44-vuotias Emmanuel Macron on todella vanhan näköinen, näyttää kuusikymppiseltä
On vanhentunut muutamassa vuodessa todella paljon.
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/68286ade42f16a8a950e5ad2481a22b5.j…
Kommentit (135)
Väitän, että näissä johtohomnissa vanhenee nopeasti.
Esim. Obama vanheni 3 vuotta, vuodessa.
Stressi, ei lepoa, paineet, ei aikaa, --->polttaa kynttilää kummastakin päästä.
En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hassua nähdä hänestä hiljattain otettu kuva, jossa parta sängellä ja päällä huppari.
Haluun nähdä, missä?
Löysinkin itse, mutta eihän se edes näytä itseltään. Outo kuva.
https://www.thetimes.co.uk/imageserver/image/%2Fmethode%2Ftimes%2Fprod%…
Näyttä mestarivaras Arsène Lupinilta.
Macron pikkasen feminiinen, vanha nainen sopii rinnalle oikein hyvin, edustamaan kuten nyt vaalien aikaan.
Ihanaa naisvihaa! Posliini-ihoinen Marin saa koko ajan vihaa jostain millin kuvitelluista juonteista, syvästi rypistyneen miehen vanhuus on heti inhimillistä ja naisen vika. Ihan eri sävyyn keskustelette naisista. Nainen ei saa olla yli 25-vuotias, mies on kuusikymppisenäkin nuorukainen.
Ne valot taas päälle.
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Macronia B-rappuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hassua nähdä hänestä hiljattain otettu kuva, jossa parta sängellä ja päällä huppari.
Haluun nähdä, missä?
Löysinkin itse, mutta eihän se edes näytä itseltään. Outo kuva.
https://www.thetimes.co.uk/imageserver/image/%2Fmethode%2Ftimes%2Fprod%…
Kopioinut Zelenskyn tyylin? Varmaan haluaa samanlaisen kovisimagon.
Tulevan Rooman imperiumin keisari.
Eihän siinä muuten mitään...mutku toenperrään mulle selvisi vasta tänä vuonna että kyseessä on mies, olin vaan kuunnellut kun ei suuremmin tuo ulkopolitiikka iske. Joskus nuorempana katsoin elokuvan Emmanuelle, siitä sitten jäänteitä.
Se vanha luuska on imenyt sen elämän!
Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, mutta mun mielestä johtuu hiustyylistä. On kovin vanhahtava.
Mietipä omalle kohalle. Soittelet töissä vähän väliä putskulle ja kuuntelet sen jorinoita, kun Salekaan ei enää soita ja aamukahvilla Brigitte alkaa tivata jotain epäsäännöllisten verbien taivutusta.
Emmanuel Marcron on komea, älykäs, sivistynyt ja kuuma. Ja kaikin tavoin täysjärkinen.
Jotenkin ihana tuo sen rakkaustarina vaimonsa kanssa.
Olisipa naapurissa vastaava presidentti.
Macron on tehnyt töitä vuosia lähes kellon ympäri. Nukkuu vuorokaudessa jotain 3 tuntia. Kyllä kai tuollainen meno vanhentaa ulkonäköä. LIsäksi hän on hyvin hoikka, mikä tietysti voi vähän vanhentaa kasvoja.
Komeim polittiikko Zelen ja Milibandin veljesten ja Jensin kanssa. Toki Suomen Matias M on myös tyylikäs.
44 vuotias on jo vanha ja se näkyy naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä stressaa, kun ei se vanha mummovaimo ole vielä kupsahtanut. Mies parhaassa iässä ja vielä statustakin noin paljon, voisi pokata itselleen vaikka millaisen mallimisukan tai parikin. Mutta ei kehtaa erota, joten pakko esittää hyvistä ja odottaa mummelin luonnollista poistumista.
Tasan jokaisella Ranskan presidentillä on ollut rakastajatar tai useampi. En usko, että Macron olisi poikkeus.
E. Macronilla on ollut paljon stressiä, hoitaessaan presidentin tehtäviään; ei ihme, jos se jo välittyy kasvoiltakin.