Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnittelen työuupumuksessa töissä, jokainen päivä on pinnistelyä.

Vierailija
01.04.2022 |

Tämä on niiiin raskasta. ei elämän kuuluisi olla tätä ;(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä olla. Mutta te kaikki inhoatte minua.

Ja syystä.

Vierailija
22/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jaksan vain nappien voimalla. Vaikutus loppuu aina iltasella, jolloin karu todellisuus lyö märän rätin päin näköä. Mutta aamulla hyvissä ajoin uusi pilleri, niin kykenee taas altistamaan selkänahkansa porvarin kaavittavaksi!

Mitä nappeja syöt päivisin? Jotain piristävää? En ole saanut kuin Imovanea uniongelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jaksan vain nappien voimalla. Vaikutus loppuu aina iltasella, jolloin karu todellisuus lyö märän rätin päin näköä. Mutta aamulla hyvissä ajoin uusi pilleri, niin kykenee taas altistamaan selkänahkansa porvarin kaavittavaksi!

Mikä pilleri noin auttaa?

Elvanse (lisdeksamfetamiini).

Ei noihin saa reseptiä mitenkääm

Vierailija
24/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uhriutuko, ette te sillä voita mitään, vaan tehkää jotain. Menkää vaikka lääkäriin tai hakekaa toista työtä. Ette te tuolla asenteella mitään sankarin viittaa saa vaan pikemminkin päin vastoin. Tsemppiä! Nyt itseä niskasta kiinni ja kohti parempaa oloa.

Kuka tässä mitään viittaa kaipaa, vain normaalia ja tavallista työelämää. Vinkki: kun täytät 50v, muista tämä ohjeesi.

Vierailija
25/25 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää uhriutuko, ette te sillä voita mitään, vaan tehkää jotain. Menkää vaikka lääkäriin tai hakekaa toista työtä. Ette te tuolla asenteella mitään sankarin viittaa saa vaan pikemminkin päin vastoin. Tsemppiä! Nyt itseä niskasta kiinni ja kohti parempaa oloa.

Kuka tässä mitään viittaa kaipaa, vain normaalia ja tavallista työelämää. Vinkki: kun täytät 50v, muista tämä ohjeesi.

Ohje perustuu kokemukseen. Työ alkoi uuvuttaa, vaihdoin firmaa. Auttoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä