkurassa, ettei itse enää tajuakaan, kuinka tyhmäksi on väsymyksestä tullut.

Kuopuksemme on jo yli vuoden vanha, ja hän herättää minut vieläkin 3-10 kertaa yössä. Roikkuu siis tissillä. Juuri äsken läksi miehen kanssa nukkumaan. Meilläkin sitten heräillään viimeistään klo 7.

Mutta... Kyllä sitä joskus taas paremmin nukutaan, jos tästä selvitään =o)!

Sehän on kuitenkin muistettava, että yksilöitä kun olemme, kestämme väsymystä hyvin eri tavoilla. Jos sinusta tuntuu, että et enää suoriudu arjesta ilman apua, älä epäröi pyytää apua! Sinua kyllä ymmärretään, ja apua saa, jos sitä uskaltaa pyytää!

Vierailija
5/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt (3½ kk) nukahtaa usein yhdeksän maissa yöunille. Satunnaisesti saattaa vieläkin venähtää lähemmäs puoltayötä.

Vierailija
6/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan nelikuinen kun nukkumaan meno alkoi ihan itsestään aikaistua ja nyt 8-kuisena menee nukkumaan n. klo 20 ja nukkuu klo 8 asti (syöden kerran n. klo 5-6).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän