Miksei kukaan ole kertonut että sushi majoneesilla on ihan älyttömän hyvää?!
Hain eka kertaa Hanko sushista lajitelman ja siellä oli näitäkin http://www.musashirestaurant.co.nz/wp-content/uploads/2012/01/aburi-salmon-nigiri-sushi.jpg mukana, ihan mahtavia! Taidankin ite tehdä huomenna vastaavia ite, ainekset onkin paitsi lohi ja sriracha puuttuvat ;)
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:17"]
Tarkoitus olisi olla kevyttä.
[/quote]No ei tota tarvi upottaa siihen majoneesiin kuitenkaan. Eikä me kaikki olla millään dieetillä muutenkaan... ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:18"]
[/quote]No ei tota tarvi upottaa siihen majoneesiin kuitenkaan. Eikä me kaikki olla millään dieetillä muutenkaan... ap
[/quote]
Toi kommentoija varmaan meinasi, että sushin oikean maun pitäisi olla sellainen "kevyt".
Toi majoneesi on amerikkalainen juttu, ja monien mielestä pilaa sushin.
Amerikkalaiset laittaa kans tuorejuustoa sushiin nykyään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:18"]
[/quote]
Toi kommentoija varmaan meinasi, että sushin oikean maun pitäisi olla sellainen "kevyt".
Toi majoneesi on amerikkalainen juttu, ja monien mielestä pilaa sushin.
Amerikkalaiset laittaa kans tuorejuustoa sushiin nykyään.
[/quote]Toi oli ainakin uusi-seelantilainen toi linkki. Kyllähän kaikki ruoat muuttavat muotoaan. Emmehän syö oikeaoppista pizzaakaan, muista ruoista puhumattakaan. Ei se sushi sen pyhempi ruokana ole. ap
Mistähän toi nappas tuon "mukana" -sanan linkkiin? Tässä kuitenkin oikea, joka vie siis Uuteen-Seelantiin. ap
http://www.musashirestaurant.co.nz/wp-content/uploads/2012/01/aburi-salmon-nigiri-sushi.jpg
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:27"]
Mistähän toi nappas tuon "mukana" -sanan linkkiin? Tässä kuitenkin oikea, joka vie siis Uuteen-Seelantiin. ap
http://www.musashirestaurant.co.nz/wp-content/uploads/2012/01/aburi-salmon-nigiri-sushi.jpg
[/quote]
Siis kyllähän joka paikassa lisätään nykyään majoneesia sushiin, mutta se on lähtöisin amerikasta, ja monien sushi-intoilijoiden inhokkijuttu.
Jos sä tykkäät siitä majoneesista, se on ok, mutta älä ylläty siitä ettei se ole monien mielestä hyvää ollenkaan ja pilaa hyvän sushin (mitä jostakin hanko sushista ei muutenkaan saa, siellä on vanhaa riisiä ja vanhaa kalaa, suosittelen esim. umeshua suomessa hyvälle sushille).
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Siis kyllähän joka paikassa lisätään nykyään majoneesia sushiin, mutta se on lähtöisin amerikasta, ja monien sushi-intoilijoiden inhokkijuttu.
Jos sä tykkäät siitä majoneesista, se on ok, mutta älä ylläty siitä ettei se ole monien mielestä hyvää ollenkaan ja pilaa hyvän sushin (mitä jostakin hanko sushista ei muutenkaan saa, siellä on vanhaa riisiä ja vanhaa kalaa, suosittelen esim. umeshua suomessa hyvälle sushille).
[/quote]En tiedä missä Hanko sushissa sinä käyt, mutta minä kävin Turussa ja tuoretta riisiä se oli. Olen ostanut joskus esim. Edosta jotain niitä päivänvanhojakin, joten tiedän mitä on "vanha" riisi... ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]En tiedä missä Hanko sushissa sinä käyt, mutta minä kävin Turussa ja tuoretta riisiä se oli. Olen ostanut joskus esim. Edosta jotain niitä päivänvanhojakin, joten tiedän mitä on "vanha" riisi... ap
[/quote]Ja siis muutkin raaka-aineet olivat kyllä laadukkaita, mutta en kysellyt mitään kalojen pyyntipäiviä. ap
En tiedä missä Hanko sushissa sinä käyt, mutta minä kävin Turussa ja tuoretta riisiä se oli. Olen ostanut joskus esim. Edosta jotain niitä päivänvanhojakin, joten tiedän mitä on "vanha" riisi... ap
[/quote]
Onko tämä joku provo :D
Ihan vain tiedoksi ettei sillä hanko sushilla ole mitään tekemistä varsinaisen hyvän sushin kanssa, huomaat joskus, kun maistat sushia tuoreella riisillä.
Minunkin mielestä se Hanko-sushin lajitelman majoneesi-lohi-nigiri on ihan paras :) Säästän se aina viimeiseksi ja nautiskelen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:34"]
En tiedä missä Hanko sushissa sinä käyt, mutta minä kävin Turussa ja tuoretta riisiä se oli. Olen ostanut joskus esim. Edosta jotain niitä päivänvanhojakin, joten tiedän mitä on "vanha" riisi... ap
[/quote]
Onko tämä joku provo :D
Ihan vain tiedoksi ettei sillä hanko sushilla ole mitään tekemistä varsinaisen hyvän sushin kanssa, huomaat joskus, kun maistat sushia tuoreella riisillä.
[/quote]En edelleenkään tajua mitä tarkoitat. En ole noin yksioikoinen ruokani suhteen kuin sinä, ihan hyvin käy ketjuravintolatkin. ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:35"]
Minunkin mielestä se Hanko-sushin lajitelman majoneesi-lohi-nigiri on ihan paras :) Säästän se aina viimeiseksi ja nautiskelen.
[/quote]Just se! Ihan täydellistä. Se vaaleampi kalakin oli hyvää, en kyllä tiedä mitä lajia se oli mutta kuitenkin. Onnistuin kans säästämään tuon majo-lohi-nigrin viimeiseksi tietämättäni ;) ap