Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Briteissä supertippuri, antibiootit ei tehoa

Vierailija
19.09.2015 |

Voi voi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat taudit vahvennettuna versiona valtaa maailman antibioottien turhakäytön takia. Ibtiassa saa ostaa ilman reseptiä mitä tahansa antibioottia.

Samoin tubi.

Vierailija
2/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:16"]Vanhat taudit vahvennettuna versiona valtaa maailman antibioottien turhakäytön takia. Ibtiassa saa ostaa ilman reseptiä mitä tahansa antibioottia.

Samoin tubi.
[/quote]

Ja jotkut idiootti vielä Facessa raivoavat siitä kun lapsi ei saanut keuhkoputkentulehdukseen Antibiootteja.
Muistan kun vielä kymmenen vuotta sitten minulle naurettiin kun en suostunut syömään Antibiootteja juuri tuon takia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:16"]Vanhat taudit vahvennettuna versiona valtaa maailman antibioottien turhakäytön takia. Ibtiassa saa ostaa ilman reseptiä mitä tahansa antibioottia.

Samoin tubi.
[/quote]

Ja jotkut idiootti vielä Facessa raivoavat siitä kun lapsi ei saanut keuhkoputkentulehdukseen Antibiootteja.
Muistan kun vielä kymmenen vuotta sitten minulle naurettiin kun en suostunut syömään Antibiootteja juuri tuon takia :D
[/quote]
*antibiootteja

Vierailija
4/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Intiassa saa ilman reseptiä mitä vain.

Vierailija
5/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en oo pannut brittejä

Vierailija
6/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Onneksi olen naimissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän