Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin kiusata lapsiani?

Vierailija
22.02.2026 |

Olen 80, he  noin 50-vuotiaita.  Jokainen eri puolilla Suomea ja kullekin matkaa 200- 400 km.

Ihmettelen aina näitä juttuja.  Ettäkö menisin heille päivittäin kutsumatta tms.  Tietysti voisin soittaa monta kertaa päivässä mutta lapseni tajuaisivat että nyt muistisairaus soittaa, ei mummo.  Ja kiusia joutumalla sairaalaan että pari viikkoa kituisin ja heiltä menisi kaikki pilalle sen ja hautajaisten takia.

Kertokaa miksi tuskastutte vanhuksiinne?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tahdo kertoa minkä kokee kiusaamiseksi.

Vierailija
2/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittele noloja juttuja heidän lapsuudestaan ja myöhemmiltäkin ajoilta. No rules!

Vierailija
4/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tavata?   Yritän uudestaan.  Miten minä 80 v  voisin kiusata 50 v lapsiani jotta he  valittaisivat täällä äidin kiusaavan?

Vierailija
5/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levittele noloja juttuja heidän lapsuudestaan ja myöhemmiltäkin ajoilta. No rules!

Kenelle?  Hehän asuvat siellä kaukana.  Ja tuttuni on tuntenut perheemme "aina."

Vierailija
6/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaa koko perintö, pistä tuulemaan kunnolla.

Vierailija
7/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tavata?   Yritän uudestaan.  Miten minä 80 v  voisin kiusata 50 v lapsiani jotta he  valittaisivat täällä äidin kiusaavan?

Perinteinen tapa on arvostella negatiivisesti kaikki, millaisia lapset ovat, mitä he tekevät ja miten lapsensa kasvattavat sekä antaa käskyjä miten pitää elää.

Vierailija
8/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen tapa on arvostella negatiivisesti kaikki, millaisia lapset ovat, mitä he tekevät ja miten lapsensa kasvattavat sekä antaa käskyjä miten pitää elää.

Mutta jos mun lapset on niin aikuisia etteivät vanhan horiskon puheista välitä mitään?

Vierailija
9/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli sellainen vaibi apstä, että kiusaaminen tulee häneltä ihan alkuasetuksista. Miksi alkaisimme prota neuvomaan? Varmaan on syynsä sillekin, että lapset muuttivat  kauas apstä.

Vierailija
10/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet yllätyskyläilemään ilmottamatta ja viivyt monta päivää putkeen, valitat ja arvostelet kaikkea, heräät kello viisi aamulla kolistelemaan jne.. :'D

Vierailija
11/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi olisi sellainen, että syyllistät lapsesi olemaan ryhtymättä edes avoliittoon kumppanin kanssa. Silleen syyllistämällä. Äiti tarvii apua, sun pitää nukkua äitin luona monta yötä viikossa.

Vierailija
12/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala holhoamaan kuin pikkulapsia niin eiköhän välit mene poikki

Vierailija
13/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi olisi sellainen, että syyllistät lapsesi olemaan ryhtymättä edes avoliittoon kumppanin kanssa. Silleen syyllistämällä. Äiti tarvii apua, sun pitää nukkua äitin luona monta yötä viikossa.

Se nyt on vähän myöhäistä ehtoopuolen ihmisille joilla jo aikuiset lapset.

Vierailija
14/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli sellainen vaibi apstä, että kiusaaminen tulee häneltä ihan alkuasetuksista. Miksi alkaisimme prota neuvomaan? Varmaan on syynsä sillekin, että lapset muuttivat  kauas apstä.

Niin.  Hyvän äidin lapset jäävät peruskoulusta peräkamariin, eivät mene sinne missä ammattia vastaava työtä.

Vierailija
15/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet yllätyskyläilemään ilmottamatta ja viivyt monta päivää putkeen, valitat ja arvostelet kaikkea, heräät kello viisi aamulla kolistelemaan jne.. :'D

Mutkun lapsi sanois että heitänpä äiti sinut nyt iltapuhteella omaan kotiisi. 

Vierailija
16/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mun lapset on niin aikuisia etteivät vanhan horiskon puheista välitä mitään?

Jos sinä aloitat tuon vasta nyt, niin lapsesi pitävät sinua dementikkona. Sinun olisi pitänyt aloittaa tuo jo silloin, kun lapsesi olivat vielä nuoria. Kyllä siihen neuvomiseen tympiintyy, jos on saanut kuulla niitä koko ikänsä.

Mutta voithan sinä ruveta arvostelemaan lapsenlapsiasi. Varsinkin painosta haukkuminen on tehokasta.

Vierailija
17/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkun lapsi sanois että heitänpä äiti sinut nyt iltapuhteella omaan kotiisi. 

Turha siihen on tunteja käyttää, bussiasema on parempi.

Vierailija
18/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä aloitat tuon vasta nyt, niin lapsesi pitävät sinua dementikkona. Sinun olisi pitänyt aloittaa tuo jo silloin, kun lapsesi olivat vielä nuoria. Kyllä siihen neuvomiseen tympiintyy, jos on saanut kuulla niitä koko ikänsä.

Mutta voithan sinä ruveta arvostelemaa

Yritän kovasti päivitellä miten olette pitkiä, ei meidän suku ennen.  Ne vaan aina päivittelee ja kiusii  takaisin, miten lyhyt mummi oot, 155 cm kuin alakoululaiset.  Tietysti voisin vaatia syömään enemmän pullaa ja moittia laihuudesta. 

Vierailija
19/19 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi yrittää laihduttaa laita hänen laukkuunsa salaa pullapussi kun hän seuraavan kerran on lähdössä luotasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän