Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole puhunut kenellekään tänään

Vierailija
01.04.2022 |

Olisipa minulla joku, jonka kanssa voisin jutella.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä auta kuin mennä ulos ihmisten ilmoille. Mulle tulee aina parempi olo kun lähden ulos jonnekin, jos tunnen olevani yksin. Baariinkin voi mennä yksin ja ehkä jopa voi löytää juttuseuraa.

Ei sekään aina huvita. Hommata krapula sen takia että voi jutella jollekkin. On tullut tehtyä useinkin. Pitää yrittää opetella elämään yksin. Ei vanhana 50 v jaksa enää yrittää.

Vierailija
22/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ja tuskin huomennakaan työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä enn ole vuoteen tavannut ihmisiä. Vuosi sittten olin kesätötöissä. Eritttäin raakaaa kidutustani koko elämä.

No tuo vaikuttaa jo siltä ettet ole edes halunnut tavata ketään. Koko vuodenko olet ollut neljän seinän sisällä?

Vierailija
24/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut kenellekään kuukausiin, jos ei kaupankassoja yms. ja teennäistä kuulumisten vaihtoa sukulaisten kanssa lasketa. En ole siis keskustellut.

Vierailija
25/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut kenellekään kuukausiin, jos ei kaupankassoja yms. ja teennäistä kuulumisten vaihtoa sukulaisten kanssa lasketa. En ole siis keskustellut.

Voimia sinulle! Paljon hyvää vointiia ! On totta että toiset meistä on intrvertimpia kuin tosiet mutta itselleni tällainen elo vailla kosketusta ja puhumsita toisten kanssa olisi piinaavaa, vaikka esim. viimeiseen pariin päivään en ole itsekään puhunut kuin noin viisi minuuttia ja senkin puhelimessa.

Vierailija
26/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Ihan tavallinen päivä.

Vastasin yhteen whatsapp-viestiin, jossa minulta pyydettiin palvelusta. Tein sen. Ei muuten kysellä.

Lähden illalla yksin baariin. On tuttuja, mutta ei ketään seuraksi minnekään. Toivomme baarissa on muita.

Ihan hyvä lähdet paariin .Aivan varmasti siellä on muita!F.B. eikä älypuhelin eli whatsapp.Jonka välillä viestitellä laitaa kuvia ym. Tavalinen känny soi vain SILLOIN KUN: HEI AUTA OIS YKSI JUTTU,OLE KILTTI AUTA!

Vierailija
27/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi.

Joinain aikoina en ole puhunut kenenkään kanssa jopa kahteen, ehkä kolmeen viikkoon. Vain kaupassa olen niinä aikoina sanonut myyjälle "Moi" ja "Kiitos". Tällaisia viikkoja oli useita. Niiden välillä puhuin joskus puhelimessa jonkun ystävän kanssa. Joskus kävin ystävien luona ja matkoilla ja palasin taas siihen, että olin yksin enkä puhunut kenellekään päiviin ja jopa viikkoihin.

Joskus voi puhua vain itselleen. Tai laulaa.

Pohdin silloin sitäkin miten se vaikuttaa äänihuuliin ja lihaksiin, joita käytämme puheen tuottamiseen. Ehkä itsekseen puhuminen on hyväksi.

Vierailija
28/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä auta kuin mennä ulos ihmisten ilmoille. Mulle tulee aina parempi olo kun lähden ulos jonnekin, jos tunnen olevani yksin. Baariinkin voi mennä yksin ja ehkä jopa voi löytää juttuseuraa.

Ei sekään aina huvita. Hommata krapula sen takia että voi jutella jollekkin. On tullut tehtyä useinkin. Pitää yrittää opetella elämään yksin. Ei vanhana 50 v jaksa enää yrittää.

Ei baarissa ole pakko juoda alkoholia.

Nuorena tiedostan tämän. Voi tietenkin olla hankalaa katsella juopuneita. Tanssipaikoissa voi ehkä helpommin jutella muiden kanssa tai ainakin tanssia juomatta alkoholia.

Jos alkoholia haluaa juoda, niin voi pyytää tekemään mietoja drinkkejä, missä on vain puolet tai kolmasosa tavallisesta alkoholimäärästä. Myös ykkösolutta voi juoda.

Vierailija
29/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole kavereita?

Vierailija
30/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette puhu? Oma valinta. Ei pidä valittaa jos itse tuppisuuna torjuu ihmiset läheltään.

Odotetaan että jonkun nyt vaan pitää tulla ja tehdä kaikki hyväksi kun minä ressu kärsin näin.

Jos ei omaa sosiaalisia taitoja niitä voi opetella ja pitääkin, jos haluaa seuraa saada. Ei kukaan halua eikä uskallakaan lähestyä ihmistä joka mulkoilee jo valmiiksi että pysy kaukana ja tekee selväksi että mulle et sitten puhu.

Itsesäälissä on kai sitten kiva kieriskellä. Huvinsa kullakin.

Kaikilla ei ole ystäviä joiden kanssa voisi olla tuppisuuna.

Vierailija
31/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joutunut puhumaan kahden ihmisen kanssa ja en tykännyt kummastakaan. Onneksi viikonloppu niin saa pari päivää olla ihan yksin

Vierailija
32/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tiedostan tämän. Voi tietenkin olla hankalaa katsella juopuneita. Tanssipaikoissa voi ehkä helpommin jutella muiden kanssa tai ainakin tanssia juomatta alkoholia.

Jos alkoholia haluaa juoda, niin voi pyytää tekemään mietoja drinkkejä, missä on vain puolet tai kolmasosa tavallisesta alkoholimäärästä. Myös ykkösolutta voi juoda.

Ei selvinpäin jaksa humalaisia. Ainakaan minä en jaksa. Siksi baareissa on pakko juoda.

Vierailija
33/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä syypää asuaan vai kaikki muut? Voiko sinun kanssasi edes keskustella, kykenetkö siihen? Olisiko "keskustelu" sinun kanssasi siis sellaista, että katselet varpaisiin ja toinen saa hoidella juttelun?

Vierailija
34/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole kavereita?

Joillakin tyypeillä ei ole yhtään mitään. Asia on tietenkin muiden syy, ei ikinä sen yksinäisen. Ainakin yksinäiset tuntuvat ajattelevan näin.

Vierailija
35/37 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että olen puhunut tänään yli 5 min ajan 15 ihmisen kanssa naamatusten ja neljän ihmisen kanssa yli 15 min ajan puhelimessa.

Vierailija
36/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selvinpäin jaksa humalaisia. Ainakaan minä en jaksa. Siksi baareissa on pakko juoda.

Ehkä ne muutkin juo vain sen takia, että ne kestää teitä, kun te olette ihan kännissä.

Vierailija
37/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olette, lauantaimoi! Hienoa että sosiaalista seuraa löytyy. Ihana ilma, kohta lounasaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi