Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiukalla dieetillä. Söin ravintolassa,paino 2.5kg+

Vierailija
20.09.2015 |

Onko normaalia? Joku sanoi ett
Jutan dieetillä ollaan tiukasti ja sitten takistaan ruokaa,painon pitäisi laskea entisestään kun aineenvaihdunta kiihtyy? No tänään dieetti jatkuu ja ehkä se siitä muutaman päivän päästä on laskenut entisestään alemmas..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Lähtee nopeasti pois.

Vierailija
2/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa turvotusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolasapuska tuppaa olemaan kohtuullisen suolaista....

Vierailija
4/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juotavaksi runsaasti tänään!

Vierailija
5/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aina paino nousee useamman kilon kun poikkean dieetistä ja pidän esim karkkipäivän mutta kyllä ne yleensä lähtee nopeasti.

Vierailija
6/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut Jutan dieettiä kahdesti. Paino lähtee hyvin. Mutta kun sen dieetin lopettaa tulee paino rytinällä takaisin ja korkojen kera. Kait se paino pysyisi poissa jos jaksaisi sillä samalla ruokavaliolla loppuelämänsä, mutta se on niin tiukka ettei minun pää ainakaan sellaista kestä.

Nyt olen saanut painoni alas paljon maltullisemmalla ruokavaliolla. Paino tippuu hitaammin mutta on myös pysynyt poissa. Ravintolasyönnit sillointällöi eilistä enää painoa yhtään.

Vierailija
7/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa ja hiilaria paljon, tippuu nopeasti pois. Jatka vaan samaan malliin. Hillarivarastot tyhjenee pian taas. Monihan iloitsee laihdutuksen alussa, kun heti "laihtuivat" 2-3 kiloa. Se on vain nestettä, rasvalle ei ole tapahtunut mitään. Sama pätee toisinkin päin.

Vierailija
8/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:06"]

Olen kokeillut Jutan dieettiä kahdesti. Paino lähtee hyvin. Mutta kun sen dieetin lopettaa tulee paino rytinällä takaisin ja korkojen kera. Kait se paino pysyisi poissa jos jaksaisi sillä samalla ruokavaliolla loppuelämänsä, mutta se on niin tiukka ettei minun pää ainakaan sellaista kestä. Nyt olen saanut painoni alas paljon maltullisemmalla ruokavaliolla. Paino tippuu hitaammin mutta on myös pysynyt poissa. Ravintolasyönnit sillointällöi eilistä enää painoa yhtään.

[/quote]

Minä olen ajtellut jatkaa samalla ruokavaliorungolla lopun ikääni. Tietysti kun en laihduta, käytän vähän reilummin rasvaa jne. Miellän ruokavalion perusterveelliseksi tavallisehkoksi kotiruuaksi. Kaurapuuroa, salaattia, ja päivälliseksi vähän pastaa, perunaa, riisiä, jotain lihaa ja kasviksia. Välipaloina mastuvat hyvin vähärasvaiset maitotuotteet, sillä olen aina pitänyt niistä. Silloin tällöin syön muutakin. Viimeviikkoinen perhepizza salamilla ei näkynyt yllättäen vaa'alla, vaikka sormetikin turposivat nakeiksi.

Vierailija
9/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu murheet on sullakin...

Vierailija
10/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on murhe kun paino on 3 numeroinen