Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä energiaa..?

Vierailija
19.09.2015 |

Laiskottaa. Laiskotti jo eilen ja tänään näköjään jatkuu. Hieman olen saanut tehtyä koulutehtäviä, muuten nämä kaksi päivää on mennyt lähinnä sohvanpohjalla maaten ja miettien, että pitäis. Pitäis lähtee salille tai edes hölkälle, mutta kun ei jaksa. Tai no, salille en enää tähän aikaan mene, se jääköön huomiseksi, mutta miten mää saan ihteni raahattua sinne hölkälle sitten? Ei huvittaisi yhtään.

Olo on ihan plööh, kun yleensä olen hyvinkin aktiivinen tekemään, ihan harvinaisuutta tämmöiset löhöpäivät ja tiedän, että mieli piristyisi kun vaan lähtisi. Miten se voikin olla nyt niin vaikeaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sain mää sitten kuitenkin mentyä tunnin hölkälle, paljon parempi fiilis nyt.

Vierailija
2/4 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rasvasta ei kyllä saa energiaa, jos meinaa liikkua, koska keho tarvitsee liikkumiseen tai ajatustyöhän sokeria, ja sitä ei rasvasta saa, vaan hiilihydraateista. Mutta voithan mennä vaikka kävelylenkille, niin että saat happea. Ei sitä joka päivä tarvitse olla niin tehokas. Kävelylenkiltäkin saat sitä energiaa, ei sitä aina huvita juosta.

Vierailija
4/4 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:35"]

No rasvasta ei kyllä saa energiaa, jos meinaa liikkua, koska keho tarvitsee liikkumiseen tai ajatustyöhän sokeria, ja sitä ei rasvasta saa, vaan hiilihydraateista. Mutta voithan mennä vaikka kävelylenkille, niin että saat happea. Ei sitä joka päivä tarvitse olla niin tehokas. Kävelylenkiltäkin saat sitä energiaa, ei sitä aina huvita juosta.

No sitä tuo ukkokin mulle yrittää sanoa, mutta jostain syystä tää oma pää vaan nurisee näistä puhtaasti laiskottelusta koostuvista päivistä. Ehkä sinne kävelylle sitten. :)

Ja energiaa olen ruoasta tälle päivälle taatusti saanut tarpeeksi, semmoisesta energianpuutteesta mun kohdallani on harvemmin kyse. :D

[/quote]