Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnteko "pelottaa"

Vierailija
01.04.2022 |

Olen tosi epävarma enkä haluaisi tehdä virheitä. Kaikki työpaikat vaikuttavat liian vaativilta.

Onko kukaan muu samanlainen kuitenkin työllistynyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Olen kaikessa epävarma mutta yritän peitellä sitä. Koska pidän itseäni tyhmänä niin korvaan sitä ahkeruudella. Olen ollut joskus typerän ahkerakin, aivan liian tunnollinen. Sitä se kuitenkin teettää kun on niin epävarma.

Samalla kuitenkin tiedän olevani tekijänä hyvä ja kiva tyyppi. Tulen ajoissa töihin, teen mitä täytyy.

Virheitä pelkään, menen hämilleni ja ahdistun. Häpeä on vahva mutta yritän sitäkin reaktioo peitellä vaikka mielessä haukun itseäni.

Ärsyttävää...

Siitä huolimatta täytyy yrittää! Täytyy mennä eteenpäin. Olen saanut aina töitä ja erittäin hyvät työtodistukset vaikka olen aika hölmö joskus ja oikeasti mietin monesti jälkeen päin, että ei hitto mikä moka..

Vierailija
2/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot ku hoitajat. Niitäki pelottaa.

Vierailija
4/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Siks en teekään mitään.

Vierailija
5/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyrkii sellaiselle alalle missä on yksin työskentelyä niin ei ole työkavereita arvostelemassa.

Vierailija
6/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahojen kuppaaminen tukien kautta siinä mitään tekemättömyyden sivussa kuitenkin sujuu...

Vierailija
7/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Olen kaikessa epävarma mutta yritän peitellä sitä. Koska pidän itseäni tyhmänä niin korvaan sitä ahkeruudella. Olen ollut joskus typerän ahkerakin, aivan liian tunnollinen. Sitä se kuitenkin teettää kun on niin epävarma.

Samalla kuitenkin tiedän olevani tekijänä hyvä ja kiva tyyppi. Tulen ajoissa töihin, teen mitä täytyy.

Virheitä pelkään, menen hämilleni ja ahdistun. Häpeä on vahva mutta yritän sitäkin reaktioo peitellä vaikka mielessä haukun itseäni.

Ärsyttävää...

Siitä huolimatta täytyy yrittää! Täytyy mennä eteenpäin. Olen saanut aina töitä ja erittäin hyvät työtodistukset vaikka olen aika hölmö joskus ja oikeasti mietin monesti jälkeen päin, että ei hitto mikä moka..

Tää voisi olla mun kirjoittama. Toisinaan työelämä tuntuu kohtuuttoman kuluttavalle ja haastavalle juuri näistä syistä, mutta yritän kovasti ajatella, että oikeasti en ole sen huonompi kuin muutkaan ja vaikka olenkin niin korvaan sen ahkeruudella ja ”kunnolllisuudella”. Tämä toki vähän estää etenemistä ja palkkakehitystä, kun ei ole kunnianhimoinen ja itsevarma tyyppi, mutta ehkä yritänkin lähinnä vain selviytyä ok työssä.

Pitäisi lukea se huijarisyndrooma-kirja, olen aika varma, että kärsin juuri siitä ja toki pienestä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Tsemppiä joka tapauksessa kaikille, ei se auta kuin yrittää parhaansa.

Vierailija
8/8 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua tehdä virheitä ja kaikki niitä kuitenkin tekee. Niinkuin sanonta kuuluu - tekevälle sattuu. Ei siitä syystä kannata työelämästä pois jäädä. Kannattaa miettiä mitä niin pahaa voisi virheestä seurata, että sitä ei voisi korjata. Suurin osa virheistä on korjattavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi