Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomanneet ilmiön? annat miehelle pakit, alkaa vähättelemään ulkonäköäsi

Vierailija
19.09.2015 |

Oleteko huomanneet tällaisen ilmiön? Antaessasi pakit miehelle, hän alkaa vähätellä ulkonäköäsi.

Miksi ensin yrittää lähestyä, jos nainen ei ole niin kovin viehättävä? :D

Jotkut myös tekevät sitä, että jos ei heti lämpene, mutta ei suoraan anna pakkejakaan, alkavat hieman arvostella ulkonäköä.

Ja näin olen empiirisesti havainnut niiden ei kaikista komeimpien miesten toimivan.

Onko tuo joku itsepuolustusreaktio uskotella itselleen, että saa jokaisen naisen, jonka haluaa? Että jos joku antaa pakit, hän ei olisi ollutkaan hyvä?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:09"]Torjumiseen voi olla miljoona erilaista syytä, joista suurin osa ei välttämättä liity ko. mieheen yhtään mitenkään

[/quote]

Niin, ei liity, jos otetaan oppia aikaisemmasta kommenteista, joissa äiti opettaa tyttärilleen torjumaan jokaisen miehen heti alkuun testausmielessä.

Onko tuo nyt sitten jotenkin järkevä tapa, niin peukkujen määristä päätellen ilmeisesti on. Minusta ei ole.

Vierailija
2/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"]

Nääh, siis ainahan se on mahdollista että nainen ymmärtää jonkun jutun väärin tai jotain, mutta mitä sen mulle pitäisi merkata? Maailmassa on liikaa naisia että jaksaisin vaivata yhtään päätäni sillä naisella joka aikaisemmin antoi pakit ja miettiä että mitä se nyt sitten oikeasti haluaa? Voihan se olla ihan hyvillä motiiveilla kiinnostunut musta, mutta en näe silti syytä käyttää aikaa tällaiseen naiseen, koska voin käyttää saman ajan naiseen, jonka kanssa asiat ovat selkeitä jo alusta lähtien.

[/quote]

En sanonut että sinun pitäisi antaa tilaisuus tällaiselle toisiin ajatuksiin tulleelle naiselle, jos olet jo sillä välin aloittanut suhteen jonkun itsellesi sopivan uuden naisen kanssa. Jos taas et ole, niin silloin sinulla on ihan yhtälailla aikaa tälle naiselle kuin jollekulle toisellekin. Tai vaikka molemmille, treffithän voi sopia eri päiville jos sinulla naisista on noin kovasti tunkua. ;) 

Toki on oma valintasi, miten toimit. Jos itsetuntosi on niin hauras, että joudut suojelemaan itseäsi treffeiltä tällaisen sinusta kiinnostuneen naisen kanssa, niin se lienee myös naisen voitto että kieltäydyt.

Itse olen löytänyt hyvän parisuhteen rajaamalla seurusteluni sellaisiin miehiin, joilla on terve itsetunto. Ei siis heikko sellainen, mutta ei myöskään överiksi paisuteltu, joka on oikeasti vain heikon itsetunnon toinen ilmenemismuoto. Ja kuten sanoin, saman opetan myös tyttärillemme kun aika tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:09"]Torjumiseen voi olla miljoona erilaista syytä, joista suurin osa ei välttämättä liity ko. mieheen yhtään mitenkään

[/quote]

Niin, ei liity, jos otetaan oppia aikaisemmasta kommenteista, joissa äiti opettaa tyttärilleen torjumaan jokaisen miehen heti alkuun testausmielessä.

Onko tuo nyt sitten jotenkin järkevä tapa, niin peukkujen määristä päätellen ilmeisesti on. Minusta ei ole.

[/quote]

Tarkennan vielä sen verran, että totta kai tämä riippuu kontekstista. Jos mies on vaikka opiskelukaveri tai työkaveri, jonka jo tuntee kohtalaisen hyvin, ei ole mielekästä alkaa pakkeja antamaan vain testausmielessä. Mutta toisena ääripäänä joku Tinder vaikuttaa sellaiselta, että siellä voi kyllä tulla vastaan ihan mitä tahansa ja tehokkaimmin ne kusiaivot erottuvat joukosta jos antaa ensin (ystävälliset) pakit.

t. Kyseinen mamma

Vierailija
4/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee kullilla pohjimmiltaan aina. Tuossa se tulee hyvin ilmi, kun ei pillua irtoa niin todellinen luonne pyrkii esiin.

Vierailija
5/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:26"]Joo no, otit nyt noita itsestäänselviä tapauksia. Mitäs sitten kun saat maanantaina pakit ja lauantaina nainen onkin kiinnostunut, noin niinkuin esimerkkinä? [/quote]

Edelleenkin syy pakkeihin voi olla lähes mitä tahansa.

Mietitään vaikka kohtaamisia baareissa. Jaetaan kaikki kohtaamiset ensin kahteen ryhmään: A) niihin, joissa osapuolet olisivat toisilleen hyvä match ja B) niihin, joissa eivät ole.

B-ryhmä on todennäköisesti aika paljon suurempi, varsinkin silloin kun ympäristönä on jokin ulkonäkövetoinen foorumi, siis baari tai Tinder tai vastaavat. Huteja siis tulee paljon. Jos saat B-ryhmää edustavassa tilanteessa pakit, ei ole kerrassaan mitään syytä loukkaantua, koska et olisi halunnut sen henkilön seuraa kuitenkaan (jos vain tietäisit minkälaista hänen seuransa on). Eikö? Ja tällainen henkilö ei todennäköisesti muuta mieltään jälkikäteenkään, mikä on vain hyvä. Jos muuttaa ja menette treffeille ja yhteensopimattomuus paljastuu, olet menettänyt muutaman tunnin aikaasi. Ei kovin vakavaa.

Sitten on A-ryhmä. Kun puhutaan nopeisiin, ulkonäkökeskeisiin kohtaamisiin perustuvasta ympäristöstä, osapuolilta jää pimentoon suurin osa niistä asioista, jotka tekevät heistä hyvän matchin. Totta kai silloin joku voi antaa pakit myös sellaiselle, josta oikeasti olisi kiinnostunut jos vain tietäisi millainen ihminen tämä on. Syynä pakkeihin ei tässä tapauksessa ole toisen havaittu kelpaamattomuus, vaan se että kelpaavuus on jäänyt (toistaiseksi) havaitsematta koska havaintomateriaalia on saatu niin vähän ja suppeasti. Jos pari kohtaa uudestaan, materiaalia saadaan lisää. Jossain pisteessä materiaalia on kertynyt niin paljon, että syntyy kiinnostus. Ei tässä ole mitään pelaamista tai vedättämistä, selitys on ihan vain ihmisiin tutustumisen vaikeus.

Oman alakategoriansa A-ryhmään muodostavat sitten vielä ne tilanteet, joissa pokattava ei vain kerta kaikkiaan ole oikeassa mielentilassa, syystä tai toisesta. Eli tilanteet, joissa hyvin yhteensopivakaan pokaaja ei voi olosuhteiden vuoksi onnistua. Silloinkaan vika ei ole pokaajassa. Ihmiset ovat ihmisiä eikä kukaan ole aina parhaimmillaan. Itsetunnoltaan terve ihminen ymmärtää tämän eikä kehitä siitä asetta toista vastaan. Ylipäänsä houkutteleva kumppani on sellainen, joka pyrkii näkemään toisen hyvässä - ei huonossa - valossa. Lapatossuksi kuitenkaan alistumatta, eli myös oma itse on hyvä kyetä näkemään hyvässä valossa. Nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä.

[/quote]

En kiellä tota sun teoriaa sinänsä, mutta siitä huolimatta jos tilanne on että olen baarissa jutellut naiselle vaikka muutaman minuutin ja hän ei anna puh. nroaan, niin kyllä siinä jää miettimään että minkä takia olin silloin EI-mies ja myöhemmin JOO-mies? Ei tarvitse heti ihastua, mutta jos ei herätä alkuun edes sen verran kiinnostusta, että haluaisi myöhemmin mennä kahville tutustumaan lisää, niin silloin ei kyllä ole hommalla tulevaisuutta mun silmissä. On aika iso todennäköisyys, että nainen on kiinnostunut musta vääristä syistä. Mitä niin ihmeellistä musta sitten myöhemmin paljastui, mikä käänsi homman täysin ympäri? Ja tässä tietysti pitää olettaa että alkoholi tms. ei ole sotkenut ihmisen käytöstä alunperin.

Vierailija
6/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:08"]

[/quote]

[/quote]

Tarkennan vielä sen verran, että totta kai tämä riippuu kontekstista. Jos mies on vaikka opiskelukaveri tai työkaveri, jonka jo tuntee kohtalaisen hyvin, ei ole mielekästä alkaa pakkeja antamaan vain testausmielessä. Mutta toisena ääripäänä joku Tinder vaikuttaa sellaiselta, että siellä voi kyllä tulla vastaan ihan mitä tahansa ja tehokkaimmin ne kusiaivot erottuvat joukosta jos antaa ensin (ystävälliset) pakit.

t. Kyseinen mamma

[/quote]

Niin ja erottuu nekin tyypit, jotka ei jaksa mitään leikkejä. Niistä meinaan et kuule enää mitään.

Vierailija
7/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:12"]

Mies ajattelee kullilla pohjimmiltaan aina. Tuossa se tulee hyvin ilmi, kun ei pillua irtoa niin todellinen luonne pyrkii esiin.

[/quote]

Miehet joiden kanssa sinä pyörit ajattelevat kullillaan aina.

Vierailija
8/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"] Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa. [/quote] Tässä syy miksi viihdyn vain valkoisten heteromiesten seurassa. Muukin seura olisi kiva, mutta ainoastaan "omiensa" joukossa voi kaksi ihmistä kohdata aidosti ja tasa-arvoisesti. Voi esimerkiksi vittuilla ja toinen vastaa samalla mitalla, ei uhriudu ja toiseuta. [/quote] Kysymys ei ole vain mistään uhriutumisesta. Vaan ilmiöistä jotka ovat peräisin patriarkaalisesta maailmasta. Onneksi ollaan kuitenkkn koko ajan menossa tasa-arvoisempaan suuntaan, mutta uskon, että VIELÄKIN ihmiset alitajuntaisesti ajattelee, että nainen on se huonompi sukupuoli (ja siksi naista saa myös kohdella huonommin). Ja muutenkin on "sääntöjä" joita ei sanota ääneen, mutta ovat kuitenkin olemassa. Kuten; miesten pettäminen on hyväksytympää kuin naisten pettäminen.

[/quote]

Sitäkin on tutkittu, miten naiset käyttäytyvät pakkien jälkeen. Tulos oli, että saatuaan komealta mieheltä pakit, naiset ovat tylyjä vähemmän komealle. Jos komea mies taas piti naisesta, niin hän oli ystävällinen rumallekin miehelle. Ruman miehen pakit tai suosio ei naiseen vaikuttanut.

Patriarkaatti on usein helppo selitys ja usein unohdetaan että naiset ovat ihan yhtä lapsellisia kuin miehet, ehkä tosin eri tavoilla.
[/quote]

Sitä saa rahalla niin monenlaista tutkimusta

Vierailija
9/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:41"]

Useinhan näistä tulee myös mieleen, että jos nainen antaa ensin pakit, niin ulkonäkösi ei miellytä häntä. Sitten kun oppii tuntemaan sinut, niin sitten kiinnostaa. Mutta kun mä taas haluan naisen, joka pitää mua komeana jo ihan tuntemattakin. 

Ja kuinkas moni nainen haluaisi miehen, joka ei kadulla katsoisi häneen päinkään?

[/quote]

No minulla on tällainen mies (ainakin olettaisin näin olevan), ja näin 12 vuoden suhteen jälkeen se on täydellisen yhdentekevää. Koen silti mieheni pitävän minusta ja haluavan minua erittäin paljon. Tämä johtuu siitä, että sovimme elämänkumppaneiksi ja rakastamme toisiamme. Sama myös toisin päin: kaikki miehet, joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet silmissäni erittäin hyvännäköisiä, vaikka objektiivisella skaalalla arvioiden vaihtelu on ollut todella suurta.

Se ulkonäkö on asia, jolla täytetään muilla elämänalueilla olevaa tyhjyyttä. Karkkia, jota syödään kun ei saada oikeasti hyvää ravintoa. Ei siitä haittaa ole, mutta ei se hyvässä suhteessa myöskään ole millään tavalla olennaista.

[/quote]

Siitä huolimatta nhl-kiekkoilijoilla ei ole rumia puolisoita, vaan lähinnä missejä sun muita malleja. Tarkoittaako tämä sitä, että jokainen nhl-pelaaja on pinnallinen vai olisiko sillä ulkonäöllä kuitenkin väliä, ts. on vaikea rakastua rumaan jos on kaunistakin tarjolla? Eikä ne missitkään suostu tapailemaan pelokkaita vässykkämiehiä. Tarkoittaako tämä että missit ovat jotenkin geneettisesti erilaisia kuin tavalliset naiset, joille ainakin silloin tällöin kelpaa vässykkäkin?

Vierailija
10/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:05"]

Tapahtui baarissa.

Mies:"Hei lähe mulle patjaks."

Minä:"No en lähde, mulla on poikaystävä."

Mies:"Mä voin vetää sitä turpaan jos sä haluut :D !"

Minä:" ?!? No en tosiaankaan haluu. Heippa!"

Mies:"Huora!"

Vitsi minkä kultakimpaleen menetin kun en lähtenyt.

[/quote]

Lähiöpubeissa ei kannata aikaansa kuluttaa.

Vierailija
11/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"]

Nääh, siis ainahan se on mahdollista että nainen ymmärtää jonkun jutun väärin tai jotain, mutta mitä sen mulle pitäisi merkata? Maailmassa on liikaa naisia että jaksaisin vaivata yhtään päätäni sillä naisella joka aikaisemmin antoi pakit ja miettiä että mitä se nyt sitten oikeasti haluaa? Voihan se olla ihan hyvillä motiiveilla kiinnostunut musta, mutta en näe silti syytä käyttää aikaa tällaiseen naiseen, koska voin käyttää saman ajan naiseen, jonka kanssa asiat ovat selkeitä jo alusta lähtien.

[/quote]

En sanonut että sinun pitäisi antaa tilaisuus tällaiselle toisiin ajatuksiin tulleelle naiselle, jos olet jo sillä välin aloittanut suhteen jonkun itsellesi sopivan uuden naisen kanssa. Jos taas et ole, niin silloin sinulla on ihan yhtälailla aikaa tälle naiselle kuin jollekulle toisellekin. Tai vaikka molemmille, treffithän voi sopia eri päiville jos sinulla naisista on noin kovasti tunkua. ;) 

Toki on oma valintasi, miten toimit. Jos itsetuntosi on niin hauras, että joudut suojelemaan itseäsi treffeiltä tällaisen sinusta kiinnostuneen naisen kanssa, niin se lienee myös naisen voitto että kieltäydyt.

Itse olen löytänyt hyvän parisuhteen rajaamalla seurusteluni sellaisiin miehiin, joilla on terve itsetunto. Ei siis heikko sellainen, mutta ei myöskään överiksi paisuteltu, joka on oikeasti vain heikon itsetunnon toinen ilmenemismuoto. Ja kuten sanoin, saman opetan myös tyttärillemme kun aika tulee.

[/quote]

Niin no, nuorempana mulla oli huonompi itsetunto ja silloin olisin antanut naisille ihan niin monta mahdollisuutta kun ne kehtaa pyytää. Nykyään en anna ja nykyään niitä naisia sitten onkin tarjolla mulle. Ennen ei ollut. 

Keksin aika monta muuta asiaa joita teen mieluummin kuin kulutan aikaani treffeillä jonkun ristiriitaisia signaaleja lähettävän, joka hyvin mahdollisesti on epämääräisillä motiiveilla toimiva, luonnehäiriöinen tai muuten vähän lapsellinen ja jatkuvasti mieltään muuttava. Toki on myös mahdollista että nainen vain alkoi tykätä kun oppi tuntemaan paremmin, mutta sitten se on niin. Ei sitä silti tarvitse tai edes kannata katsoa jokaista korttia loppuun asti. Ei se elämä ole siitä naisesta kiinni kuitenkaan ja on iso riski että tarjolla onkin vain paskaa kun lähdet treffeille naisen kanssa joka ensin antaa pakit.

Vierailija
12/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:08"]

[/quote]

[/quote]

t. Kyseinen mamma

[/quote]

Mitens meinaat sitten jatkaa? Mä en ainakaan jäisi katselemaan, jos kerrot, että ensin annoit pakit tarkoituksella. Nainen joka pelaa pelejä jo kättelyssä... pelaa niitä satavarmasti jatkossakin. Meinaatko valehdella miehelle että miksi annoit pakit? Siinäpä hyvä alku suhteelle.

Vierailija
13/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:12"]

[/quote]

Miehet joiden kanssa sinä pyörit ajattelevat kullillaan aina.

[/quote]

Toivottavasti ei, en ole homo.

Vierailija
14/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut ilmiön? Mies ei ole edes kysellyt tuollaista mihinkään mutta huutelet perään. Levität juttua jättäneensä tuon. Olet todellakin tahmeampi kuin Miltä Näytät, tipu.

Korjaus tahmeampi korjattu tyhmempi

.

Vierailija
15/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:18"]Mä haluan että nainen on kiinnostunut musta, enkä ole mikään kakkospalkinto. Siksi en lähtökohtaisesti halua naista joka yhtäkkiä kääntää päänsä. Herättää liikaa kysymyksiä naisen motiiveista. Ja se jos nainen valheellisesti ensin esittää jotain muuta testatakseen sua, kertoo jo ihan tarpeeksi huonoja asioita ko. naisesta. En mä sellaisia miehiäkään halua kaveriksi, jotka pelailee toisten kustannuksella.

[/quote]

Sinulla on tässä lähtöoletuksena, että aina kun saat pakit, se johtuu sinun kelpaamattomuudestasi. Tällaisen oletuksen tekevällä on ongelmia itsetunnon kanssa. Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ymmärtää, että jossain Tinderissä tai baarissa pokailu on aina tuuripeliä. Ei se pokattava mitenkään voi saada sinusta kokonaisvaltaista käsitystä sen parin sekunnin aikana, jonka olette tekemisissä. Hän voi vaikka kuulla väärin jonkin sanan, jonka sanot, tai hänellä voi olla huono päivä ja muut asiat mielessä, tai sinulla voi olla samaa partavettä kuin jollain tyypillä joka on viikko sitten yrittänyt raiskata hänet ja hänelle tulee siksi ikävä olo seurassasi, tai ihan mitä tahansa muuta.

Jos otat pakit itseesi, se on merkki siitä että olet hankala seurustelukumppani, koska otat silloin monta muutakin juttua tarpeettomasti itseesi ja sellaisen henkilön seura ei ole mukavaa. Silloin teet oma-aloitteisesti itse itsestäsi juuri sen "kakkospalkinnon", joka et kuitenkaan haluaisi olla. Jos taas osaat olla ottamatta itseesi, se on merkki hyvästä itsekontrollista ja kyvystä ajatella tilanteita monipuolisesti, sekä ihmisten hyvyyteen luottamisen taidosta. Tämä ei ole helppoa, jos sitä ei osaa. Mutta onneksi jokaisella on mahdollisuus oppia!

[/quote]

[/quote]

No jos et ole yhtään valmis näkemään vaivaa, vaikka sen verran että otat selvää ensin pakit antaneen naisen mielenmuutoksesta niin saatat kyllä menettää hyviä tilaisuuksia.

Jos sinä teet aloitteen niin olet kuitenkin edes jonkun hetken seurannut naista jota aiot lähestyä. Joskus pidempäänkin. Naisen pitäisi osata tehdä päätös hetkessä. Joskus tulee sanottua varoiksi ei.
Kohta huomaa että ehkä olisi sittenkin kannattanut ainakin hetken jutella tms.

Vierailija
16/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:18"]Mä haluan että nainen on kiinnostunut musta, enkä ole mikään kakkospalkinto. Siksi en lähtökohtaisesti halua naista joka yhtäkkiä kääntää päänsä. Herättää liikaa kysymyksiä naisen motiiveista. Ja se jos nainen valheellisesti ensin esittää jotain muuta testatakseen sua, kertoo jo ihan tarpeeksi huonoja asioita ko. naisesta. En mä sellaisia miehiäkään halua kaveriksi, jotka pelailee toisten kustannuksella. [/quote] Sinulla on tässä lähtöoletuksena, että aina kun saat pakit, se johtuu sinun kelpaamattomuudestasi. Tällaisen oletuksen tekevällä on ongelmia itsetunnon kanssa. Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ymmärtää, että jossain Tinderissä tai baarissa pokailu on aina tuuripeliä. Ei se pokattava mitenkään voi saada sinusta kokonaisvaltaista käsitystä sen parin sekunnin aikana, jonka olette tekemisissä. Hän voi vaikka kuulla väärin jonkin sanan, jonka sanot, tai hänellä voi olla huono päivä ja muut asiat mielessä, tai sinulla voi olla samaa partavettä kuin jollain tyypillä joka on viikko sitten yrittänyt raiskata hänet ja hänelle tulee siksi ikävä olo seurassasi, tai ihan mitä tahansa muuta. Jos otat pakit itseesi, se on merkki siitä että olet hankala seurustelukumppani, koska otat silloin monta muutakin juttua tarpeettomasti itseesi ja sellaisen henkilön seura ei ole mukavaa. Silloin teet oma-aloitteisesti itse itsestäsi juuri sen "kakkospalkinnon", joka et kuitenkaan haluaisi olla. Jos taas osaat olla ottamatta itseesi, se on merkki hyvästä itsekontrollista ja kyvystä ajatella tilanteita monipuolisesti, sekä ihmisten hyvyyteen luottamisen taidosta. Tämä ei ole helppoa, jos sitä ei osaa. Mutta onneksi jokaisella on mahdollisuus oppia! [/quote] Nääh, siis ainahan se on mahdollista että nainen ymmärtää jonkun jutun väärin tai jotain, mutta mitä sen mulle pitäisi merkata? Maailmassa on liikaa naisia että jaksaisin vaivata yhtään päätäni sillä naisella joka aikaisemmin antoi pakit ja miettiä että mitä se nyt sitten oikeasti haluaa? Voihan se olla ihan hyvillä motiiveilla kiinnostunut musta, mutta en näe silti syytä käyttää aikaa tällaiseen naiseen, koska voin käyttää saman ajan naiseen, jonka kanssa asiat ovat selkeitä jo alusta lähtien. [/quote] No jos et ole yhtään valmis näkemään vaivaa, vaikka sen verran että otat selvää ensin pakit antaneen naisen mielenmuutoksesta niin saatat kyllä menettää hyviä tilaisuuksia. Jos sinä teet aloitteen niin olet kuitenkin edes jonkun hetken seurannut naista jota aiot lähestyä. Joskus pidempäänkin. Naisen pitäisi osata tehdä päätös hetkessä. Joskus tulee sanottua varoiksi ei. Kohta huomaa että ehkä olisi sittenkin kannattanut ainakin hetken jutella tms.

[/quote]

Täh? Nainenhan tuossa on antanut tilaisuuden mennä ohi tekemällä hätäisiä päätöksiä. Saa sitten itse vakuutella ja nähdä vaivaa että annan toisen tilaisuuden. Eihän sitä koskaan tiedä, jos nainen sitten onnistuukin osoittamaan olevansa tosissaan. Mutta millään pitkällä katseella tai leveällä hymyllä ei mun päätä välttämättä käännetä. Ei vaan jaksa noita naisten pelleilyjä.

Vierailija
17/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:18"]Mä haluan että nainen on kiinnostunut musta, enkä ole mikään kakkospalkinto. Siksi en lähtökohtaisesti halua naista joka yhtäkkiä kääntää päänsä. Herättää liikaa kysymyksiä naisen motiiveista. Ja se jos nainen valheellisesti ensin esittää jotain muuta testatakseen sua, kertoo jo ihan tarpeeksi huonoja asioita ko. naisesta. En mä sellaisia miehiäkään halua kaveriksi, jotka pelailee toisten kustannuksella. [/quote] Sinulla on tässä lähtöoletuksena, että aina kun saat pakit, se johtuu sinun kelpaamattomuudestasi. Tällaisen oletuksen tekevällä on ongelmia itsetunnon kanssa. Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ymmärtää, että jossain Tinderissä tai baarissa pokailu on aina tuuripeliä. Ei se pokattava mitenkään voi saada sinusta kokonaisvaltaista käsitystä sen parin sekunnin aikana, jonka olette tekemisissä. Hän voi vaikka kuulla väärin jonkin sanan, jonka sanot, tai hänellä voi olla huono päivä ja muut asiat mielessä, tai sinulla voi olla samaa partavettä kuin jollain tyypillä joka on viikko sitten yrittänyt raiskata hänet ja hänelle tulee siksi ikävä olo seurassasi, tai ihan mitä tahansa muuta. Jos otat pakit itseesi, se on merkki siitä että olet hankala seurustelukumppani, koska otat silloin monta muutakin juttua tarpeettomasti itseesi ja sellaisen henkilön seura ei ole mukavaa. Silloin teet oma-aloitteisesti itse itsestäsi juuri sen "kakkospalkinnon", joka et kuitenkaan haluaisi olla. Jos taas osaat olla ottamatta itseesi, se on merkki hyvästä itsekontrollista ja kyvystä ajatella tilanteita monipuolisesti, sekä ihmisten hyvyyteen luottamisen taidosta. Tämä ei ole helppoa, jos sitä ei osaa. Mutta onneksi jokaisella on mahdollisuus oppia! [/quote] Nääh, siis ainahan se on mahdollista että nainen ymmärtää jonkun jutun väärin tai jotain, mutta mitä sen mulle pitäisi merkata? Maailmassa on liikaa naisia että jaksaisin vaivata yhtään päätäni sillä naisella joka aikaisemmin antoi pakit ja miettiä että mitä se nyt sitten oikeasti haluaa? Voihan se olla ihan hyvillä motiiveilla kiinnostunut musta, mutta en näe silti syytä käyttää aikaa tällaiseen naiseen, koska voin käyttää saman ajan naiseen, jonka kanssa asiat ovat selkeitä jo alusta lähtien. [/quote] No jos et ole yhtään valmis näkemään vaivaa, vaikka sen verran että otat selvää ensin pakit antaneen naisen mielenmuutoksesta niin saatat kyllä menettää hyviä tilaisuuksia. Jos sinä teet aloitteen niin olet kuitenkin edes jonkun hetken seurannut naista jota aiot lähestyä. Joskus pidempäänkin. Naisen pitäisi osata tehdä päätös hetkessä. Joskus tulee sanottua varoiksi ei. Kohta huomaa että ehkä olisi sittenkin kannattanut ainakin hetken jutella tms.

[/quote]

Jännää tää kielenkäyttö. Ensin mies näkee vaivaa siinä että menee juttelemaan naiselle ja ottaa mahdollisesti pakit vastaan. Sen jälkeen miehen pitäisi vielä nähdä vaivaa tutustuakseen mielensä muuttaneeseen neitiin? Onko yhtään mitään mitä miehen ei pitäisi tehdä ja onko naisella tuossa yhtään mitään velvollisuutta?

Vierailija
18/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On tullu myös nähtyä miesten itsetunnolla leikkiviä naisia, jotka vaan kaipaa miesten huomiota. Ne harrastaa noita hot'n'cold -leikkejä, millä koukuttaa miehiä. Parempi olla varuillaan kun lähteä jokaisen ailahtelevan naikkosen oikkuihin mukaan, se on kyllä huomattu.

Vierailija
19/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:40"]

[/quote]

Täh? Nainenhan tuossa on antanut tilaisuuden mennä ohi tekemällä hätäisiä päätöksiä. Saa sitten itse vakuutella ja nähdä vaivaa että annan toisen tilaisuuden. Eihän sitä koskaan tiedä, jos nainen sitten onnistuukin osoittamaan olevansa tosissaan. Mutta millään pitkällä katseella tai leveällä hymyllä ei mun päätä välttämättä käännetä. Ei vaan jaksa noita naisten pelleilyjä.
[/quote]

Niin en osaa sanoa naisten pelleilyistä, itse olen aina vakavissani vaikken aina vakava.
Etenen varoen ja on todella tullut annettua pakkeja joita olen jäänyt katumaan.
Toisaalta olen seurustellut miehen kanssa jolle ensin annoin pakit.
Oma nykyinen mieheni antoi minulle alkuun pakit vaan tunnen itseni rakastetuksi ja arvostetuksi aikanaan saamistani pakeista huolimatta.

Vierailija
20/104 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joilla on heikko itsetunto tekee tota ulkonäön haukkumista  ja huorittelua. Terveelle itsetunnolla varustettu mies ei koe tarpeelliseksi haukkua naista, jos nyt sattuu saamaan pakit. Tosin uskoisin että jälkimmäisellä se flaksikin käy vähän useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi