Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesivahinko vuokrakämpässä, kukaan ei välitä

Vierailija
19.09.2015 |

18.8 keittiön katosta tuli vettä läpi, yläkerran naapuri oli sählännyt pesukoneen kanssa.
Seuraavana päivänä täällä kävi huollosta yksi tyyppi, joka totesi mittarin kanssa että juu, märkää on, kattolevy vaihtoon.
Seuraavalla viikolla tuli uusi tyyppi käymään, meinasi että maalaisi vain kattolevyn. Intin vastaan, hän soitti sille joka oli edellisellä viikolla käynyt, tuli takaisin ja ilmoitti että oli saanut puuttelliset tiedot vahingosta, koko katto vaihdetaan. Sanoi että menee varmaan 2-3viikkoa, ilmoittavat ajoissa milloin tulevat.
Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut!
Ja minun pitäisi oikeasti saada ajoissa tietää milloin ovat tulossa, ei me voida olla kotona kun keittiötä korjataan
Ärsyttävää kun mitään ei kuulu.
Kiitos että sain valittaa (taas), sori pitkä pötkö, mobiili.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävää, ettei ole varsinaista omistajaa, niin et saa taustatukea. Mutta sinun täytyy tosiaan vaatia, että ilmoittavat päivän, koska tulevat. Itsesi kannalta ja jotta asia tulee hoidettua. Kun tarpeeksi monta kertaa soitat, hoitavat asian vain päästäkseen puheluista eroon.

Vierailija
2/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tunarointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:11"]

Ihme tunarointia.

[/quote] No siltä tuntuu...

Vierailija
4/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
5/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:52"]

Mikä kaupunki?

[/quote] Turku.

Vierailija
6/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rujoo, mutta mä en välitä.

Vierailija
7/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sinne huoltoon, että tarvitset ajan koska ovat tulossa. Jos et saa aikaa viimeistään seuraavana päivänä, kerro omistajalle. Itse ainakin ottaisin asian hoitoon melko kiukulla (sinne huoltoyhtiöön), jos olisi oma kämppä.

Vierailija
8/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myös välitä

Vierailija
9/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:50"]No soita sinne huoltoon, että tarvitset ajan koska ovat tulossa. Jos et saa aikaa viimeistään seuraavana päivänä, kerro omistajalle. Itse ainakin ottaisin asian hoitoon melko kiukulla (sinne huoltoyhtiöön), jos olisi oma kämppä.
[/quote] Kaupungin vuokra-asunto. Soitan maanantaina taas isännöitsijälle.

Vierailija
10/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hoidat tuota asiaa, jos olet vain vuokralainen?

Vierailija
11/33 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:53"]Miksi sinä hoidat tuota asiaa, jos olet vain vuokralainen?
[/quote] Enhän minä hoidakaan? Olen tehnyt ilmoituksen vahingosta, odotan että joku muu hoitaisi korjaukset.

Vierailija
12/33 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:52"]

Mikä kaupunki?

[/quote] Turku.

[/quote] Yllättävää.

Vierailija
13/33 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:52"]Mikä kaupunki?
[/quote]

Porvoo

Vierailija
14/33 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:52"]Mikä kaupunki? [/quote] Porvoo

[/quote] Ööööööh..... ei.

Vierailija
15/33 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tarttenu tuoda vesivahinkofirmasta heti kuivauslaite asuntoon imemään kosteutta. (Niin setäni asunnossa tehtiin)

Pitäiskö nyt desinfioida otsonoimalla.

Vierailija
16/33 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin aikoinaan Hoasin vuokrakämpissä ja yläkerrasta tuli astianpesukoneesta vedet meidän katosta läpi. Huollosta tultiin katsomaan, mutta ei sille tehty mitään kun oli niin pieni juttu.

Nyt asutaan ihan uudessa vuokratalossa ja meillä on ulko-ovi niin kierossa, että aurinko paistaa sisään, se tullaan laittaman ennen talvea, kukaan ei tosin kertonut mitä talvea.

Ilmanvaihtokoneen joitain osia on kylppärin kattopaaneelien yläpuolella ja siellä joku laite valuu vettä niin, että tippuu paneelien läpi lattialle. Juu, tullaan tullaan, sanoivat huollosta, muttei sille ole mitään tehty. Ollaan muistuteltu 9 kuukaudessa jo 5 kertaa. Muutetaan varmaan vaan pois ennen kun home alkaa kasvaa.

Me joudutaan itse maksamaan lämmitys, niin ajateltiin vaatia vuokranantajaa osallistumaan lämmityskuluihin tai antamaan vuokranalennusta. Vituttaa kun joudutaan itse kuivaamaan sitä kylppärin kattoa ja lämmittämään kun oven rako vuotaa.

Ei ne varmaan ole edes tulossa laittamaan sitä kattoa. Soita ja kysy, tuskin tulee senkään jälkeen.

Vierailija
17/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne nyt päättää ettei mitään tarvitse tehdä, niin mihin valitan? Koska en oikein pysty uskomaan että ei ole mitään vahinkoa tullut...

Vierailija
18/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun kaikki on homeessa. Nuokin kaatuu veronmaksajille. Sääli asukkaita, onneksi talot eivät sentään omia

Vierailija
19/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:42"]

Ja sitten ihmetellään kun kaikki on homeessa. Nuokin kaatuu veronmaksajille. Sääli asukkaita, onneksi talot eivät sentään omia

[/quote] Selitys on että se betoni kerrosten välissä kuivuu itekseen eikä voi homehtua.... mutta onhan siinä välissä muutakin!

Vierailija
20/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uudelleen yhteyttä isännöitsijään. Riskinä on homeisessa asunnossa eläminen. 

Pyydä vuokranalennusta siitä, että asutte remontoitavassa asunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi