Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, keskustele haluista, toiveista ja fantasioista

Vierailija
08.11.2025 |

Ennakkoluulottomasti, avoimesti ja ilman häpeää.

Kaikki käy.

T. Asiallinen mies

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vielä muutaman tunnin toive, mutta syönnin ja saunan jälkeen totta 🥰 Stay-up sukat ja body alapään neppareilla varustettuna päälle, huppu silmille, käsistä ja jaloista kiinni sänkyyn, jonka jälkeen mies on luvannut minulle niin  monta orgasmia Wandilla ja dildolla että anelen hänen naivan minua. Tavoite on kestää tunti ja hänen tavoite että luovutan puolessa tunnissa.

Tätä on suunniteltu pitkään, mutta kun ei ole ollut lapsivapaata niin ei ole voitu leikkiä aikuisten leikkejä. Ennen lapsia tämä oli joka viikkoista. 

Vierailija
2/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vielä muutaman tunnin toive, mutta syönnin ja saunan jälkeen totta 🥰 Stay-up sukat ja body alapään neppareilla varustettuna päälle, huppu silmille, käsistä ja jaloista kiinni sänkyyn, jonka jälkeen mies on luvannut minulle niin  monta orgasmia Wandilla ja dildolla että anelen hänen naivan minua. Tavoite on kestää tunti ja hänen tavoite että luovutan puolessa tunnissa.

Tätä on suunniteltu pitkään, mutta kun ei ole ollut lapsivapaata niin ei ole voitu leikkiä aikuisten leikkejä. Ennen lapsia tämä oli joka viikkoista. 

Onneksi olkoon. Kuulostaa hyvältä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sub nainen ja vähän kuulemma nymfokin, joten ihan vähällä mua ei kesytetä. Olisiko susta miestä yrittää tyydyttää tällainen kuuma pakkaus? Miten sen tekisit? Miten pian onnistuu uusinta kun oot lauennut muhun?

sub-N36

Vierailija
4/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sub nainen ja vähän kuulemma nymfokin, joten ihan vähällä mua ei kesytetä. Olisiko susta miestä yrittää tyydyttää tällainen kuuma pakkaus? Miten sen tekisit? Miten pian onnistuu uusinta kun oot lauennut muhun?

sub-N36

Todellakin tekisin kaikkeni, tyydytääkses sut. Konstit on monet.

Jatketaanko keskustelua muualla, niin ei poisteta, kun menee liian härskiks palstalle?

Ap

Vierailija
5/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mustaa munaa. 

N54

Vierailija
6/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan mustaa munaa. 

N54

Mikä tekee yhdestä väristä paremman, kun toisesta?

Ap

Vierailija
7/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas se sama kirjekaveria muille sivustoille ruikuttava mukadomi, poikaparka vinkuu yksinäisyyttään viikosta toiseen. Pitääpä ottaa jostain copy-pastella oikein mehukas bdsm sessiopätkä tähän ketjuun jotta tää poistuu ääntä nopeemmin. Sama toimii niihinkin joita luuseripoika tekee kohta lisää. Ei taida flaksi käydä tänäänkään. Ootahan hetkin niin tää ketju häippäsee.

Vierailija
8/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskustele. Hanki materiaalisi muualta, ap.

Vierailija
9/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sub-N36

Jatketaanko keskustelua muualla, niin ei poisteta, kun menee liian härskiks palstalle?

Ap

Eikö poju uskalla, taidat jäädä ilman taas.. 

Kjäh kjäh.

Vierailija
10/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas se sama kirjekaveria muille sivustoille ruikuttava mukadomi, poikaparka vinkuu yksinäisyyttään viikosta toiseen. Pitääpä ottaa jostain copy-pastella oikein mehukas bdsm sessiopätkä tähän ketjuun jotta tää poistuu ääntä nopeemmin. Sama toimii niihinkin joita luuseripoika tekee kohta lisää. Ei taida flaksi käydä tänäänkään. Ootahan hetkin niin tää ketju häippäsee.

Sähän tunnut tuntevan mut hyvin. Onn mä sitten mikä tahansa, niin mä ainakin pysyn palstan mukaisessa aiheessa, enkä etsi muiden kirjoituksista jotain josta voisin valittaa. Se vasta säälittävää ja yksinäisen, katkeran ihmisen toimitaa onkin.

Kuka anto sulle päätösvallan siihen mitä täällä saa kirjoitella? Ja miksi se häiritsee sua niin älyttömästi. En pysty ymmärtämään. Mitä jos jättäisit lukematta, tai ainakin komentoimatta, vähintäänkin sabotoimatta muiden kirjotukset, jos ei mielytä?

Vierailija
11/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sub-N36

Ap

Eikö poju uskalla, taidat jäädä ilman taas.. 

Kjäh kjäh.

Voi kateellinen reppana. Ei oo rohkeuden puutetta.

Onko luetun ymmärtäminen sulle vaikeeta?

Sitä paitsi, jos oiskin niin vahingonilo on todella tyhmyyden merkki.

Vierailija
12/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset antako vihaajien estää kirjoittamista.

Ap

Vierailija
13/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kato, poju alkaa polttaa hihojaan jo.

Vierailija
14/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato kato, poju alkaa polttaa hihojaan jo.

Älä sekota mua itseesi.

Vierailija
15/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies mikä ei pysty selvittämään asioitaan kotonaan?Tuhmien viestittelykö se auttaisi?Häpeä p....housu.

Vierailija
16/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies mikä ei pysty selvittämään asioitaan kotonaan?Tuhmien viestittelykö se auttaisi?Häpeä p....housu.

Kiitos moraali poliisi. 

Vierailija
17/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset antako vihaajien estää kirjoittamista.

Ap

Tätä pitää noudattaa!!

Vierailija
18/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa oliskin!

Vierailija
19/19 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveeni on että painut muualle tältä palstalta, Ap. Onko sinussa miestä toteuttamaan toiveeni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi