44-vuotias Emmanuel Macron on todella vanhan näköinen, näyttää kuusikymppiseltä
On vanhentunut muutamassa vuodessa todella paljon.
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/68286ade42f16a8a950e5ad2481a22b5.j…
Kommentit (135)
Eli nyt 46? Vasta? Luulin, että 56 tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan Makronilla olla vaikka liuta rakkauslapsia. Mitterrandillakin oli.
Tuo englannin "love child" on suomeksi lehtolapsi eikä rakkauslapsi.
Ja voihan sitä myös sanoa äpäräksi tai vaikka vain yksinkertaisesti vahinkolaakiksi.
Erkki - Sensitiivisanalaitoksen Asiantuntija
Nuo esittämäsi vaihtoehdot ovat mielestäni vanhentuneita: huonompia, jopa lasta leimaavia ja julmia. Joskus voi tällainen lapsi olla aivan tarkoituksella tehty, tai ainakin onnellinen vahinko.
Vierailija kirjoitti:
On seksikäs ja komea! Ottaisin.
Mulla on ainakin komeasta ihan eri näkemys.
Meilläkin on kohta oma "macron" pääministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hassua nähdä hänestä hiljattain otettu kuva, jossa parta sängellä ja päällä huppari.
Haluun nähdä, missä?
Löysinkin itse, mutta eihän se edes näytä itseltään. Outo kuva.
https://www.thetimes.co.uk/imageserver/image/%2Fmethode%2Ftimes%2Fprod%…
Vanha kuva.
Vanhenevat mamman kanssa yhdessä. Muuten onkohan rouvalla nykyään aina peruukki päässä. Näyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Stressaava työ ja puoliso on 70-v. Outoa olisi jos näyttäisi paljon ikäistään nuoremmalta.
Jos 70v miehellä olisi 44v vaimo, niin palstamammat kuorossa länkyttäisivät miten nainen on kohta omaishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on kohta oma "macron" pääministerinä.
Ei todellakaan, lapset pysykööt lestissään.
Kyllä se silti hurmasi Sannan, koska tämä pisti nimensä järjettömään elvytyspakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onneks on nuorekas vaimo.
Minun mielestäni ei ole nuorekas naamastaan, tosin on hoikka ja hyväsäärinen. Ikäero alkaa näkyä yhä selvemmin nyt kun Brigitte on jo 71.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö sinua viehätä veistokselliset kasvonpiirteet ja profiili? Juuri muuten julkaistiin tutkijoiden huomio: miehellä jolla on komea nokka, on myös komea "se".
En tiedä vanhenemisesta, niinhän tässä itse kukin, mutta luin vähän aikaa sitten tämän pariskunnan rakkaustarinan ja olipa ajatuksia herättävä. Macronhan on ollut tosiaankin lähes lapsi, kun ope on iskenyt silmänsä oppilaaseen. Miten naisen aviomies ja lapset on asiaan suhtautuneet ja muut läheiset. Pakko olla tositosi rakkaudesta kyse. En tuomitse, jos joku niin luulee, jäin vaan miettimään, miten itse olisin suhtautunut, jos mun äiti olisi iskenyt jonkun nuoren kundin ja jättänyt meidät isän kanssa. Kyllä ne välit ois siihen katkenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Macron on tehnyt töitä vuosia lähes kellon ympäri. Nukkuu vuorokaudessa jotain 3 tuntia. Kyllä kai tuollainen meno vanhentaa ulkonäköä. LIsäksi hän on hyvin hoikka, mikä tietysti voi vähän vanhentaa kasvoja.
Ei ole hyvin hoikka, painaa 73 kg ja pituutta on hiukan yli 170 cm. Itse kertonut että 176 cm, mutta arvelen että pituus on todellisuudessa 173 cm.
No nyt tuli tarkka tieto. Ihan itekkö kävit mittaamassa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö sinua viehätä veistokselliset kasvonpiirteet ja profiili? Juuri muuten julkaistiin tutkijoiden huomio: miehellä jolla on komea nokka, on myös komea "se".
Vanha viisaus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vanhenemisesta, niinhän tässä itse kukin, mutta luin vähän aikaa sitten tämän pariskunnan rakkaustarinan ja olipa ajatuksia herättävä. Macronhan on ollut tosiaankin lähes lapsi, kun ope on iskenyt silmänsä oppilaaseen. Miten naisen aviomies ja lapset on asiaan suhtautuneet ja muut läheiset. Pakko olla tositosi rakkaudesta kyse. En tuomitse, jos joku niin luulee, jäin vaan miettimään, miten itse olisin suhtautunut, jos mun äiti olisi iskenyt jonkun nuoren kundin ja jättänyt meidät isän kanssa. Kyllä ne välit ois siihen katkenneet.
Sen tytär taisi olla samassa koulussa kuin teinimakarooni ja äiti, joka oli makaroonin opettaja. Eniten häneen kuitenkin vaikutti huhut kuulemma siitä, että hänen äitinsä olisi ollut alunperin mies. Se tuntui hieman oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tytär taisi olla samassa koulussa kuin teinimakarooni ja äiti, joka oli makaroonin opettaja. Eniten häneen kuitenkin vaikutti huhut kuulemma siitä, että hänen äitinsä olisi ollut alunperin mies. Se tuntui hieman oudolta.
Siis Maconin äiti mies???
Mulla on hyvin paljon Macronin näköinen mies. Vapautuu kohta markkinoille, koska sisältä on silkkaa pa" kaa. Mutta paperilla just se, kenet kaikki haluaa. Teroittakaa kyntenne ja ladatkaa tinder valmiiksi! About puoli vuotta.
Jopa seitsenkymppisen.