Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten estyneisyydestä eroon? Kuinka voin löytää miehen?

Vierailija
19.09.2015 |

Olen kasvanut uskonnollisessa ympäristössä, jossa elämä oli muuten turvallista mutta seksuaalisuutta ei "ollut olemassa". Minua ja sisaruksiani ei ole hellitty, ei ihailtu, ei kehuttu ei pidetty sylissä. Seksistä tai seksuaalisuudesta ei puhuttu. Meitä tyttöjä ei kannustettu nuorenakaan meikkaamaan, eikä pukeutumaan kauniisti tai naisellisesti. Vanhempani eivät halineet, suukotelleet, eivät viettäneet kahdenkeskistä aikaa. Olen naimisissa ja sain lapsia mutta nyt jo eronnut. Uuden miehen löytäminen tuntuu tosi vaikealta. Eilenkin olin viihteellä, mutta en uskalla tai osaa flirttailla miehille. Kavereita saan miehistä, mutta en osaa lähestyä miehiä mitenkään muuten kuin kaverimielessä. Onko kellään samnlaisia kokoemuksia ja ennen kaikkea: miten voin päästä estyneisyydestäni eroon? Kaikki neuvot ja vinkit kiitollisena otan vastaan! Kiitos! 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä ei ole mutta kuulostaa rankalta.. Voimia!

Vierailija
2/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt terapiaa? Mitään käytännön vinkkejä en minäkään osaa antaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uskonnollinen ympäristö oli kyseessä? Oisko jotain muita samassa tilanteessa siellä..? Aika hurjan tien olet kulkenut, mutta voihan tuo olla tavallaista muissakin suomalaisissa perheissä. Jotenkin itse sanoisin, että sitä pitää opetellla itse, ylittää rajojaan jatkuvasti, puhua itsleleen kauniisti, opetella uskomaan, että oot ihana ja haluttava nainen.. <3

Vierailija
4/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun ei kannata yrittääkään mitään flirtin viettelijän roolia, vaan koetat vaan löytää sellaisen luontevan yhteyden, että on ihan ok lähteä sen kummemmin jatkoa lupaamatta (tämä kannattaa sanoa ihan selvin sanoin) miehen matkaan tai pyytää mies mukaan, ja sitten mennä nukkumaan vierekkäin ja katsoa tilanteen miten haluat siitä eteenpäin toimia.

Vierailija
5/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yleensäkään kodissa "kannusteta" meikkaamaan eikä tehdä muitakaan mainitsemiasi asioita oli uskonnollisuutta tai ei. 

Eli älä inise asiasta vaan löydä oma tiesi. 

Vierailija
6/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän jos ongelmanasi ovat liiat estot, en suosittele koska voi tulla pahempia ongelmia.

Vierailija
7/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:51"]

Ei nyt yleensäkään kodissa "kannusteta" meikkaamaan eikä tehdä muitakaan mainitsemiasi asioita oli uskonnollisuutta tai ei. 

Eli älä inise asiasta vaan löydä oma tiesi. 

[/quote]

Ap:lle ei ehkä apua, mutta ei meillä tavisperheessä mitään puhuttu seksistä tai että olis kannustettu siihen... Jokainen ajallaan.

Vierailija
8/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäset vaan kovemmat kännit. Alkaa ne estot kariseen. Kunnon horovaihe vaan päälle ja jonku randomin kulli suuhun.

Vierailija
9/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Lestadiolaistaustaa on. Alkoholin juominen ei tunnu fiksulta, koska tosi humalassa multa katoavat sanat ja seuraavana aamuna järkyttävä olo..

Vierailija
10/10 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. siis en tiedä, miten sitten te muut, joilla seksuaalisuus on kielletty kokonaan kotona olette pystyneet luomaan parisuhteita ja löytämään oman seksuaalisuutenne? Mistä olette saaneet siihen mallin, jos kotoa se on täysin piilotettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi