Sinkkari-Mirandan parhaat?
Musta se kun Steve kosi: What, are you fucking crazy :D. Miranda on myös paras näyttelemään itkua. Paras hahmo.
Kommentit (28)
Miranda on mun suosikki. Ihanan inhimillinen, mahtava sarkastinen huumorintaju, itsenäinen uranainen. Ja hyvännäköinen, mutta valitettavasti stailattu usein (varsinkin ekoilla kausilla) rumaksi.
Aluksi oli paikoin jopa vastenmielinen. Sit pehmeni ja oikeasti pystyi olemaan joskus "rumakin" versus Carrie, joka oli kotonakin aina vimpan päälle kaunis.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:01"]Miranda on mun suosikki. Ihanan inhimillinen, mahtava sarkastinen huumorintaju, itsenäinen uranainen. Ja hyvännäköinen, mutta valitettavasti stailattu usein (varsinkin ekoilla kausilla) rumaksi.
[/quote]
Tää mua ärsytti ihan törkeästi, että miksi Miranda stailattu niin rumasti! Ne vaatteet ei ollut yhtään "corporate lawyer"-tyyppistä pukeutumista vaan enemmänkin sellaisen, joka työskentelee niissä oikeusaputoimistoissa ja tekee pro bono juttuja tms...Että muilla oli kyllä tyyliä ja ihania vaatteita ja sitten Miranda, joka ilmeisesti osteli Wal-Martissa.
Miranda tai siis Cynthia oli just Housessa yks ilta pitkällä blondilla tukalla hetki meni ennenkun tajusin miksi on niin tuttu pärstä.
Tiesittekö, että SJP ja Cynthia oli samaan aikaan raskaana sarjaa kuvattaessa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:40"]Miranda tai siis Cynthia oli just Housessa yks ilta pitkällä blondilla tukalla hetki meni ennenkun tajusin miksi on niin tuttu pärstä.
[/quote]
Eikä?Olikohan tuo ennen vai jälkeen Sinkkuelämän?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:41"]
Tiesittekö, että SJP ja Cynthia oli samaan aikaan raskaana sarjaa kuvattaessa?
[/quote] Oliko oikeesti??
House taitaa olla reilusti tuoreempi sarja.
Mua jaksaa ääneen naurattaa vieläkin kohtaus, jonka olen moneen otteeseen nähnyt. Miranda on sängyssä miehen kanssa joka haluaisi peppua nuoltavan. Kun sitte tulee tilanne josta Miranda ei pääse perääntymään, huutaa hän kovaan ääneen"I can't do that". Voisin kuvitella itseni huutamassa juuri samalla tavalla jos tulisi tilanne eteen :-D
Ja se ku sillä oli ne hammasraudat ja hymyili kauniisti treffeillä ja oli pinaattia (?) täynnä ne raudat :D :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:01"]
Mua jaksaa ääneen naurattaa vieläkin kohtaus, jonka olen moneen otteeseen nähnyt. Miranda on sängyssä miehen kanssa joka haluaisi peppua nuoltavan. Kun sitte tulee tilanne josta Miranda ei pääse perääntymään, huutaa hän kovaan ääneen"I can't do that". Voisin kuvitella itseni huutamassa juuri samalla tavalla jos tulisi tilanne eteen :-D
[/quote] Se oli muutenkin niin hassun näkönen se miehen peppu siinä :D
Ärsytti se kohtaus kun joltain oli pyydetty peppuseksiä, niin piti ihan taksilla hakea koko kööri ja kauhuissaan jauhaa sitä. Jenkit on niin jenkkejä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:40"]Miranda tai siis Cynthia oli just Housessa yks ilta pitkällä blondilla tukalla hetki meni ennenkun tajusin miksi on niin tuttu pärstä.
[/quote]
Tajusin tämän jostain syystä niin että asut jossain New Yorkissa ja olet nähnyt mirandan näyttelijän jossain House nimisessä ravintolassa
Joo, Carrien "itku" suorastaan hävettävän noloa.
Kun sillä meni hermo sen Steven hankkimaan koiranpentuun yöllä.
Täällähän oli vähän aikaa sitten hyvinkin aktiivinen ketju Carrien ärsyttävyyksistä. Eikö Miranda herätä keskustelua?
Miranda on ihana, moniulotteinen hahmo. Tykkään.
Ehkä kaikkein uskottavin.