Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Anni Vuohijoen epäillään häirinneen kiekko­leijonia Pekingin olympialaisissa

Vierailija
01.04.2022 |

Suoraan sanottuna nyt haiskahtaa siltä, että kiekkoleijonien kautta yritetään pelastaa Vapaavuorta. En jaksa uskoa, että kukaan leijona olisi vakavissaan muussa kuin mustamaalaamistarkoituksessa tämän asian kanssa. Vapaavuori on narsisti ja hänellä on hovinsa.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008724438.html

Kommentit (1188)

Vierailija
341/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

STT suoltanut totaalista paskaa?

Eikö siihenkään voi enää luottaa?

No kyllä STT:n tasoinen on varmistanut lähteensä jollain tasolla jo alunperin.

Onko jääkiekkoliitosta joku oikeasti tässä tilanteessa soittanut pelaajille? Onko joku niin luotettu taho kysymään tuollaista, että uhrit oikeasti antaisivat tässä median kiimassa oikean vastauksen? Varmaan jokainen toimittajakin soittanut tuon Leijona uutisen jälkeen kaikki pelaajat läpi joille on saanut kaivettua yhteystiedot.

Jos vuoroin toimittajat ja jääkiekkoliitto kysyy, eikä halua tulla nyt julki asian kanssa mitä pelaaja voi siihen vastata ilman, että kaikilta kysyjälle ilmenee kenestä on kyse?

STT:n lähde voi olla Olympiakomiteasta. Joku jolla pääsy asiakirjoihin tai keskustellut Vapaavuoren kanssa. Mutta se ei todista sitä että itse asiakirjan tai Vapaavuoren tiedot pitäisivät paikkansa.

Vierailija
342/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mennyt nyt niin sekavaksi, ettei tästä ota enää erkkikään selvää, mutta mukavasti on saatu soppa totaalisesti sekaisin ja Lehtimäen monivuotinen häirintä ja painostus, sekä kiinnikäyminen, sekä Vapaavuoren hyvöveöisuhmurointi taka-alalle, kun tikunnokkaan onkin nostettu nainen häirintäsyytöksineen, vaikka kukaan ei tunnusta kokeneensa Vuohijoen tekemää häirintää.

Näinkö Vapaavuori todella kuvittelee keplottelevansa kuiville tässä keississä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Vapaavuorta Helsingissä kun oli kuntavaalit. Lupasi monessa yhteydessä mm. että Malmin lentokenttä säilyy mikäli se hänestä on kiinni. Kas kas takki kääntyi saman tien kun valittiin. Silloin ajattelin että v...ttu mikä sika. Häikäilemätön pyrkyri. No pormestarina osoitti olevansa entistä suurempi sika . . . Mm. tuo "pelolla johtaminen" hänen tavaramerkkinsä, joten mikään sen jälkeen ei ole tullut yllätyksenä.

Vierailija
344/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tääl lä meitä kiek ko miehiä haukutaan?!? Maailman suurin laji ja meillä on aina sura tie lukioon, jonka hoidamme!

Törkeää kun täällä yksi haukkuu jää kiekkoilijoita!

Juuri näitä tarkoitin. Tälläisiä kirjoittelet ja luulet olevasi jotenkin hauska ja fiksu. Voin kertoa, että et ole. On sinulla aikamoinen katkeruus jääkiekkoa kohtaan. Vaikea käsittää.

Kyllä sen lukion tai muun koulun voi suorittaa sen jälkeen, kun käy ensin tienaamassa miljoonat omaan taskuunsa ammattilaisena. Kateuskin täytyy ansaita.

Ei hyvää päivää, ihan oikeastiko sä täällä päivystät? Mua ei kiinnosta kenenkään kiekkomiehen miljoonat eikä varsinkaan kadehdituta heidän miljoonansa.

Osaat kirjoittaa, kannattaisiko viettää aikaa jossain muualla ja vaikka sitä oletettua älyä harjoittaa muualla?

Minä luen täällä juttuja. Mitäs sinä täällä enää teet, kun omasta mielestäsi käyt täällä harvoin ja koskaan et kirjoita mitään kuluneita juttujasi tänne?

Rakasta nyt vain rauhassa sitä kiekkoa, nii mä oon kateellinen sille.

Oisko hyvä diili? ;)

Ja vastaan tietysti sun perättömiin väitteisiisi, mulle on oikeastaan aika sama kuinka paljon kuvittelet mun täällä olevan. :)

Vierailija
345/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista syytetään: se ohitetaan automaattisesti koska eihän se voi pitää paikkaansa.

Miestä syytetään: mies erotetaan ihan varmuuden vuoski, johan se mainehaitta on järkyttävä koska vaikka mies todistettaisiin syyttömäksi (ei ollut edes samassa maassa kuin se väitetty tapahtuma), niin miestä on silti syytetty,

Taas joku "miesasiamies" uhriutuu.

Vierailija
346/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulissit Jan Vapaavuoren ympäriltä romahtivat jo toistamiseen. Jo pormestarina hänet tunnettiin miehenä, joka johtaa pelolla. Vapaavuori on hankkiutunut ilmeisesti liian moniin isompiin saappaisiin, ei ole pystynyt niitä täyttämään. Julkisuudessa herra on nähty uhriutumassa jo todella moneen otteeseen. Presidenttiainestako, minun mielestäni ei pitäisi olla.

En todellakaan äänestäisi häntä. Vaikka olisi ainoa ehdokas.

Vierailija
347/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun leijonapelaajan pitäisi nyt sitten vahvistaa se, että on kokenut tulleensa seksuaalisesti häirityksi Annin taholta...

Sellainen/sellaisia löytyy?

Ei taida löytyä. Näin vakavat syytökset pitää eritellä ja nimetyn uhrin pitää tulla julkisuuteen. Tosiasiassa tässä on taustalla äijäklubin Vapaavuoren puolustus ja sen toisen, mikä oli ahdistellut ja myönsi sen itsekin. Anni kritisoi Vapaavuorta ja kas kummaa, heti tuli leijonista syyte "ahdistelusta".

Todella noloa ja läpinäkyvää. Vapaavuori on häiriintynyt ja vielä nolompaa on, että maajoukkue lähtee trollaamaan näin vakavalla asialla. Kukaan täysijärkinen ei oikeasti usko, että joku lätkäjätkä olisi oikeasti kokenut tulleensa ahdistelluksi tuon Annin tasolta. 

Kummaa kun Lehtimäen kohdalla ei uhreja vaadittu esiin, mutta mies lynkattiin. Vuohijoki on taas selkeästi käyttäytynyt huonosti ja epäasiallisesti ja on itse myöntänyt kirjeessään sen.

Olet ymmärtänyt väärin. Vuohijoki ei tiedä mistä häntä syytetään.

Nyt myös Jääkiekkoliitto on tämän todistanut ettei kukaan pelaaja ole syyttänyt häntä mistään.

Tapauksen tekoa eikä siitä syyttävää henkilöä ei siis tiedetä.

Mielenkiintoista.

Jääkiekkoliitto ei ole todistanut yhtään mitään. Eikä oikein kukaan muukaan. SUEK tutkii asian. Poliisiasiaa tästä tuskin kehkeytyy ellei jollain petä kantti ja syyllistyy ylilyönteihin.

Lue lehtiä. Jääkiekkoliitto sanoo olleensa ollut yhteydessä pelaajiin eikä kukaan ole kokenut mitään häirintää.

Ketähän se Suek sitten tutkii kun ei ole uhreja eikä tekoa?

Linkkiä SUEK:n lausuntoon asiasta koskien Jääkiekkoliiton todistelua kiitos?

En lukenut koko ketjua, mutta tuossa ainakin yksi linkki SUEK:n lausuntoihin:

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008724039.html

Vierailija
348/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tääl lä meitä kiek ko miehiä haukutaan?!? Maailman suurin laji ja meillä on aina sura tie lukioon, jonka hoidamme!

Juuri näitä tarkoitin. Tälläisiä kirjoittelet ja luulet olevasi jotenkin hauska ja fiksu. Voin kertoa, että et ole. On sinulla aikamoinen katkeruus jääkiekkoa kohtaan. Vaikea käsittää.

Kyllä sen lukion tai muun koulun voi suorittaa sen jälkeen, kun käy ensin tienaamassa miljoonat omaan taskuunsa ammattilaisena. Kateuskin täytyy ansaita.

Ei hyvää päivää, ihan oikeastiko sä täällä päivystät? Mua ei kiinnosta kenenkään kiekkomiehen miljoonat eikä varsinkaan kadehdituta heidän miljoonansa.

Osaat kirjoittaa, kannattaisiko viettää aikaa jossain muualla ja vaikka sitä oletettua älyä harjoittaa muualla?

Minä luen täällä juttuja. Mitäs sinä täällä enää teet, kun omasta mielestäsi käyt täällä harvoin ja koskaan et kirjoita mitään kuluneita juttujasi tänne?

Oisko hyvä diili? ;)

Ja vastaan tietysti sun perättömiin väitteisiisi, mulle on oikeastaan aika sama kuinka paljon kuvittelet mun täällä olevan. :)

Rakastan, rakastan.

Vierailija
349/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noiden olympiakomitealaisten pitää koko ajan olla niin kiimaisia?

Vierailija
350/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko hyvä diili? ;)

Rakastan, rakastan.

Hyvä näin :) ;)

Vierailija
351/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista syytetään: se ohitetaan automaattisesti koska eihän se voi pitää paikkaansa.

Miestä syytetään: mies erotetaan ihan varmuuden vuoski, johan se mainehaitta on järkyttävä koska vaikka mies todistettaisiin syyttömäksi (ei ollut edes samassa maassa kuin se väitetty tapahtuma), niin miestä on silti syytetty,

Taas joku "miesasiamies" uhriutuu.

Ei tainnut löytyä vasta-argumentteja.

Vierailija
352/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä et taas nainen onkin uhri.. Miten hemmetissä näin voi AINA asia kääntyä?! Suosittelen jokaisen "rivosuisen" naisen uhriksi joutunutta miestä alkamaan toimenpiteisiin.

Koitapa nyt käyttää niitä kahta aivosoluasi. Kuka on tässä uhri Vuohijoen väitetylle teolle?

Vuohijoen viestistä mietin mitä hän tarkoitti "pelolla johtamisessa" ja tuli mieleen että voisiko olla niin katalasti, että hänet yritettiin vaientaa keksimällä tämmöinen syyte, jonka Vapaavuori sitten "armeliaasti" siivosi maton alle. Vuohijoki itse meni kuitenkin sitten ilmoittamaan asiasta Suekin kuten kuuluu...

Vierailija
353/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulissit Jan Vapaavuoren ympäriltä romahtivat jo toistamiseen. Jo pormestarina hänet tunnettiin miehenä, joka johtaa pelolla. Vapaavuori on hankkiutunut ilmeisesti liian moniin isompiin saappaisiin, ei ole pystynyt niitä täyttämään. Julkisuudessa herra on nähty uhriutumassa jo todella moneen otteeseen. Presidenttiainestako, minun mielestäni ei pitäisi olla.

En todellakaan äänestäisi häntä. Vaikka olisi ainoa ehdokas.

Aina voi äänensä antaa kirkkoveneelle tai Aku Ankalle. Näiden suosio on vankkumaton ☺

Vierailija
354/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympiakomiteaan valitaan ilmeisesti vaan sellaisia kiimaisia, seksinnälkäisiä ja nussimahenkisiä tyyppejä.

Vierailija
355/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun leijonapelaajan pitäisi nyt sitten vahvistaa se, että on kokenut tulleensa seksuaalisesti häirityksi Annin taholta...

Sellainen/sellaisia löytyy?

Ei taida löytyä. Näin vakavat syytökset pitää eritellä ja nimetyn uhrin pitää tulla julkisuuteen. Tosiasiassa tässä on taustalla äijäklubin Vapaavuoren puolustus ja sen toisen, mikä oli ahdistellut ja myönsi sen itsekin. Anni kritisoi Vapaavuorta ja kas kummaa, heti tuli leijonista syyte "ahdistelusta".

Todella noloa ja läpinäkyvää. Vapaavuori on häiriintynyt ja vielä nolompaa on, että maajoukkue lähtee trollaamaan näin vakavalla asialla. Kukaan täysijärkinen ei oikeasti usko, että joku lätkäjätkä olisi oikeasti kokenut tulleensa ahdistelluksi tuon Annin tasolta. 

Kummaa kun Lehtimäen kohdalla ei uhreja vaadittu esiin, mutta mies lynkattiin. Vuohijoki on taas selkeästi käyttäytynyt huonosti ja epäasiallisesti ja on itse myöntänyt kirjeessään sen.

Olet ymmärtänyt väärin. Vuohijoki ei tiedä mistä häntä syytetään.

Nyt myös Jääkiekkoliitto on tämän todistanut ettei kukaan pelaaja ole syyttänyt häntä mistään.

Tapauksen tekoa eikä siitä syyttävää henkilöä ei siis tiedetä.

Mielenkiintoista.

Jääkiekkoliitto ei ole todistanut yhtään mitään. Eikä oikein kukaan muukaan. SUEK tutkii asian. Poliisiasiaa tästä tuskin kehkeytyy ellei jollain petä kantti ja syyllistyy ylilyönteihin.

Eiköhän perätön syytös ole aika paha juttu, jos siis on perätön. Kyllä siinä menee ihmisellä elämä sekaisin kun syytetään. . .

Luulisi Vapaavuoren juristina tuntevat lain kirjaimen.

https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus

Ei tietenkään Vuohijoki tiedä, harvoin tällaiset seksuaaliset ahdistelijat ymmärtävät ahdistelevansa. Puolustus on sitte tasoa kännissä ja läpällä.

Aivan. Tässä tapauksessa väitetyt uhritkaan eivät tiedä tulleensa ahdistelluiksi. Kumma juttu. Kukahan se ilmoituksen sitten teki???

Vierailija
356/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mennyt nyt niin sekavaksi, ettei tästä ota enää erkkikään selvää, mutta mukavasti on saatu soppa totaalisesti sekaisin ja Lehtimäen monivuotinen häirintä ja painostus, sekä kiinnikäyminen, sekä Vapaavuoren hyvöveöisuhmurointi taka-alalle, kun tikunnokkaan onkin nostettu nainen häirintäsyytöksineen, vaikka kukaan ei tunnusta kokeneensa Vuohijoen tekemää häirintää.

Näinkö Vapaavuori todella kuvittelee keplottelevansa kuiville tässä keississä?

Moniko häirinnän kokenut lähtee medialle tiedottamaan median kovimmassa kiimassa, että minä olen uhri? Jos siis on oikea uhri, eikä julkisuuteen sillä tapahtumalla haluava?

Kuka uraansa luova ammattiurheilija haluaa tulla muistetuksi siitä, että hän ilmoitti OK:n naisjohtajan häirinnästä?

Vierailija
357/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkojoukkueesta ilmoitettiin, että kukaan heistä ei ole kokenut tässä tarkoitettua häirintää.

Vierailija
358/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko hyvä diili? ;)

Rakastan, rakastan.

Hyvä näin :) ;)

🤝

Vierailija
359/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muis takaa, ettei jää kikkoa saa arvostella!

(Testataan, miten tarkasti täällä ollaan paikalla)

Vierailija
360/1188 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovimestari on murhaaja.

Mysteeri ratkaistu, joten nyt kaikki nukkumaan.