Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan ymmärrä tätä nykyhössötystä!!

Vierailija
01.04.2022 |

Ei ihme että käytöshäiriöt kasvavat, ja erityisluokkien koot paisuvat, kun vanhemmat lellivät lapsiaan pilalle. Lapsi tarvitsee vanhemman/kasvattajan joka näyttää kaapin paikan. Lapsi kokee turvattomuutta jos saa aina tahtonsa läpi, ja on itse ohjaamassa tekemistään.
Ei tarvitse vetää ääripäähän ja kurittaa lapsia kaltoin, mutta joku roti tähän nykytouhuun! Kouluissakin näitä avustajia ja opettajia, jotka lellivät väkivaltaisiakin lapsia piloille. Yksi anteeksipyyntö ja sillä kuitattu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret eivät ymmärrä/uskalla kasvattaa lapsiaan, yrittävät olla niiden kavereita.

Vierailija
2/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asioissahan on ihme vaahtoomista.Oli sitten covikki,sota tai joku urheilujuttu ja ennen sitä joku muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on hyvä aloitus! Viimeksi tänään työpaikalla päiväkodissa meinasin räjähtää kun siellä kaikki lässyttävät ja paapovat erityislapsia väkivaltaisenkin käytöksen jälkeen. Yksi poika puri, repi, raapi, potki ja huusi, ja kun tilanne oli ohi, kaikki kehuivat kuinka hyvin poika nyt käyttäytyy ja ei se äskeinen tilanne mitään. Ja olen itse sieltä nuorimmasta päästä työntekijöistä, ja koen näin. Monesta lapsesta huomaa että saavat kotona aina periksi. Jos eivät jotain saa käyvät väkivaltaisiksi ja sitten vanhemmat antavat periksi.