Miksi miehet eivät jaksa nuolla tarpeeksi pitkään?
Tuun ainoastaan klitoriskiihotuksesta ja nuoleminen tuntuu ihanalta, mutta moni mies jättää sen kesken. Lisäksi moni työntelee samalla sormia emättimeen, mikä ei tunnu paljon miltään. Lyhyen nuolentasession jälkeen mies alkaakin panna ja lauettuaan itse jättääkin homman siihen. Itse jään kiihottuneena ja turhautuneena vaille orgasmia. Miksi miehet jättävät homman kesken?
Kommentit (53)
Eihän sitä voi mies tietää minkälaista ja kuinka kauan nainen haluaa. Jospa mainitsisit asiasta miehille. Sanot vaan että nuole mua pidempään. En usko että moni pahastuu.
Sulle on sit osunut itsekäs mies..mä nuolen yleensä niin pitkään et naiset pyytää pitämään taukoa jo...
TänäänKIN nuoli orgasmiin.
Älä yleistä, etsi parempaa seuraa.
(ja lopeta tupakointi. Tekee maun hirveäksi)
Haluaisin nuolla vaimoani. Se on tosi rankkaa, muttei vaimo tykkää siitä. Ei tule harrastettua sitä useinkaan. m60+
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:10"]
TänäänKIN nuoli orgasmiin. Älä yleistä, etsi parempaa seuraa. (ja lopeta tupakointi. Tekee maun hirveäksi)
[/quote]
En tupakoi.
-ap
Minä pidän nuolemisesta samoin vaimoni. Nuolen hänelle monta orgasmia Ja huutaa kun saa, kunnes pyytää että nai rakas nai. Hän ottaa kaluni suuhunsa ja imuttaa ja nuolee että meinaan tulla, sitten lopettaa ja usein haluaa takaapäin vartti menee kun laukean. Olemme aivan puhki mutta todellakin saaneen tuntuisia ja olo on raukea.
Syy siihen että toiset miehet eivät nuole pitkään, sehän voi johtua itsekkäisyydestä ja haluavat äkkiä pillua. Toinen syy voi olla että leuat väsyy, mulla ainakin. On näitä "syitä", Me pidämme 100% prosenttisesti muuten naiminen ei tunnu miltään. Pikasia emme harrastaM50+.
Ikinä minun ei ole tarvinnut pitkään antaa kielihoitoa glitalle, kun daami huutaa suoraa huutoa orgasmiaan.
Se sitten raivostuttaa, kun mies yrittää lähtee kielineen jalkovälistä ennenaikaisesti. Niinpä otankin miehen päästä reilun otteen, kun sen sinne jalkoväliin kerran saa. Korvista kiinni ja vedän niistä aina vain kovemmin hekuman huipun lähestyessä, ettei miespolo vahinkossakaan pääse luiskahtamaan riemurasiasta ennen kuin taivas putoo niskaani orkun merkeissä.
Kyllä noi ukot niin jästipäitä on naisten suhteen, ettei sitä taho ymmärtää. Ei kai naisetkaa vedä kullia suustaan just, kun mies on tulollaan ja jätä raasua siihen kulli kovana voivottelemaan, että miksi lopetit kesken.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:01"]
Se sitten raivostuttaa, kun mies yrittää lähtee kielineen jalkovälistä ennenaikaisesti. Niinpä otankin miehen päästä reilun otteen, kun sen sinne jalkoväliin kerran saa. Korvista kiinni ja vedän niistä aina vain kovemmin hekuman huipun lähestyessä, ettei miespolo vahinkossakaan pääse luiskahtamaan riemurasiasta ennen kuin taivas putoo niskaani orkun merkeissä.
Kyllä noi ukot niin jästipäitä on naisten suhteen, ettei sitä taho ymmärtää. Ei kai naisetkaa vedä kullia suustaan just, kun mies on tulollaan ja jätä raasua siihen kulli kovana voivottelemaan, että miksi lopetit kesken.
[/quote]
Itseasiassa näitäkin naisia on. Sperma kun on joidenkin mielestä niin iljettävää, ettei loppuun asti voi suihin ottaa. Ja kuinka moni nainen tykkää siitä, kun ukko ottaa päästä kiinni ettei nainen pääse karkuun suikkarin aikana? Mutta eihän sillä ole väliä, kunhan itse nauttii vai miten se meni.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]
Tuun ainoastaan klitoriskiihotuksesta ja nuoleminen tuntuu ihanalta, mutta moni mies jättää sen kesken. Lisäksi moni työntelee samalla sormia emättimeen, mikä ei tunnu paljon miltään. Lyhyen nuolentasession jälkeen mies alkaakin panna ja lauettuaan itse jättääkin homman siihen. Itse jään kiihottuneena ja turhautuneena vaille orgasmia. Miksi miehet jättävät homman kesken?
[/quote]
Riittäsikö puoli tuntia, se voisin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:43"]
Minä pidän nuolemisesta samoin vaimoni. Nuolen hänelle monta orgasmia Ja huutaa kun saa, kunnes pyytää että nai rakas nai. Hän ottaa kaluni suuhunsa ja imuttaa ja nuolee että meinaan tulla, sitten lopettaa ja usein haluaa takaapäin vartti menee kun laukean. Olemme aivan puhki mutta todellakin saaneen tuntuisia ja olo on raukea.
Syy siihen että toiset miehet eivät nuole pitkään, sehän voi johtua itsekkäisyydestä ja haluavat äkkiä pillua. Toinen syy voi olla että leuat väsyy, mulla ainakin. On näitä "syitä", Me pidämme 100% prosenttisesti muuten naiminen ei tunnu miltään. Pikasia emme harrastaM50+.
[/quote]
Joitakin naisia pitää nuolla 15-30 minuuttiakin ennen kuin ne laukeaa. Hyvin harva sitä jaksaa. Joten ei kyse ole vain itsekyydestä.
Kuinka moni nainen muuten jaksaa imeä kyrpää noin kauan?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:43"]
[/quote]
Joitakin naisia pitää nuolla 15-30 minuuttiakin ennen kuin ne laukeaa. Hyvin harva sitä jaksaa. Joten ei kyse ole vain itsekyydestä.
Kuinka moni nainen muuten jaksaa imeä kyrpää noin kauan?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:01"]
[/quote]
Suurin osa naisista jättää kesken. Harva jaksaa imeä kyrpää edes 5 minuuttia
En nyt oikein tiedä miten sanoisin. Kysympä naisilta haluatteko hellää vai kovempaa nuolemista?
_ Eli hellästä nuolemisesta ei vittu tule kipeäksi vaan senkö orgasmin takiako vaan?
- Kovemmasta nuolemisesta tulee vittu kipeäksi, mutta orgasmit ovat kuulemma toistaluokkaa
- Keskustelkaa hyvät aikuiset mitä haluette ja miten? (T naimisissa oleva aikuinen)
Kannattaisko sun hommata vakiomies, jolle sitten opetat miten pitää nuolla, etkä huoraisi kymmenien spermakullien kanssa. Hiivat ja taudit leviää. Eikait ne kännissä baaristä mukaan lähtiessä tajua nuolemisesta vittujakaan.
vaikeaa pyytä lisää "älä lopeta vielääh kun sä nuolet niiiin ihananaaasti"?
Itse nuolen 2-3 tuntiakin jos nainen vaan pyytää. Minulla ei meinaan tuossa vaiheessa ole mihinkään kiire kun tiedän kuitenkin saavani todella märkää pillua. Siinä odotellessa on kiva kiusata naista...
Itse nuolen yleensä sen 15-30 min kunnes nainen laukeaa. Nainen ottaa suihin max 5 min koska "leuat väsyy". Ei ole koskaan saanut minua suihinotolla tulemaan
Naiset vois vähän aukaista suutaan ja ääntää millaisesta seksistä pitävät. En ota ollenkaan pahakseni neuvoista.
M28
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:49"]
Naiset vois vähän aukaista suutaan ja ääntää millaisesta seksistä pitävät. En ota ollenkaan pahakseni neuvoista. M28
[/quote]
... mutta tokihan me kaikki miehet olemme ajatustenlukijoita. Sen taidon osaaminen on miehelle suorastaan kansalaisvelvollisuus.
Nuoleminen edellyttää kielen lihaskuntoa, joka kaikilla ei ole kunnossa. Se myös edellyttää hyvää asentoa, jotta niska ja leuat ei tulisi kipeäksi. Jos näitä ei etukäteen tiedä niin nuoleminen voi tosiaan jäädä lyhyeksi.
Ekan pidemmän nuolemiskerran jälkeen minulla oli koko seuraavan päivän kielen lihaksia kipeänä. Aikaa myöten lihaskunto parani ja kipeys jäi historiaan.
En osaa sanoa kun en saa koskaan nuolla. Uskon että jaksaisin nuolla hyvinkin pitkään mutta kun vaimo ei anna nuolla eikä ota suihin niin en tiedä suuseksistä oikeastaan paljoakaan. Paitsi että haluaisin nuolla.