Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen haluttomuus suhteessa

Vierailija
19.09.2015 |

Meillä oli mieheni kanssa aiemmin erittäin aktiivinen seksielämä. Teki mieli joka päivä ja monta kertaa päivässä. Olemme olleet yhdessä nyt 8 vuotta ja viimeiset lähes pari vuotta minulla ei ole ollut seksihaluja. Harrastamme kyllä silloin tällöin pari kertaa seksiä viikossa, mutta se ei ole silti lisännyt halujani. Mieheni on huomaavainen ja esileikkiä on, joten siitä ei ole kyse. En nykyisin edes kostu, joten joudumme käyttämään liukastetta. Aiemmin kostuin liikaakin ja se oli lähes ongelma, kun kitka ei tuntunut enää. En vaan tiedä, mitä on tapahtunut. Minne ne halut katosivat. Masturboin nykyisinkin vibraattorin kanssa, mutta harvemmin ja lähinnä tottumuksesta, en aidosta halusta.

Mikä voi aiheuttaa tällaisen haluttomuuden ja miten ne halut voi saada takaisin? Nyt kokemuksia kehiin! Täällä on varmaan moni nainen kärsinyt samasta kuin minä. Olen vasta nuori parikymppinen, joten en vielä niin vanhakaan, että seksielämä pitäisi tyystin unohtaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin omituista, miten ne halut voivat loppua käytännössä ihan yhtäkkiä vaan eivätkä tule takaisin. Ymmärrän, että joku stressi voi vähentää seksihaluja, mutta että halut ovat poissa useampia vuosia, niin onhan se nyt kummallista. Olen saanut sen käsityksen, että monilla haluat palaavat takaisin joskus viisikymppisenä, mutta en nyt sentään yli 20 vuotta haluaisi sitäkään odotella. - AP

Vierailija
2/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne halut vähenee iän myötä. Harva 75-vuotias on viriili. Musta se on ihan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Halut katosi vuosi sitten kuin pieru saharaan... Eikö kukaan tiedä ratkaisua? Ajattelin ruveta käymään seksuaaliterapeutilla jos se nyt jotakin auttaisi. Oon hyvin hämilläni että himot voi noin radikaalisti vaan loppua kuin seinään. Stressiä ei myöskään ole enkä käytä pillereitä :(

Vierailija
4/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:00"]Kai ne halut vähenee iän myötä. Harva 75-vuotias on viriili. Musta se on ihan luonnollista.
[/quote]
vahinko yläpeukku.

Vierailija
5/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mietit jotain muuta miestä mikä potentiaalisesti kiinnostaisi niin miltä se tuntuu?

Vierailija
6/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäsi tylsää tai oletko onneton jollain muulla elämäsi osa-alueella? Nämä asiat heijastuvat parisuhteeseen ja etenkin seksiin, vaikkei suhteessa itsessään ole vikaa. Onko sinulla jotain asiaa tai harrastusta, josta voisit innostua intohimoisesti? Itse olen huomannut, että kun minulla on elämässä jokin innostava "oma juttu", se lisää lämpöä myös lakanoiden välissä.

Vierailija
7/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla oltu yhdessä edes vuotta ja nyt jo on halut kadonneet :( Mies vaan ei sytytä enää, joku alkuihastus vissiin hävinnyt, enkä pidä miestä viehättävänä (ylipaino), eikä tee mieli suudella, kun henki usein haisee/on tunkkainen. En tiedä mitä tässä tekis, niin paljon tosi hyviä puolia muuten miehessä

Vierailija
8/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytät?

Vierailija
9/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö/oletko alkanut syödä pillereitä? Itsellä ne ainakin aiheuttaa sen ettei ole seksihaluja..

Vierailija
10/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joskus miettinyt, että kiihottuisinko edes jonkun vieraan miehen seurassa. Että onko vikana vain oman mieheni tuttuus. - AP

Vierailija
11/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme ehkäisynä kondomia enkä siis syö mitään pillereitä. - AP

Vierailija
12/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko yhdessä kokeilleet seksileluja?

Vierailija
13/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:56"]

Ootteko yhdessä kokeilleet seksileluja?

[/quote]

Seksilelut ovat olleet mukana koko suhteemme ajan leikeissä eli ne eivät toisi mitään uutta seksiin. - AP

Vierailija
14/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Mietin itsekin etta syyna voisi olla miehen tuttuus - en vain kiihotu mistaan enaa.

Vierailija
15/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama juttu. En tiedä miksi, mutta seksi ei jaksaisi kiinnostaa yhtään. Ahdistaa, että pitäisi haluta vaikka ei haluta. Minäkään en syö pillereitä, joten kyse ei voi olla siitäkään. Olisikin niin helppo ratkaisu. Meillä parisuhdetta takana yli 10 vuotta eli ehkä se tuttuus ja arkipäiväisyys. Väsymys on yksi syy, elämässä on niin paljon kaikkea ja aikaa niin vähän. Koko ajan revitään eri suuntiin ja minä ajelehdin kaikkien niiden välillä enkä saa otetta mistään. 

Vierailija
16/16 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen, joka on ollut yhdessä "miehen" kanssa 8 vuotta, aikoinaan aktiivinen seksielämä mutta enää ei sytytä?

Oliskohan syy se, että on ruvennut hiukan liian aikaisin niihin hommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi