Mitä ruokaa teillä tänään?
Tekis mieli syödä vähän parempaa, esim äyriäispasta kera viinin ja raikkaan salaatin, mutta juuri oli pastaa. Jospa saisin teiltä inspistä.
Kommentit (48)
kukkakaaligratiini, lihapullia vasikan jauhelihasta, punakaali-omena-raaste.
Aamupäivällä papusoppaa ja iltapäivällä itsetehtyjä hampurilaisia tenaville
Lounas aikaan käytiin mäkkärissä ja illalliseksi tilataan pitsaa.
Perunoita ja jauhelihakastiketta. Ihan oikeaa ruskeaakastiketta, ei mitään tomaattisoosia. Mun lemppariruokaa jo lapsuudessa, olen oppinut tekemään sitä kun lapsena katsoin kun mumma sitä teki, ja se oli niin hyvää että lapsena aina sitä syödessä huomaamattani hyräilin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:29"]
Söin kiviä
[/quote]
Oliko hyviä?
Mut mites olis vaikka paella, jos niitä äyriäisiä tekee mieli?
Alan kohta valmistella huomiseksi merimiespihviä. Iltapalaksi tehdään pizzoja, joihin on täytevaihtoehdoiksi varattu kinkkua, jauhelihaa, meetwurstia, herkkusieniä, ananasta, oliiveja ja aurajuustoa.
Perunamuussia ja kalapuikkoja. Huomenna varmaan teen karjalanpaistia, sain halvalla Lidlistä. T. mies.
No täällä Lidlistä ostettu karjalanpaisti porisemassa, kyytipojaksi perunamuussia
Lämpimiä lenkkileipiä ja riisipuuroa, saavat isommat valita kumpaa ottavat. Vauvalle soseutin kasviksia ja kanaa.
Paljon oli lidlissä karjalanpaisti?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:04"]Paljon oli lidlissä karjalanpaisti?
[/quote]
3,39 €/600 g.
Bibimbapia (korealainen "pyttipannu"), oi muchim (chili-kurkku-salaatti) ja kimchi kyljessä. Kokkaillaan paljon aasialaista, vaikka ollaankin ihan suomalaisia.
Jos mereneläviä toivoi, kannattaa kokeilla hummeririsottoa! Oma suosikkirisottoni :)
Seitanburgereita ja taboulleh salaattia.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:22"]En tiedä vielä... Lapsella synttärit eikä vieraat älyä lähteä ja nälkä alkaa olla.
[/quote]
Siinäpä kummalliset synttärit, jos nälkä on.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:20"]
Meillä syötiin tänään itsetehtyjä hampurilaisia.teen itse jauhelihasta pihvit,joissa pelkkää jauhelihaa ja grillimaustetta.kuorten väliin pihvin lisäksi cheddar -juuston viipale,hampurilaiskastiketta,jääsalaatin lehti,pari tomaatin viipaletta ja ananasrengas.
[/quote]
Ens kerralla kannattaa kokeilla niin, että se juusto on pihvin sisällä. On ihan ältsyn hyvää <3
[/quote]
Juicy Lucy :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:22"]
Bibimbapia (korealainen "pyttipannu"), oi muchim (chili-kurkku-salaatti) ja kimchi kyljessä. Kokkaillaan paljon aasialaista, vaikka ollaankin ihan suomalaisia. Jos mereneläviä toivoi, kannattaa kokeilla hummeririsottoa! Oma suosikkirisottoni :)
[/quote]
Kimchi, kiitos nam!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:16"]Perunoita, voikastiketta ja paistettuja ahvenfileitä.
[/quote]
Meillä ahvefileitä ja perunamuusia
Nyt alan tekemään pizzaa. Teen itse kastikkeen. Päälle ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa