Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidin itseäni kauniina, kunnes kävin ottamassa ajokorttikuvan

Vierailija
19.09.2015 |

Miten voin olla noin ruma? Naama on älyttömän epäsymmetrinen enkä näytä yhtään siltä, mikä peilistä näkyy. Oksettaa

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lohduttautua sillä, että kaikilla muilla sama juttu! Eli ne valokuvat valehtelee:)

Vierailija
2/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, siis ei kukaan ole nätti passi- tai ajokorttikuvissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on mallinsa näköinen.

Vierailija
4/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehi, itse en ole vielä nähnyt yhtäkään ajokortissa olevaa kuvaa, joka edustaisi omistajaansa.. Itse näytän ihan 1. kuolleelta 2. vankilasta karanneelta sarjamurhaajalta 3. romanilta.. Normaaisti en kyllä sellaiselta TODELLAKAAN näytä! :D Uskoisin että passikuvassa salamat poistaa kaikki mahdolliset luonnollisetkin varjot, että kuvassa näkyisi kaikki fyysiset piirteet. 

Vierailija
5/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili ei näytä todellisuutta. Paras keino selvittää oma ulkonäkö on mennä tv-ohjelmaan. Olet varmaan huomannut, että monet internet-julkkikset eivät ole yhtä kauniita ja virheettömiä tv:ssä. Se johtuu juurikin siitä, että todellisuudessa ihmisissä on niitä "virheitä" eli harvalla on täysin symmetriset kasvot tai täydellinen posliini-iho. Videokuvassa ihminen näyttää eniten siltä miltä livenä.

Vierailija
6/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain viime viikolla uutta passia ja näytän kuvassa oikein "viehkeältä" suohirviön ja kirvesmurhaajan risteytykseltä :D Ehkä kotona olevat peilit ovat rikki kun näytän mielestäni ihan ihmiseltä, kun katson niistä itseäni...

Vierailija
7/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän paremmalta kuin oikeasti olen ajokorttikuvassa xD

Vierailija
8/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kiva ajokortistas ja postaa tänne

Vierailija
9/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 20 vuotta, niin se ajokorttikuva alkaa näyttää ihan hyvältä.

Vierailija
10/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole fotogeenisiä, itsekään en oikein koskaan onnistu valokuvissa, mutta "elävänä kuvana" olen (näin olen elämäni mittaan ymmärtänyt) joidenkin mielestä viehättävä. Ihmisen olemus ja tapa liikkua, tapa olla jne. on niin eri asia kuin pelkkä pysähtynyt kuva, ja vielä sekin voi vaikuttaa huomattavasti lopputulokseen, mikäli ihmisellä on taipumusta jännittää kuvaustilanteessa. Jännitys poistaa aika tehokkaasti sen parhaan terän ja eloisuuden ihmisestä, kun taas rentoutuneena voi olla aivan toista maata.

Vierailija
11/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:46"]Ota kiva ajokortistas ja postaa tänne
[/quote]

Vain kuolleen ruumiini yli

Ap

Vierailija
12/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerassa on vikaa jos tulee rumia kuvia.

Vierailija
13/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:37"]Peili ei näytä todellisuutta. Paras keino selvittää oma ulkonäkö on mennä tv-ohjelmaan. Olet varmaan huomannut, että monet internet-julkkikset eivät ole yhtä kauniita ja virheettömiä tv:ssä. Se johtuu juurikin siitä, että todellisuudessa ihmisissä on niitä "virheitä" eli harvalla on täysin symmetriset kasvot tai täydellinen posliini-iho. Videokuvassa ihminen näyttää eniten siltä miltä livenä.
[/quote]

Ei tietenkään, koska onhan peilistä näkyvä kuva peilikuva ja muutenkin oma silmä on tullut sokeaksi virheille. En kuitenkaan tiennyt olevani ihan noin kamalan näköinen.
Itkettää

Ap

Vierailija
14/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo niin vakavaa että itkeä pitäis

Vierailija
15/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:37"]Peili ei näytä todellisuutta. Paras keino selvittää oma ulkonäkö on mennä tv-ohjelmaan. Olet varmaan huomannut, että monet internet-julkkikset eivät ole yhtä kauniita ja virheettömiä tv:ssä. Se johtuu juurikin siitä, että todellisuudessa ihmisissä on niitä "virheitä" eli harvalla on täysin symmetriset kasvot tai täydellinen posliini-iho. Videokuvassa ihminen näyttää eniten siltä miltä livenä.
[/quote]

Mä näytä livenä paljon rumemmalta kuin videokuvassa. Joillakin se menee näin päin.

Vierailija
16/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on suoraan edestä, kulma ja valo on epätavallinen. Livenähän sinut näkee jatkuvasti eri kulmista ja eri valoissa.

Vierailija
17/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Jeii. Minä näytän kuvissa järkyltä, ne ei onnistu ikinä. Olen tosi epäkuvauksellinen mutta videoissa taas näytän hyvältä. Esim hääkuvista onnistui vain 1, mutta sitten häävideo. Jestas kun olen kaunis. :)

Vierailija
18/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naama ei ole niitä kauneimpia täysin suoraan edestäpäin katsottuna (sen sijaan jos vähän vinosta katsoo auttaa huomattavasti), mistä seuraa että myös passi- ja ajokorttikuvat ovat aika hirveitä. Mutta kaikista omituisin kuva oli opiskelijakortissa aikoinaan. En tiedä mitä ihmettä sille kuvalle tehtiin, mutta lopputulos ei ollut kyllä enää ollenkaan tunnistettava. Epäilen että joku rukkasi ainakin kontrastia ihan hulluna, sillä jotenkin muutuin vaaleatukkaisesta tytöstä mustatukkaiseksi ja paksukulmakarvaiseksi naiseksi joka näytti silmiini enemmän turkkilaiselta kuin suomalaiselta pottunenältä. Kukaan ei ole minua siitä kuvasta tunnistanut, ja aika monelta on tullut kysyttyä. Olisi siinä poliisilla ollut ihmettelemistä jos ajokorttiin olisi päätynyt...:D

Vierailija
19/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:56"]No ei oo niin vakavaa että itkeä pitäis
[/quote]

Mutta kun masentaa, että en tiedä pitäisikö uskoa peiliä vai valokuvia.

Vierailija
20/41 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedän siis niin tunteen. T. ajokortissa kuin krapulaisen mervitapolaisen pidätyskuva