Mikä on Adblock?
Kommentit (15)
Lataamalla netistä. Googlaa adblock selaimellesi.
Alan olla sitä mieltä että kaikkein uusavuttomimmalle kansanosalle EI pitäisi myydä nettiliittymää taikka laitetta jolla pääsee nettiin. Tyhmyys lisääntyy ja taso putoaa. Enä ei osata edes hakukoneita käyttää joten ihmiskunnan degeneroituminen lienee alkanut.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:55"]
Alan olla sitä mieltä että kaikkein uusavuttomimmalle kansanosalle EI pitäisi myydä nettiliittymää taikka laitetta jolla pääsee nettiin. Tyhmyys lisääntyy ja taso putoaa. Enä ei osata edes hakukoneita käyttää joten ihmiskunnan degeneroituminen lienee alkanut.
[/quote]
Mäykyn mäykyn. Juo itsesi mukavaksi.
2/5
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:37"]
Ohjelma, joka estää mainosten näkymisen nettisivuilla. Esim. tässä palstan ympärillä varmasti pyörii kaikenlaisia mainoksia, mutta mä en tiedä niistä mitään.
[/quote]
Jep, todella kätevä
Mun mies poisti adblockin väliaikaisesti mun koneelta ja oikeasti järkytyin, miltä av näytti ilman sitä. Kamalasti kaikkea ylimääräistä sontaa näyttö täynnä.
Adblockin kanssa siis näkymät paljon siistimmät, eikä mitään ylimääräistä..
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:55"]
[/quote]
Tai sitten et ymmärrä sarkasmia.
Sinänsä hyvä juttu, mutta estää samalla myös monien videoiden katsomisen uutisten yhteydessä.
Mullakin käytössä, estää esim. tällä hetkellä tältä sivulta 16 mainosta. Helpottavaa, kun voi surffaillessa keskittyä juuri siihen olennaiseen.
Minulla on ollut ABP niin kauan käytössä, etten enää edes muistanut sitä :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:20"]
Sinänsä hyvä juttu, mutta estää samalla myös monien videoiden katsomisen uutisten yhteydessä.
[/quote]
Sen saa väliaikaisesti ois käytöstä sen sivun osalta, mistä haluaa videota katsoa.
Ohjelma, joka estää mainosten näkymisen nettisivuilla. Esim. tässä palstan ympärillä varmasti pyörii kaikenlaisia mainoksia, mutta mä en tiedä niistä mitään.