Mikä on sun "perjantaipullo" tänä perjantaina?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin itselleni uuden Pepsi Max- maun mango. Pakko oli kokeilla
Olen tuota joskus juonut ulkomailla ja tykkäsin! Mistä sitä saa täällä Suomessa?
Vaikka k-marketista, myös verkkokauppa.com löytyy
Pakko pitää lepopäivä tänään kun kaksi viikkoa jo mennyt juopotellessa.
Lemon vishyä jääkaapissa. Saa kelvata saunajuomana, en jaksa lähteä kauppaan.
Ei ole mitään pulloa. Join puolen litran tölkin lonkeroa pari viikkoa sitten saatuani muuton valmiiksi, tuli yllättävän humalainen olo kun en ollut juonut 3,5 vuoteen alkoholia.
Absolutistit ja muut juomattomat ovat äärettömän tylsiä ihmisiä
Vettä, jossa vähän tuoremehua tuomassa makua. Tai sitten teen sitruunavettä, kun siman tekemisestä jäi pari sitruunaa.
24 kalijoo, 1 pullo kirkasta, kaks pulloo kyykkyvoiniä. Kylä muuten lähtee!! Ekat oluet tulee ylös kun rapula, mutta kunhan muutaman saa pysymään niin sitten lähtee. Vapinan takia joudun juomaan nokkamukista mut se vapina onneks helpottaa illan mittaan.
Ehkä jotain laaturuokaa laitan illalla esi. Lihapiirakkaa kunnon mätöillä. Kokonainen uunilennki ka kilo ranskalaisia. Aah on ihanaa olla huoleton juoppo mitä kaikki kadehtii. Aah!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan juovat jotain. Jos ei muuta, niin vettä. Ei sellaista olekaan, kuin ihminen, joka ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen kännissä pelkästään rasittava. Mitään hyvää siinä ei minulle ole.
Omenamehua pulloon ja puolet vettä. Riittää minulle.
Lääkäri sanoi, että sekin olisi liikaa, kun siinä on sokeria.
Mutta olen sillälailla vähän kapinallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kolmoskaljaa. Useampi tölkki.
Täällä myös,illaksi varattuna 5 isoa karhun tölkkiä 🍺🍺🍺🍺🍺
Sokerillinen normikokis. Ei siis mikään mauton zeroversio.
Ostin 0,33 litran tölkin sokeritonta limpskaa.
Bird's Tree 2022 Sweet White Wine
Töistä sain jouluna. Saa nähdä onko enää hyvää, vai onko sitä koskaan ollutkaan.
Tuoppi vihreää teetä ja muutama tunti Diablo 4 parissa. Halvat kännit eikä ole aamulla paha olo.
Siman valmistumista odottelen. Ei taida tosin ehtiä vielä täksi päiväksi kun ei ole rusinat nousseet pintaan.
Tumma rommi. Jos siis on. En tiedä vielä. Riippu paljonko sattuu viduddamaan.