Totaaliyyhoona ärsyttää...
Ne jotka valittavat yyhoo illoista, päivistä tai viikoista kun mies on jossain toisaalla.
Kiitos ja anteeks!
Kommentit (6)
Muakin :( vaikka en totaali olekaan...
Minua ärsyttävät ne, jotka mieluummin synnyttävät lapsen epämääräisiin olosuhteisiin kuin hankkivat abortin tai antavat lapsen adoptioon, niin huonon päätöksen jälkeen on turha valittaa. Perheenäidit ovat asia erikseen, he ovat tavallisia ihmisiä, joiden huoliin toinen tavallinen osaa samaistua. Jos lapsesi on vielä pieni, varmasti löytyy perhe, johon hän on tervetullut. Mutta sinulle tietysti tuet ovat tärkeimmät kuin lapsen hyvä elämä.
Minua taas vähän ihmetyttää totaaliyksinhuoltajen marina. Ei voi tulla yllätyksenä, että lapsi täytyy kasvattaa yksin, ilman puolisoa ja turvaverkkoja. Itse en siihen lähtisi, vaan haluaisin ehdottomasti varmistua, että tukea ja apua äitiyteen on saatavilla.
Onko lapsi hankittu tuomaan omaan elämään sisältöä tai lievittämään yksinäisyyttä?
Ei kun lapset on hankittu ja haluttu yhdessä miehen kanssa... Yhteisiä vuosia oli takana 15. Sitten mies sairastui ja on nykyään täysin kykenemätön huolehtimaan lapsista. Erosta kohta kolme vuotta. Arki on ihanaa tavallaan. Käyn töissä ja rahat riittävät ihan hyvin tukien kanssa. Minimit saan kelasta.
Mutta se että, koskaan kukaan muu ei mene lapsen kanssa lääkäriin eikä vanhempainiltaan. Ole yhteydessä opettajiin, harrastuksiin ym. Ja kyllä rakastan lapsiani enemmän kuin mitään.
Miksi se sinua ärsyttää? Tiesithän, että elämäntilanteita on monenlaisia ja ihmisillä nyt sattuu olemaan tapana tottua omaan tilanteeseen ja sen muutos suuntaan tai toiseen tuntuu oudolta?
T. Yh myös, en tosin totaali mutta silti