Puhutaan insinöörimiehistä
Kuulin, että ovat todella vakavia, vakavaraisia, tarkkoja ja hiljaisia introvertteja ja omistavat joko lemmikkikissan tai -koiran. Onko totta? Minkälaisia ovat tosielämän insinöörimiehet? Ei riitelyä, kiitos ja pidetään ketju asiallisena.
Kommentit (49)
Mun inssimiehellä ei oo kissaa tai koiraa. Eikä kyllä ole hiljainenkaan. insinöörinainen
Meillä on kissa ja ollaan insinöörejä molemmat.
Insinööreillä on tunnetusti putkiaivot. Sehän on selvä. Ne ei osaa muuta kuin koodata, jonka taidon jokainen oppii puolessa vuodessa.
Heitä löytyy ihan joka lähtöön, kuten insinöörinaisiakin.
Kaikki sairaanhoitajatkaan eivät ole ihania ja empaattisia, vaan lähinnä päinvastoin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mun inssimiehellä ei oo kissaa tai koiraa. Eikä kyllä ole hiljainenkaan. insinöörinainen
Insinööriakat on aina hölösuita enkä tunne yhtäkään hiljaista ja kunnollista insinöörinaista.
Vierailija kirjoitti:
Insinööreillä on tunnetusti putkiaivot. Sehän on selvä. Ne ei osaa muuta kuin koodata, jonka taidon jokainen oppii puolessa vuodessa.
Olen insinööri enkä osaa koodata. En siis osaa mitään 🤣
En ole vakava, olen lapsenmielinen hassuttelija.
En pukeudu kauluspaitaan enkä slipoveriin.
Bändipaita ja farkut. Töissä raksavaatteet.
Evvk tietokoneet, tekniset laitteet, kännykät, uusin elektroniikka.
Ennemmin rakennan taloa, remontoin tai ajan prätkällä.
Ei lemmikkejä.
Introvertti olen siinä mielessä, että haluan ja kykenen olemaan ja tekemään asioita yksin. Jopa nautin siitä. Mutta jos olen joukossa, yleensä se olen minä joka on äänessä.
T. Insinööri 39v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinööriakat on aina hölösuita enkä tunne yhtäkään hiljaista ja kunnollista insinöörinaista.
Insinöörihommissa on kovin harvoin hyötyä hiljaisesta luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen insinööri enkä osaa koodata. En siis osaa mitään 🤣
Mä olen joskus inssikoulussa koodannut
"Hello World"
Tosin en vielä tänäkään päivänä tiedä mitä siinä tehtiin, mutta väliäkö tuon...
Mä tunnen kaksi. Toinen on diplomi-inssi.
Vakavia,mutta tällä Di:llä on sarkastinen huumori,vähän kuten itsellänikin.
Enemmän eroa huomaa siinä,että molemmat matkustelleet työnmerkeissä todella paljon. Esim.kiinassa.
Palkoista en tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö:. Kaks jalkaa ja mulkku.
Tiesitkö että esimerkiksi elintarvikeINSINÖÖRIt ja biokemianINSINÖÖRIt ovat yleensä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat lahjakkaampia kuin toiset.
Minulla alkaa hiljakseen olla homma hanskassa viidentoista vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että esimerkiksi elintarvikeINSINÖÖRIt ja biokemianINSINÖÖRIt ovat yleensä naisia?
Tiesitkö että insinööri on ruotsiksi ingenjör, eli "eimitääntee"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknikko osaa, mutta ei tiedä.
Insinööri tietää, mutta ei osaa.
Diplomi-insinööri ei osaa, eikä tiedä.
I ja DI
Vierailija kirjoitti:
Heitä löytyy ihan joka lähtöön, kuten insinöörinaisiakin.
Kaikki sairaanhoitajatkaan eivät ole ihania ja empaattisia, vaan lähinnä päinvastoin 🙄
Sairaanhoitajille on oma ketju joten painu sinne. Täällä keskustellaan vain insinööreistä.
Vierailija kirjoitti:
Perus AV-palstanartut vauhdissa. Ei sulla ole ap mitään syytä puhua insinöörimiehistä.
Jassoo. Opiskelen insinööriksi mutta en ole narttu. Pidetään ketju asiallisena!
Tapaan töissäni insinöörejä, ja arvostan heitä, ihan sama mitä työtä tekee, kun kunkin töitä tehtävä. En oikein ymmärrä, mikä pointti tässä nyt oli että insinööri. Minusta insinöörit kohtelevat minua hyvin töissä, tervehtivät ja ovat siistejä miehiä. Ovat toki suurin osa introverttejä , mutta minulle kyllä sopii, koska en pidä liian puhelijaista , joilla suu käy koko ajan taukoamatta, niin täytyy sanoa, että he osaavat kuunnella hyvin ja saa vastauksen. Minua ahdistaa enemmän sellainen ihminen, jolla suu käy taukoamatta, ei saa edes sanaa väliin. Väsyttävät heti tämän kuuntelijan, ja takki täysin tyhjä. Jos huomauttaa liian puheliaalle, että siis, voisitko kuunnella myös minua, niin vastaus joo, kyllä minä osaan kuunnella, mutta läpättävät taas oman puheen vuoron päälle? Siis vastaus ap:lle, jokainen tekee sellaista työtä, mikä sopii itse kullekin. Jos valitsee ammatikseen esim. mainostaja, niin toki sopii sellainen ihminen, joka puhuu enemmän. Mutta me kaikki olemme toki erilaisia, ja mitään ammattikuntaa ei pidä katsoa siten, että nyt nuo ovat sellaisia ja tällaisia, siis kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ei siis mikään joukko, joka käyttäytyy tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknikko osaa, mutta ei tiedä.
Insinööri tietää, mutta ei osaa.
Diplomi-insinööri ei osaa, eikä tiedä.
I ja DI
Mikä meni DI opinnoissasi pieleen?
Mulla ei ole kissaa eikä koiraa. Mutta yksi asia inssejä yhdistään. 99 % on käynyt armeijan. Rynkky sopii hyvin käteen ja myös raskaampien asejärjestelmien käyttö sujuu helposti. Erittäin isänmaallista porukkaa. Vastuuntuntoista.
Suurinosa miespuolisista kavereistani on inssejä. Luotan noihin jätkiin 100 prosenttia. Ovat todellista Suomen kansan huippujoukkoa. Insinöörien mukana Suomen kansa nousee tai kaatuu.
Kokee että eläimessä on liikaa vastuuta, mutta muuten pitää ihan paikkansa. Kyseessä siis oma poikani =)