työkaveri - uskallanko tehdä (tälläisen) aloitteen
Olen korviani myöten ihastunut uuteen työkaveriini (aloitin uudessa työpaikassa). Olen alalla, jossa esimerkiksi fyysinen kosketus on normaalia, ja olemme koko porukan kesken kuin yksi iso, intiimi perhe. On siis tosi vaikea sanoa, onko hänkin kiinnostunut minusta, vai onko hänen käyttäytymisensä kaikkia kohtaan samankaltaista! Usein kuvittelen hänen vaivihkaa flirttailevan kanssani (inasen viipyileviä katseita, epähauskoillekkin jutuille naureskelua ja muita PIENIÄ mutta niin.... ihania juttuja), mutta on todella mahdollista että kuvittelen, koska itse olen niin ihastunut.
Haluaisin ohimennen, kiusallisia tilanteita välttäen, antaa jonkin tilaisuuden (lyhyt keskustelu tms.) jossa hän voisi todella osoittaa, mikäli on samaan tapaan kiinnostunut. Mutta mitä mitä mitä voin sanoa? Mielessäni on ollut esimerkiksi kysyä kehutaanko hänen silmiään useinkin hypnoottisiksi tai kertoa että hän oli unessani. Tästä HÄN saisi tilasuuden jatkaa keskustelua haluamaansa suuntaan. (????? vai olisinko vain kiusallinen) Tai sitten vain ohi kävellessäni otan tavaksi koskettaa hänen hartioitaan tms, ja katsoa omaksuuko hän saman tavan minua kohtaan.
Kommentit (25)
Söpöä <3 Kiinnostaa kuulla jatkostakin!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:36"]
olen tanssija :D jos sillä nyt on jotain informatiivista arvoa
[/quote]
Tanssijamiehet ovat 90-prosenttisesti homoja eli mahdollisuutesi ovat pienet, mutta yrittänyttä ei laiteta.
[/quote]
Haha, homoja kyllä on paljon! (Yleensäkkin täällä sekä sukupuolet että seksuaaliset suuntautumiset ovat vähän liukuvampia kun studion ulkopuolisessa maailmassa.)
Siispä ap kumartaa, kiittää ja päivittää!
Tänään hän kiilasi lounaalla minun viereeni, ja mulla tietty pyöri sukat jalassa koko syömisen ajan. :P Myöhemmin studiolla treenien jälkeen hän tuli taakse halittelemaan ja kiehnäämään. Kyseli, tulenko illalla yhteisen työkaverin kotiin ja siitä juhlimaan läheiseen baariin. -> Olen juuri tullut tämän yhteisen työkaverin luota. Meitä oli siellä koolla yhteensä 5 henkeä (+ kissa). Hän silitteli minua, hieroi.. Jutteli niitä näitä.
Ääh, jos kyseessä olisi ns. tavallinen tyyppi, niin tämä käytös olisi ihan selvää flirttiä. :D En kai voi kun odotella, että jotain ihan selkeää tapahtuu? Grrr, en malttaisi.
Voi taivas, josko sitä uskaltaisi pyytää suoraan sykkivää suonikasta kyrpää, aivan ihanaa!