Miksi miehet eivät jaksa nuolla tarpeeksi pitkään?
Tuun ainoastaan klitoriskiihotuksesta ja nuoleminen tuntuu ihanalta, mutta moni mies jättää sen kesken. Lisäksi moni työntelee samalla sormia emättimeen, mikä ei tunnu paljon miltään. Lyhyen nuolentasession jälkeen mies alkaakin panna ja lauettuaan itse jättääkin homman siihen. Itse jään kiihottuneena ja turhautuneena vaille orgasmia. Miksi miehet jättävät homman kesken?
Kommentit (53)
kyllä jaksa mutta naisia ei semmosia ole jotka pakottais siihen.
m36pks
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:06"]
kyllä jaksa mutta naisia ei semmosia ole jotka pakottais siihen.
m36pks
[/quote]
Pakkohan se on vaan jaksaa koska monet naiset ei orgasmia saa paitsi klitoriksen kautta, jos ei jaksa niin sitten jollain vibralla hoitaa homman. Hauskaa sekin on.
Vierailija kirjoitti:
En odota mieheltä jaksamista tässä asiassa, vaikka se reilua olisikin, silti, odotukset ei todellakaan ole korkealla mitä tulee miehiin.. Sorry, kai se on vaan kokemukset tähän mennessä..
ISO PLUSSA, jos mies haluaa itse nuolla, rakastaa sitä, eikä väsy! Nuoleminen ei kiihota, jos sitä tehdään edes pelkästään mun mieliksi. Sen pitää kiihotaa myös miestä, muuten voi jättää suosiolla väliin. Itse otan suihin yleensä vähintään sen 10-20 min, jos on pelkkä bj kyseessä, voin imetyttää vaikka sen puoli tuntia, tai pidempään, jos mies haluaa ottaa hitaammin.
Olen ollut naisen kanssa myös suhteessa ja ikinä ei ole KIELI väsynyt, leuat ehkä, vähän. Mutta siihen auttaa oikea asento.. Mun tyyli on ollut ottaa klitoris hellästi huulien väliin ja vähän imeä sitä ja nuolla. Ei siinä väsy. Oikeasti miehen imeminen on rankempaa hommaa. Vaatii paljon enemmän keskittymistä, ettet satuta vahingossa miestä plus ettet oksenna, jos meno on rajumpaa.
- Vierailija tuossa edellä kirjoittaa täyttä asiaa! Kyllä miehen tulee nähdä naisensa nautinnon eteen myös vähän vaivaa eikä haluata vain suoraan omaa tyydytystä.. Sitä paitsi ainakin itse tykkään kovasti ja pitkään nuolla ja imeä, vaikka myös oma alapään varustukseni on hyvässä kunnossa... Nuolemiseen ei todellakaan väsy, varsinkin kun sekstatessa saa nähdä ja kuulla miten nainen tyydyttyy ja todella nauttii siitä... ;) Sehän vain kiihottaa lisää..
Tästä aihepiiristä olisi kiva saada naisnäkökulmaa myös ihan vaikka suorankin sähköpostin muuodossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
20.09.2015 klo 10:43
Joitakin naisia pitää nuolla 15-30 minuuttiakin ennen kuin ne laukeaa. Hyvin harva sitä jaksaa. Joten ei kyse ole vain itsekyydestä.
Kuinka moni nainen muuten jaksaa imeä kyrpää noin kauan?
Onpas outoa. Minä olen koko parisuhteeni/avioliittoni aikana varmaan vain pari kertaa antanut tuota lyhyemmän suuhoidon miehelle. Tuntuisi hätäilyltä edes tarkoituksenmukaisesti pyrkiä siihen. Vai eikö oikeasti muut anna yli puolentunnin suuseksiä vakiona? Eikä väsy paikat kun siihen on vuosien varrella tottunut kun usein tekee. Oikeasti, eihän tuota lyhyempään viitsi edes ryhtyä... Mies nuolee myös suunnilleen tuon aikaa, tai sen mitä siihen nyt ikinä meneekään. Kiusottelusta en pidä, joten vähemmän aikaa siinä menee kuin miehen hoitelussa yleensä, mutta samapa tuo.
Onko nuolemknen sama asia kuin pussaillu
Olisiko vieraamman miehen kyseessä ollessa että hän pitää sitä esileikkinä ja sinun "kuuluisi" sitten laueta yhdynnässä?
Laiskuus tai itsekkyys mahdollisesti myös.
Mä ainakin jaksan ihan loppuun asti aina, saa tulla kokeilemaan.
t.pervo-kake
Ekalla seksi kerralla kyllä nuolevat mutta ei sitten juuri enää. Olen puhdas ja hajuton. Laiskoja poikia...
N21
Vierailija kirjoitti:
Ekalla seksi kerralla kyllä nuolevat mutta ei sitten juuri enää. Olen puhdas ja hajuton. Laiskoja poikia...
N21
Kaikki eivät ole.
t.pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Olen puhdas ja hajuton.
N21
Ehkä siinä onkin syy. ;)
Meillä on kotona päädytty sellaiseen ratkaisuun, että mies hitsasi minulle vyön, jossa on päätä varten oma häkki. Siihen sitten lukitaan miehen pää kun kielityö alkaa ja minä päästän hänet vapaaksi vasta kun olen tyytyväinen. Joillekin tietysti sanominenkin riittää, ja jotkut miehet ymmärtää muutenkin.