Lue keskustelun säännöt.
Nainen jota rakastan
19.09.2015 |
Ei halua minua siksi koska olen lyhyt. Tai tätä hän ei ole sanonut, mutta arvaan sen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:25"]
Älä AP kuuntele näitä, jotka väittävät etteivät naiset kiinnostu lyhyistä miehistä. Toki meihin naisiin mahtuu pinnallisia ulkonäkökeskeisiä yksilöitä (kuten miehiinkin), mutta jos ihastuksesi on tällainen, sinun on parempi olla ilman. Kuten joku kirjoitti, jos rakkautta riittää, ei miehen pituudella ole naiselle mitään väliä. . Itse olen pari senttiä omaa 170 senttistä miestäni pitempi. Ikinä en ole ajatellut vaihtaa häntä pois, kaikkein vähiten pituuden takia. Hän on ihanin, hauskin ja seksikkäin ihminen, jonka tiedän. (Eikä palkkapussilla ei ole tähän mitään vaikutusta, tienaan hieman enemmän kuin hän.) . Sen sijaan mieheni pituus tuntuu häiritsevän paljon häntä itseään. Olen yrittänyt vakuuttaa kymmenen yhteisen vuotemme aikana, ettei asialla ole minulle mitään merkitystä. Mutta näköjään teihin miehiin on iskostettu todella syvälle luulo, että kaikki naiset tahtovat pitkän miehen.
[/quote]
Mutta jotenkin miehesi on saanut sinut kiinnostumaan itsestään aikanaan. Useimmiten se on ulkoinen olemus, johon ensiksi kiinnitetään huomiota. Jos nainen ei halua edes olla samalla puolella katua miehen lyhyyden vuoksi, häneen on hyvin vaikea tutustua ja osoittaa, että löytyy muita hyviä puolia, vaikka lyhyeksi on jäänytkin.