Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita, sillä mies ei päästä minua yksin reissuun

Vierailija
02.04.2022 |

Meillä on meneillään vuosituhannen riita. Haluaisin pääsiäisenä reissuun, sillä se on ainoa vapaa aikoihin kun miehenikin on kotona. Mies on kova reissaamaan myyntityönsä ja harrastustensa vuoksi, joten hän ehdottomasti haluaa olla pääsiäisen kotona. Reissupäiviä hänelle kertyy noin 5-15 kpl joka kuukausi.

Ehdotin miehelleni, että teen oman kahden yön reissuni ja hän jää ainokaisen lapsemme (4v) kanssa kotiin. Voivat sitten rentoutua yhdessä ja lomailla kotona, miten tykkäävät. Miehelle tämä ei missään nimessä kelpaa vaan hän vertaa yksin lomailua lähes avioeroon ja suureen kriisiin. Mies ei ymmärrä, että on jatkuvasti kotoa itse pois ja minä hoidan pojan automaattisesti.

Itse sanoin miehelle, että hän on tervetullut mukaan reissuun ja mielellään olisin voinut mennä koko perheen voimin. Mutta omista reissuista väsähtäneenä mies ”tahtoo vaan olla”. Olenko nyt maailman itsekkäin äiti, jos ostan itselleni tuon parin päivän mittaisen, kaipaamani kaupunkiloman? Sillä tämän ajattelin kyllä tehdä, seurauksista viis.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies pettää niillä reissuillansa ja kuvittelee automaattisesti sinun nyt tekevän samaa.

Juurikin noin! Ja todennäköisesti nainen tulee pettämään,jos reissulleen lähtee!

Jos tuo aloituksen nainen haluaisi pettää, niin hän olisi voinut tehdä sitä miehen ollessa työ- ja harrastusmatkoilla.

Että teille miehille se oma kikuli on maailman keskipiste ja te kuvittelette, että naisten elämä pyörii kikulin ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi