Pidättekö pettämisenä, jos ei synny oikeata kontaktia(kondomi välissä tms.)?
Miten on naiset? Perusteluita voi myös laittaa. Nyt siis kyseessä juuri "yhdyntä", jossa ei ole syntynyt lainkaan limakalvokontaktia. Onko pettämistä?
Kommentit (29)
Ei ole pettämistä, ei lasketa jos on kortsu. Itse olen neitsytkin vielä kun olen aina käyttänyt kondomia.
En todellakaan pidä. Pidätkö gynekologien ja tullivirkailijoiden toimia hanskan kanssa sormettasinena?
Jepjep. Tunnutusti kumi on niiiin erottava juttu, että ei syytä huoleen, et ole pettänyt jos paljaalla olet jo erehtynyt panemaan. ;D
Jos otat suihin kumin kanssa, niin samahan se on mitä siellä sisällä on. Sama yhdynnässä. Kumi dildon vai peniksen päällä. Mitä väliä, koska kortsu hankaa pillua. Ei ole pettämistä.
Ei luoja! Onko norsu eläin jos sillä on hattu päässä?
Entä kun se olikin pettymys? Tyyppi oli ihan lahna.
Joo, ei ole, jos anaaliyhdyntä kondomilla.
Typerä provo.
Ei tietenkään. Jos suutelette, niin muista käyttää elmukelmua välissä, ettei mene pettämisen puolelle.
Onko silloin pettämistä, jos ei muista panemisesta mitään?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:01"]En todellakaan pidä. Pidätkö gynekologien ja tullivirkailijoiden toimia hanskan kanssa sormettasinena?
[/quote]Tuo onkin jännää, että jos laitat sormen sammuneen peppuun, olet automaattisesti syyllistynyt raiskaukseen, mutta tullimies saa sormettaa lain luvalla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:01"]En todellakaan pidä. Pidätkö gynekologien ja tullivirkailijoiden toimia hanskan kanssa sormettasinena? [/quote]Tuo onkin jännää, että jos laitat sormen sammuneen peppuun, olet automaattisesti syyllistynyt raiskaukseen, mutta tullimies saa sormettaa lain luvalla.
[/quote]
Tullimiehillä ja Tapanilan somaleilla on erivapaudet toimenkuvansa takia.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:13"]Onko silloin pettämistä, jos ei muista panemisesta mitään?
[/quote]
No ei tietenkään ole, jos et muista sitä.
Hyvä kysymys! Itse olen pohtinut, että onko miehet homoseksuaaleja jos käyttävät yhdynnässä kondomia? Toisaalta voisi pohtia, että homoseksuaali on vain ottava osapuoli (=naisen/alistujan rooli).
No mitäs mieltä ap on aviopareista, jotka ovat aina käyttäneet kondomia, eivät koskaan nai paljaaltaan? Eikö heilläkään ole oikeaa kontaktia? "Kyllä sika syitä löytää, jos ei ole maa jäässä, niin on kärsä kipiä" sopii tähänkin kohtaan.
En pidä. En pidä pettämisenä myöskään takaapäin asentoa tai suuseksiä. Niitä ei lasketa.
Ehkä pettämistä, mutta ei yhtä vakavaa kuin ilman kumia.
Ei tietenkään ole pettämistä. Mun mielestä pelkkä limakalvokin välissä riittää siihen ettei lasketa.
Luulin etten enää yllättäysi mistään... väärässä olin.