Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkaveri - uskallanko tehdä (tälläisen) aloitteen

Vierailija
19.09.2015 |

Olen korviani myöten ihastunut uuteen työkaveriini (aloitin uudessa työpaikassa). Olen alalla, jossa esimerkiksi fyysinen kosketus on normaalia, ja olemme koko porukan kesken kuin yksi iso, intiimi perhe. On siis tosi vaikea sanoa, onko hänkin kiinnostunut minusta, vai onko hänen käyttäytymisensä kaikkia kohtaan samankaltaista! Usein kuvittelen hänen vaivihkaa flirttailevan kanssani (inasen viipyileviä katseita, epähauskoillekkin jutuille naureskelua ja muita PIENIÄ mutta niin.... ihania juttuja), mutta on todella mahdollista että kuvittelen, koska itse olen niin ihastunut.

Haluaisin ohimennen, kiusallisia tilanteita välttäen, antaa jonkin tilaisuuden (lyhyt keskustelu tms.) jossa hän voisi todella osoittaa, mikäli on samaan tapaan kiinnostunut. Mutta mitä mitä mitä voin sanoa? Mielessäni on ollut esimerkiksi kysyä kehutaanko hänen silmiään useinkin hypnoottisiksi tai kertoa että hän oli unessani. Tästä HÄN saisi tilasuuden jatkaa keskustelua haluamaansa suuntaan. (????? vai olisinko vain kiusallinen) Tai sitten vain ohi kävellessäni otan tavaksi koskettaa hänen hartioitaan tms, ja katsoa omaksuuko hän saman tavan minua kohtaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen kosketus jokapäiväistä?

Oletko töissä Kansallisbaletissa tai teatterissa?

Vierailija
2/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ei ei

Vierailija
4/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatterissa

Vierailija
5/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko näyttelijä?

Vierailija
6/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kerran miehelle nähneeni unta hänestä, ja koska tosiaan olin nähnytkin. Ihan vilpittömästi kerroin ja saman iltana päädyttiin sänkyyn. Se toimii, vilpittömästikin :D

Vierailija
7/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tanssija :D jos sillä nyt on jotain informatiivista arvoa

Vierailija
8/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti vaan, kuulosti tutulta vaan tuo tilanne! Mutta eri tyyppi kyseessä. :) Sinuna antaisin palaa! Kerran täällä vaan eletään. Tsemppiä!

Vierailija
9/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukei, maanantaina sitten! :D Raportoinko teille?

Vierailija
10/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, no ehkä mä sitten.. :D Harmittaisi kyllä kieltämättä jos jättäisin tilaisuuden käyttämättä. Hän on niin ihana!

Vierailija
11/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis molemmat sinkkuja?

Vierailija
12/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoit totta kai! :D Onnea matkaan ap

Vierailija
13/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näin uskoisin.

Vierailija
14/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas päivittää! :)

Tänäänkään en kiskaissut aloitetta hihastani, mutta ihan pieni tapahtuma sattui, mikä vieläkin nostattaa hymyn huulille! -> Hän nosti minut ilmaan lähelle rintaansa niin, että kasvomme olivat muutaman sekunnin lähes kiinni toisissaan. No.. kaikki teistä on varmaan joskus kokeneet sen, tavallaan vaistomaisen, reaktion SUUDELLA. En sitten kuitenkaan, mutta ei se kaukana ollut; ihan sähköiskun oloinen tuntemus. 

Äää, kertokaa mulle että kyllä se tunsi ihan samalla tavalla siinä hetkessä. Jooko? :D

Vierailija
15/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas!

Tänäänpä kävi lähes ihan samoin.. Hän tuli siihen ihan naamatusten kiehnäämään. Senkin härnääjä; joku kerta ihan totta VAHINGOSSA suutelen, ennen kun tajuan mitä teen! :D 

Hitsit, kun vaan tietäisin että käyttäytyykö hän kaikkien kanssa samalla lailla.

Vierailija
16/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lounalla kerroin unestani, jossa hän oli. Käveltiin yhtä matkaa takaisin studiolle; juteltiin niitä näitä. Sain antaa hänelle piiitkän niskahartia -hieronnan (hänen olisi pitänyt olla muualla työskentelemässä silloin..). Uuuuu, ne lihakset, se jäntevyys! :D

Jatkan päivittelyä! (?)

Vierailija
17/25 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan, täällä on ainakin yksi seuraaja :)

Vierailija
18/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu ap?

Vierailija
19/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, täällä ap raportoi. ;)

En tehnyt varsinaista aloitetta eilen, koska tuli muuta, ammatillista asiaa josta keskusteltiin heti aamusta. Eilen tuli muutenkin fyysisitä koskettelua hänen kanssaan normaalia poikkeavasta enemmän (fyysinen kontakti siis on edelleenkin ihan normaalia, mutta se kenen kanssa ja miten paljon, ohjaajan pyynnöstä vai ns. lavan takana, vaihtelee) Joten oli siis ihana päivä! Ennen kotiinlähtöä kävin vielä halaamassa, ja voi pojat miten hän on kaunis ja vahva!!

..saa nähdä miten tänään etenee. jos etenee. Aina voin takataskusta kiskaista tuon "näin sut mun unessa!!" -kortin..

Vierailija
20/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:36"]

olen tanssija :D jos sillä nyt on jotain informatiivista arvoa

[/quote]

Tanssijamiehet ovat 90-prosenttisesti homoja eli mahdollisuutesi ovat pienet, mutta yrittänyttä ei laiteta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan