Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita, sillä mies ei päästä minua yksin reissuun

Vierailija
02.04.2022 |

Meillä on meneillään vuosituhannen riita. Haluaisin pääsiäisenä reissuun, sillä se on ainoa vapaa aikoihin kun miehenikin on kotona. Mies on kova reissaamaan myyntityönsä ja harrastustensa vuoksi, joten hän ehdottomasti haluaa olla pääsiäisen kotona. Reissupäiviä hänelle kertyy noin 5-15 kpl joka kuukausi.

Ehdotin miehelleni, että teen oman kahden yön reissuni ja hän jää ainokaisen lapsemme (4v) kanssa kotiin. Voivat sitten rentoutua yhdessä ja lomailla kotona, miten tykkäävät. Miehelle tämä ei missään nimessä kelpaa vaan hän vertaa yksin lomailua lähes avioeroon ja suureen kriisiin. Mies ei ymmärrä, että on jatkuvasti kotoa itse pois ja minä hoidan pojan automaattisesti.

Itse sanoin miehelle, että hän on tervetullut mukaan reissuun ja mielellään olisin voinut mennä koko perheen voimin. Mutta omista reissuista väsähtäneenä mies ”tahtoo vaan olla”. Olenko nyt maailman itsekkäin äiti, jos ostan itselleni tuon parin päivän mittaisen, kaipaamani kaupunkiloman? Sillä tämän ajattelin kyllä tehdä, seurauksista viis.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh, Hohh, hoijaa....

Vierailija
2/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hauska aloitus.

Vierailija
4/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota sitten mitä täällä vingut.

Vierailija
5/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähdet, ap. Tekee ihan hyvää isälle ja lapselle olla  joskus ihan keskenäänkin.

Vierailija
6/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt lisää uskottavuutta.

Vierailija
7/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

@

Vierailija
8/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas

Vierailija
9/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään vuoteen mies joutuisi jäämään ensimmäisen kerran kahdestaan lapsensa kanssa? Voi taivas, mikä pari!

Ja sinä kuvittelet nyt olevasi itsekäs, kun 4 vuoteen lähtisit pariksi päiväksi yksin reissuun? Hei haloo, mikä se mies sitten on, kun SINUN lähtemistä estelee?

Kyllä, noin pimeitä naisia on oikeasti olemassa.

Vierailija
10/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan.

Vierailija
11/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet itsekäs: miehesi kertoo olevansa töistä uuvuksissa ja sinä haluat dumpata kersan hänelle hänen ainoana vapaanaan. 

Miltä kuulostaa?

Jos ei aukene, niin vaihda miehen ja naisen roolit. 

Vierailija
12/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies pettää niillä reissuillansa ja kuvittelee automaattisesti sinun nyt tekevän samaa.

Vierailija
13/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sovitte yksin matkustamisesta seurusteluaikana? Entä lapsen hoitamisesta siinä vaiheessa, kun aloitte yhteisestä lapsesta haaveilla?

Minä en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, jolle ei ole päivänselvää, että molemmat matkustelevat myös yksin (tai kavereiden kanssa). Yhteistä lasta meillä ei ole eikä tule, mutta yhtä lailla pitäisin itsestäänselvänä, että lapsi pärjää kummankin vanhemman hoidossa.

Vierailija
14/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Tosin kyse ei ole koskaan ollut mistään lastenhoidosta, vaan mustasukkaisuudesta. On maailmanloppu, jos lähden reissuun ilman häntä.

15/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on tullut riippuvaiseksi sinusta eikö pärjää kotona ilman sinua.

Vierailija
16/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Tosin kyse ei ole koskaan ollut mistään lastenhoidosta, vaan mustasukkaisuudesta. On maailmanloppu, jos lähden reissuun ilman häntä.

Miksi olet sitoutunut sellaiseen mieheen?

Vierailija
17/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain provo.

Vierailija
18/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sovitte yksin matkustamisesta seurusteluaikana? Entä lapsen hoitamisesta siinä vaiheessa, kun aloitte yhteisestä lapsesta haaveilla?

Minä en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, jolle ei ole päivänselvää, että molemmat matkustelevat myös yksin (tai kavereiden kanssa). Yhteistä lasta meillä ei ole eikä tule, mutta yhtä lailla pitäisin itsestäänselvänä, että lapsi pärjää kummankin vanhemman hoidossa.

En ole ap, mutta meillä ennen lasta sovittiin, että tietenkin voi välillä olla lyhyellä reissulla yksin, ja mies jää lapsen kanssa kotiin. Siis ei vauva-aikana ehkä vielä, mutta kun lapsi on parivuotias niin jo. Vielä mitä. Lapsi on jo neljä, eikä mies suostu koskaan olemaan hänen kanssaan kahden. Ero tulossa asian vuoksi, mutta tuskin ottaa lasta luokseen. Niillä ennen lasta tehdyillä sopimuksilla ei ole todellisuudessa mitään virkaa.

Vierailija
19/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
20/41 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että vuosituhannen riita...

Sinähän olet hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi