Millainen " ongelma" SINULLA on ruoan suhteen?
Itse tykkään ruoasta ja ajattelen monesti edellisen ruokailun jälkeen jo uutta ruokailua ja haaveilen ja suunnittelen mitä söisin ja kokkailisin seuraavaksi. Olen hoikka ja normaalimitoissa kaikinpuolin. En onneksi tykkää sipseistä tai karkeista tai muusta lihottavasta naposteltavasta. muuten olisin vähintäänkin pullukka.
Kommentit (5)
siis kun pitäis keksiä päivälle ruoka niin tuskaa on, saati sit ku monet puhuu tekevänsä viikon ruokalistan kerralla! Ei ikinä kykenis sellaseen ponnistukseen
Voi olla, että päivä menee palkän kahvin voimalla. Nälkäisenä töitten jälkeen kauppaan, perheelle ruuat ja itselle iso pussi SIPSEJÄ. Niitä sitten napsin jo kauppakasseja purkaessa ja ruokaa laittaessa, - kun ruoka on valmis, ei itselläni olekaan ruokahalua jäljellä. Sipsejen kyytipojaksi menee mieluiten kylmä maito...
Olen monipuolisen ja terveellisen ruuan puolestapuhuja ja lapseni ovat aina saaneet hyvää kotiruokaa ja ovat ihanteellisen kaikkiruokaisia ja reippaita syömään. Heidän äidillään on tämöinen luuranko kaapissaan...
tarvitsen sokeria. Joskus tulee kamala sokerihimo. Yritän syödä jotain terveellistä, jotta se menee ohi. Syön lisää, kun se ei mene ohi. Syön kokonaisen aterian, eikä sokerihimo mene ohi. Ja lopulta menen karkkikauppaan.
Olen siis sen oppinut, että sokerihimoa on turha korvata millään muulla. Jos alan syömään jotain terveellistä siinä välillä, niin lihon takuuvarmasti, kun tulee syötyä niin paljon.
BMI 20,5.
Jos leipä on hyvää ja tuoretta, niin voi mennä puoli leipää yhdeltä istumalta ja sitten mahaan sattuu vietävästi. :( Olen ihme kyllä normaalipainoinen.
Ja joistakin ruoka-aineista saan ihottumaa ja ripulin.