Sinnittelen työuupumuksessa töissä, jokainen päivä on pinnistelyä.
Tämä on niiiin raskasta. ei elämän kuuluisi olla tätä ;(
Kommentit (25)
Sama täällä.
Kohta saikku kutsuu uudestaan.
Ei tarvitse saikuttaa, irtisano itsesi. Saat vapauden ja rauhan. Aivan sama mitä muut susta ajattelee, ja kyllä ei nälkään kuole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse saikuttaa, irtisano itsesi. Saat vapauden ja rauhan. Aivan sama mitä muut susta ajattelee, ja kyllä ei nälkään kuole.
Ei pysty. Määräaikaisuus.
Minulla on hyvä olla. Mutta te kaikki inhoatte minua.
Sama. Mutta saikku ei ole vaihtoehto, vaan johtaisi ojasta allikkoon. Jäisin sitten neljän seinän sisälle. Työ on ainoa syy ylipäätään käydä missään.
Minä jaksan vain nappien voimalla. Vaikutus loppuu aina iltasella, jolloin karu todellisuus lyö märän rätin päin näköä. Mutta aamulla hyvissä ajoin uusi pilleri, niin kykenee taas altistamaan selkänahkansa porvarin kaavittavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan vain nappien voimalla. Vaikutus loppuu aina iltasella, jolloin karu todellisuus lyö märän rätin päin näköä. Mutta aamulla hyvissä ajoin uusi pilleri, niin kykenee taas altistamaan selkänahkansa porvarin kaavittavaksi!
Mikä pilleri noin auttaa?
Sä tarttet salapilden. Naapurista löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pilleri noin auttaa?
Elvanse (lisdeksamfetamiini).
Älkää uhriutuko, ette te sillä voita mitään, vaan tehkää jotain. Menkää vaikka lääkäriin tai hakekaa toista työtä. Ette te tuolla asenteella mitään sankarin viittaa saa vaan pikemminkin päin vastoin. Tsemppiä! Nyt itseä niskasta kiinni ja kohti parempaa oloa.
Onko kokemusta kellään; auttaako jos nukkuu päiväunet töiden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Määräaikaisuus.
Pystyy. Itse irtisanouduin 2015 määräaikaisesta työstä ja muutin vuodeksi Malesiaan.
Kaksi kertaa on käynyt samoin. Toipumisprosessi kestää noin kaksi vuotta, kun sairausloma ei ole vaihtoehto. Sinnittele tai ota potkut, näinhän se oikeasti menee työtä tekevillä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin (peruskoulun aineenope).
Kiitos, sait minut hymyilemään ;-)
t. ohis (*hekottelen...)
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta kellään; auttaako jos nukkuu päiväunet töiden jälkeen?
Jos auttaa, kyse ei todellakaan ole työuupumuksesta.
Samoin, ja työterveyslääkäri työnantajan kätyrinä ei anna edes sairauslomaa, koska minulla ei ole sijaista. Tätä erikseen kysyttiin sormet näppiksellä valmiina kirjoittamaan sairauslomaa, mutta kun ei ole, niin ei. Kummasti siistijälle irtoaa sairauslomaa joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Kuolee, koska kolmen kuukauden karenssi. Laskut ja syödäkin pitäisi.
samoin